کد خبر : 142242
تاریخ انتشار : شنبه 4 دسامبر 2021 - 16:24
-

دادگر: اختلاف نظر همیشه وجود دارد/ امیدوارم با حداقل‌ها کاری کنیم کارستان

دادگر: اختلاف نظر همیشه وجود دارد/ امیدوارم با حداقل‌ها کاری کنیم کارستان

نشست رییس فدراسیون تیراندازی امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد. به گزارش ایسنا، علی دادگر در نشست خبری خود که امروز در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم در سال جدید شرایط خوبی به لحاظ اقتصادی و شیوع کرونا داشته باشیم. در این سال ما در حالی که برای حضور در

دادگر: اختلاف نظر همیشه وجود دارد/ امیدوارم با حداقل‌ها کاری کنیم کارستان

نشست رییس فدراسیون تیراندازی امروز (دوشنبه) در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

به گزارش ایسنا، علی دادگر در نشست خبری خود که امروز در محل فدراسیون تیراندازی برگزار شد، اظهار کرد: امیدوارم در سال جدید شرایط خوبی به لحاظ اقتصادی و شیوع کرونا داشته باشیم. در این سال ما در حالی که برای حضور در المپیک حاضر می‌شدیم، با شیوع کرونا مواجه شدیم. بعد از تعویق المپیک با برنامه ریزی مربیان تمرینات خانگی انجام می‌شد. بعد از اخذ مجوزهای لازم، مسابقات آزاد و لیگ انجام شد. در لیگ اهداف پروازی برای اولین بار برگزار شد. اگر در تفنگ و تپانچه موفق بودیم به خاطر انجام منظم مسابقات بود.

دادگر گفت: این سال رو به پایان است و در سال جدید می‌خواهیم در رویداد المپیک شرکت کنیم. امیدوارم در المپیک خوش بدرخشیم و اولین مدال‌های تاریخ ایران را در این رشته به دست آوریم. ما در آغاز سال به جام جهانی هند خواهیم رفت. دو شانس کسب سهمیه المپیک را داریم و امیدوارم در این مسابقات بتوانیم سهمیه بگیریم. مسابقات کره بعد از جام جهانی هند هم لغو شد. بعد از هند می‌توانیم اول تیر در مسابقات باکو شرکت کنیم و امیدوارم که بتوانیم یک یا دو سهمیه دیگر هم کسب کنیم. امیدوارم در المپیک نیز خوش بدرخشیم و شرمنده نباشیم.

علی دادگر در مورد حضور هاشمی در تیم ملی تفنگ و حواشی ایجاد شده، گفت:در هر خانواده اختلاف نظر وجود دارد و تیراندازی از این امر مستثنی نیست. مشکلات مرتفع شده و گلایه‌های هاشمی به نکات فنی برمی‌گشت. سعی کردیم مشکلات را تا حدودی رفع کنیم. برخی از نکات خارج از شرایط کشور بود که نمی‌توانستیم رفع کنیم. به هر حال مشکلات رفع شده و تا پایان المپیک با الهام هاشمی قرارداد داریم.

وی در خصوص مهاجرت ورزشکاران ایرانی و شروع نشدن موج مهاجرت در این رشته، گفت: رفع نیاز مالی نیاز به سیاست‌های کلی دارد و ما بخشی از سیاست‌ها هستیم. ما درصدد هستیم نیازها را رفع کنیم تا شاهد مهاجرت نباشیم. ما تاکنون هم زمزمه مهاجرت نداشتیم و تنها صدور مربی به کشورهای دیگر را داشتیم که خوش درخشیدند.

وی در ادامه در خصص تامین مهمات گفت: امسال به دلیل شیوع کرونا و لغو سفرها مشکلات ما چند برابر شد. ما همیشه از طریق اعزام، مشکلات را رفع می‌کردیم اما سفرها لغو شد. کار ما نسبت به کشورهای دیگر سخت‌تر شده است و ما امیدواریم با حداقل‌ها کاری کنیم کارستان. تعدادی فشنگ برای تمرینات از آلمان خریداری شده بود. با توجه به محدودیت‌های هواپیمایی ایران ایر، تنها نصف آن را توانستم بیاوریم. مابقی آن محفوظ است و امیدواریم در آینده بتوانیم آن را به کشور بیاوریم. تنها برنامه‌هایی که در حال حاضر مشخص است، جام جهانی هند است که برای رسیدن به سهمیه تفنگ و تپانچه ۲۵ متر، افرادی اعزام خواهند شد. فروغی هم چون در مسابقات بین المللی کمتری حضور پیدا کرده و با وجود اینکه اعزامش هزینه گزافی برای فدراسیون خواهد داشت، اما او را اعزام خواهیم کرد. بعد از آن هم جام جهانی باکو است.

دادگر در خصوص غیبت المپین‌ها در جام جهانی هند با توجه به رغبت سرمربی ایران،  گفت: حفظ سلامتی ورزشکاران در اولویت است. تصمیم گیری با خرد جمعی است و تمام جوانب را در نظر می‌گیریم. در این رابطه با خرد جمعی به این نتیجه رسیدیم که تنها کسانی که شانس کسب سهمیه دارند، اعزام شوند. تصمیم کمیته فنی این بود که المپین‌ها اعزام نشوند. براساس خرد جمعی این تصمیم گرفته شد.

رییس فدراسیون تیراندازی در خصوص قول‌های عمل نشده که علی نژاد به المپین‌ها داده شده گفت: مشکلی که وجود داشت، برطرف شده است. حقوق منظم پرداخت می‌شود و تمام هزینه‌های جانبی اردوها هم پرداخت می‌شود. ورزشکاران شهرستانی هم از هیات‌های استانی می‌گیرند. کمک‌هایی هم از فدراسیون و کمیته ملی المپیک پرداخت می شود. اکنون دیگر مشکلات رفع شده است. قبلا در حضور معاون وزیر گلایه‌هایی بود و به جا هم بود که رفع شد.

و در خصوص برگزاری لیگ گفت: ستاد کرونا اجازه برگزاری لیگ را به ما نمی‌داد. مسابقات اهداف پروازی در فضای باز بود، و مشکلی نداشت. مسابقات آزاد تفنگ و تپانچه اگرچه دیر بود ولی انجام شد. اگر چه سطح مسابقات مثل گذشته نبود اما نسبتا موفق عمل کردیم.

وی در خصوص مطالبات لازلو سرمربی قبلی تیم ملی، گفت: لازلو از مربیان خوب دنیا است که اخلاقا مدیون این مربی هستیم. اگر سهمیه خوبی کسب کردیم، سرمایه‌گذاری‌اش از زمان لازلو انجام شده است. مربیان کنونی ما در کنار او آموزش دیدند و از مربیان مطرح هستند. اگر اکنون در کشور بودند، با این شرایط ارز اصلا برای ما مقدور نبود. ما مبلغ ۸۰ هزار دلار به لازلو و دستیارش بدهی داشتیم که همه پرداخت شد. ما در حال حاضر هیچ بدهی‌ای به جز شرکت تجهیز نداریم. در بدو ورود مبلغ ۱۷ میلیون و نیم بدهی داشتیم که پرداخت شد.

وی در خصوص بدهی شرکت توسعه گفت: در خصوص بخش تاسیسات به روز هستم و بدهی نداریم. در خصوص شرکت تجهیز بدهی‌هایی داریم که مشکل همه فدراسیون‌ها است. بدهی‌ها مربوط به سال ها قبل است. ما هیچ قراردادی نداشتیم که بدهی به جا بماند.

وی گفت: ما در فدراسیون همیشه شفاف‌گویی کرده‌ایم. سهمیه برای کشور است، همیشه آماده‌ترین‌ها به المپیک اعزام می‌شوند. ما برای این منظور شیوه نامه داریم که همیشه مشخص است چه افرادی سوار هواپیمای المپیک خواهند شد. در حال حاضر احتمالا همین سهمیه داران اعزام خواهند شد. اگر مشکلی پیش بیاید پشتوانه‌هایی هم داریم.

دادگر گفت: اسپانسرها بیشتر جذب رشته‌های والیبال و بسکتبال می‌شوند. با این وجود امسال اسپانسرهای خوبی جذب شد که ما نه تنها ریالی پرداخت نکردیم بلکه به تیم‌های ملی کمک کردیم. ما حداقل‌ها را برای ورزشکاران مهیا می‌کنیم. در بخش سلاح مشکل نداریم ولی در بخش فشنگ همچنان مشکل وجود دارد که امیدواریم حل شود. با توجه به اینکه بیشترین سهمیه را گرفتیم، مورد توجه وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک قرار گرفتیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح