تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1400 - 22:11
57 بازدید
کد خبر : 80964

دانش‌آموزان “اوتیسم” کرمانشاه صاحب مدرسه می‌شوند

دانش‌آموزان “اوتیسم” کرمانشاه صاحب مدرسه می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه کلنگ ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه دانش‌آموزان اوتیسم، با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمانشاه به زمین زده شد. سیدجواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، امروز(۱۴ تیر) در این مراسم با اشاره به در دست اجرا بودن طرح از

 دانش‌آموزان "اوتیسم" کرمانشاه صاحب مدرسه می‌شوند

ایسنا/کرمانشاه کلنگ ساخت مدرسه ۱۵ کلاسه دانش‌آموزان اوتیسم، با حضور معاون وزیر آموزش وپرورش و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور در کرمانشاه به زمین زده شد.

سیدجواد حسینی معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان آموزش وپرورش استثنایی کشور، امروز(۱۴ تیر) در این مراسم با اشاره به در دست اجرا بودن طرح از خشت تا بهشت در راستای ساخت ۲۱۰ مدرسه برای دانش آموزان با نیازهای ویژه در کشور، گفت: امروز کلنگ ساخت یکصدوچهل و هشتمین مدرسه در کشور به زمین خورد که در واقع شصت و چهارمین مدرسه اوتیسم کشور است.

حسینی با اشاره به ارائه خدمات ویژه به دانش آموزان اوتیسمی در کشور از سال ۱۳۸۴، گفت: هم اکنون سه هزار دانش آموز اوتیسمی خدمات آموزشی ویژه در کشور دریافت می کنند.

وی با بیان اینکه در کشور ۴۰۰ کلاس درس ویژه دانش آموزان اوتیسمی دایر است، گفت: هم اکنون برخی از این کلاس‌ها امکانات خاص دانش آموزان اوتیسمی را دارند.

مجید یزدان پناه مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه نیز در این مراسم با بیان اینکه در کرمانشاه ۷۲ دانش آموز اوتیسمی داریم، گفت: این دانش آموزان نیازمند ساخت یک مدرسه بودند که امروز با کمک آقای باباخانی که یکی از خیرین مدرسه ساز کرمانشاهی ساکن کشور آلمان است، کلنگ ساخت این مدرسه به زمین زده شد و امیدواریم به زودی شاهد ساخت این مدرسه باشیم‌.

یزدان پناه با اشاره به ساخت این مدرسه با همکاری بنیاد پویانه با مدیریت آقای عبدالله باباخانی، گفت: این بنیاد دانش آموزان مستعد مناطق محروم را تحت حمایت خود در می آورد و آنها را در مسیر زندگی مورد حمایت قرار می دهد، لذا تمامی دانش آموزان مستعد مناطق محروم می توانند با این بنیاد همراه شوند.

مرزبان نظری مدیر کل نوسازی مدارس استان کرمانشاه نیز در این مراسم با اشاره به کمک ۴.۵ میلیاردتومان  بنیاد پویانه برای ساخت این مدرسه، گفت: تلاش خواهیم کرد تا با پیگیری برای جذب اعتبارات دولتی ساخت مدرسه را بدون وقفه ادامه دهیم تا در سریعترین زمان ممکن شاهد ساخت مدرسه باشیم.

این مدرسه با زیربنای ۱۰۳۵ مترمربع و با اعتبار ۹ میلیارد تومان در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ مترمربع در کرمانشاه ساخته شود.

قرار است  این مدرسه با کمک یکی از خیرین مدرسه ساز استان و به یاد پدرش(زنده یاد احمد باباخانی) که سال گذشته در اثربیماری کرونا فوت کرده، برای دانش آموزان اوتیسمی ساخته شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
تبلیغات متنی

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

فروشگاه اینترنتی بی بی شاپ

New punjabi songs

تجارتخانه آراد برندینگ

سامانه خودنویس

داود یوسفی

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

تعمیر کاتالیزور

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

خرید صندل عمده

https://nipoto.com/ethereum

 

شرکت آرارات

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

تولید فیلم استرچ

 

 

دستگاه تزریق پلاستیک

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح