کد خبر : 121973
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 25 نوامبر 2021 - 21:11
-

در آخرین نشست امسال شورای برنامه‌ریزی یزد چه گذشت؟

در آخرین نشست امسال شورای برنامه‌ریزی یزد چه گذشت؟

ایسنا/یزد دوازدهمین و آخرین جلسه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۱۳۹۹ با حضور اعضاء در محل تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد. «سید مجتبی حسینی پور» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در این نشست گزارش اقدامات انجام شده توسط دستگاههای اجرایی استان پیرامون برنامه توسعه شهرستان بهاباد ارائه کرد و

در آخرین نشست امسال شورای برنامه‌ریزی یزد چه گذشت؟

ایسنا/یزد دوازدهمین و آخرین جلسه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در سال ۱۳۹۹ با حضور اعضاء در محل تالار کوثر استانداری یزد برگزار شد.

«سید مجتبی حسینی پور» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد در این نشست گزارش اقدامات انجام شده توسط دستگاههای اجرایی استان پیرامون برنامه توسعه شهرستان بهاباد ارائه کرد و در این باره از اصلاح و تصویب سند توسعه شهرستان بهاباد، افزایش سالیانه اعتبارات شهرستان بهاباد، پیگیری ایجاد مرکز جامع سلامت و  بیمارستان ۳۸ تختخوابی، اجرای طرح‌های راه و شهرسازی از جمله راه بهاباد – نایبند – دربند و ساختمان تامین اجتماعی یاد کرد.

وی افزود: به زودی اورژانس اجتماعی بهاباد توسط اداره کل بهزیستی از سال آینده در این شهرستان راه‌اندازی می‌شود.

وی همچینن گفت: بنا به اعلام اداره کل صنعت ،معدن و تجارت طرح گندله‌سازی بهاباد بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی همچنین از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان اعتبار برای طرح های توسعه ای توسط بنیاد برکت و نیز اجرای شش طرح کشاورزی با مشارکت این بنیاد در شهرستان بهاباد خبر دارد .

حسینی پور گفت: مقرر شد در سال آینده در چهارچوب مصوبات شورا، اقدامات مرتبط با توسعه شهرستان خاتم به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

دبیر شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان همچنین در این جلسه آخرین وضعیت اعتبارات استان درسال ۱۳۹۹ را تشریح کرد.

حسینی پور در این باره گفت: در سال جاری و در قالب اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‌ای تا امروز جمعا ۷۵۸ میلیارد تومان اعتبار به استان ابلاغ شده که از این رقم تاکنون ۳۷۱ میلیارد تومان تخصیص داده شده که نسبت به سال قبل ۴۹ درصد رشد نشان می دهد.

وی همچنین اعتبارات هزینه ای استان در سال ۹۹ را ۳۹۵ میلیارد تومان اعلام کرد که در مقایسه با سال پیش ۲۹ درصد رشد می‌دهد که نگرانی ها بابت کمبود اعتبارات جاری تا حدودی برطرف شده است.

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گفت: در سال ۹۹ جمعا مبلغ ۲۵ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از محل فروش اموال مازاد دستگاههای دولتی درآمد زایی شده است که بر اساس بخشنامه سازمان برنامه و بودجه، جهت جبران کسورات دستگاهها در اعتبارات جاری و پرداخت حقوق و مزایای کارکنان دولت هزینه خواهد شد.

حسینی پور از دیگر مصوبات اخرین جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه در سال جاری را تصویب پهنه گردشگری کویر فهرج به مساحت سه هزار هکتار ، اختصاص زمین برای مرکز شماره گذاری خودرو و تعویض پلاک بعد از پل الغدیر به مساحت ۱۵ هکتار و  موافقت با تقاضای شهرداری یزد برای ایجاد شهرک سنگ و چوب در حریم شهر یزد اعلام کرد.

وی موافقت با پیشنهادات کارگروه اقتصادی ، اشتغال و سرمایه گذاری از جمله تشکیل دو گروه کاری مرتبط با فرش و اشتغال نابینایان و کارگروه آموزش، پژوهش ، فناوری و نواوری در خصوص انجام مطالعات سنجش و تحلیل آلاینده های محور یزد-اردکان از دیگر مصوبات شورا نام برد.

حسینی پور گفت همچنین اعضای شورای برنامه ریزی و توسعه استان با تصمیمیات کارگروه استانی ماده ۲۳ قانون الحاق ۲ در خصوص شروع به کار ۵ طرح عمرانی موافقت کردند.

«محمد رضا دشتی» نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی و عضو کمسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست از افزایش حدود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل ردیف بودجه ۱۴۰۰ برای خط دوم انتقال آب به استان یزد خبر داد.

وی با بیان این که تلاش ما این است که این اعتبار برای انتقال آب افزایش پیدا کند، از همدلی دولت و مجلس در خصوص تصویب لایحه بودجه ۱۴۰۰ در پایان سال قدردانی و اظهار امیدواری کرد که نتیجه این همدلی و همکاری منجر به نفع عموم مردم کشور و استان شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، دشتی افزود: با تلاش شبانه روزی، بودجه ۱۴۰۰ قبل از پایان سال جاری تصویب شد و از سوی مجلس به دولت برای اجرا ابلاغ شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح