کد خبر : 170197
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 دسامبر 2021 - 18:03
-

خیز دانشگاه سمنان برای اخذ رتبه سه رقمی در رتبه‌بندی معتبر تایمز

خیز دانشگاه سمنان برای اخذ رتبه سه رقمی در رتبه‌بندی معتبر تایمز

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به روند رو به رشد جایگاه این دانشگاه در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی از هدف‌گذاری دانشگاه سمنان برای سه رقمی شدن جایگاه این دانشگاه در رتبه‌بندی مهم و معتبر تایمز خبر داد. دکتر مسعود نصیری زرندی همزمان با هفته پژوهش و فناوری در آئین تجلیل از 32 پژوهشگر برتر دانشگاه سمنان ضمن

خیز دانشگاه سمنان برای اخذ رتبه سه رقمی در رتبه‌بندی معتبر تایمز

ایسنا/سمنان رئیس دانشگاه سمنان با اشاره به روند رو به رشد جایگاه این دانشگاه در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی از هدف‌گذاری دانشگاه سمنان برای سه رقمی شدن جایگاه این دانشگاه در رتبه‌بندی مهم و معتبر تایمز خبر داد.

دکتر مسعود نصیری زرندی همزمان با هفته پژوهش و فناوری در آئین تجلیل از 32 پژوهشگر برتر دانشگاه سمنان ضمن تبریک هفته پژوهش به فعالان این عرصه اظهار کرد: هر چند کرونا باعث شد پژوهشگران حضور کم رنگ‌تری در محیط دانشگاه داشته باشند اما با تلاش‌های انجام شده خوشبختانه دانشگاه سمنان توانست جایگاه خود را در رتبه بندی ها حفظ کند.

عضو هیئت علمی دانشگاه سمنان با بیان اینکه تقویت ارتباطات بین‌المللی یکی از اهداف بسیار مهم و پیش روی دانشگاه سمنان است افزود: یکی از هدفگذاری‌های آینده دانشگاه سمنان حفظ و ارتقای رنکینگ های جهانی است  .

رئیس دانشگاه سمنان با بیان اینکه در سال‌های اخیر دانشگاه سمنان در نظام‌های رتبه‌بندی جایگاه خوبی را به‌دست آورده  اظهار کرد: رسیدن به جایگاه سه رقمی در رتبه‌بندی تایمز هدفگذاری این دانشگاه است که باید برای رسیدن به آن تلاش بیشتری از سوی اعضای هیات علمی انجام شود .

وی با اشاره به جداسازی حوزه فناوری در وزارت علوم ادامه داد: باید در این زمینه در دانشگاه سمنان جهت گیری‌ها تعیین و برای مدیریت این موضوع برنامه‌ریزی کرد .

دکتر نصیری افزود: هر چند دانشگاه سمنان در بخش‌های مختلف بسیار خوب عمل کرده است اما در برخی بخش‌ها همچون مهارت‌آموزی و کار آفرینی در دسترس نبودن آماری از اشتغال فارغ التحصیلان دانشگاه، طرح‌های پژوهشی بین المللی و ملی، ارتباط با صنعت از سوی اساتید ، کار آموزی برای دانشجویان خصوصا دانشجویان فنی و علوم پایه ، جذب دانشجویان غیر ایرانی و جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی باید برنامه ریزی و این بخش‌ها بیش از پیش تقویت شوند .

دکتر نصیری گفت: باید نقاط ضعف را بازگو تا با برنامه‌ریزی و آسیب شناسی، این نقاط ضعف را رفع و در جهت بهبود شرایط حرکت کرد .

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان هم در این آئین با بیان اینکه در حال حاضر دانشگاه سمنان دارای 123 واحد فناور مستقر در مرکز رشد و پارک علم و فناوری است گفت : این واحد ها زمینه اشتغال 437 نفر را فراهم کرده اند .

دکتر علی حقیقی اصل افزود: واحدها و شرکت‌هایی که در این مجموعه علمی مستقر هستند از تسهیلات بدون بهره  استفاده می کنند .

وی به کمک‌های پارک علم و فناوری در پرداخت تسهیلات به این واحدها و شرکت‌ها اشاره کرد و اظهار کرد: برای تجاری سازی تا رقم 250 میلیون تومان تسهیلات به این شرکت‌ها پرداخت می شود ، ضمن اینکه  از حمایت های معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز با دریافت تسهیلات تجاری سازی بهره مند می شوند .

رئیس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان با اشاره به برگزاری نمایشگاه هفته پژوهش و فناوری در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران تصریح کرد: یک محصول فناورانه پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان نیز با حضور مسئولان کشوری در این نمایشگاه رونمایی خواهد شد .

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح