کد خبر : 83499
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 20:58
-

در فوتبال پایه بانوان به شدت ضعف داریم

در فوتبال پایه بانوان به شدت ضعف داریم

ایسنا/اصفهان رئیس دپارتمان فدراسیون فوتبال گفت: باید نسلی از مربیان بانوان را تربیت کنیم که بتوانند دختران شایسته و توانمندی را تحویل تیم‌های باشگاهی و ملی بدهند. نیما نکسیا در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در فضای آموزش بانوان نیاز به حرکت نو و نوآوری داریم به ویژه در بخش بدنسازی و فوتبال ساحلی تا با تلاشی

در فوتبال پایه بانوان به شدت ضعف داریم

ایسنا/اصفهان رئیس دپارتمان فدراسیون فوتبال گفت: باید نسلی از مربیان بانوان را تربیت کنیم که بتوانند دختران شایسته و توانمندی را تحویل تیم‌های باشگاهی و ملی بدهند.

نیما نکسیا در گفت وگو با ایسنا، اظهارکرد: در فضای آموزش بانوان نیاز به حرکت نو و نوآوری داریم به ویژه در بخش بدنسازی و فوتبال ساحلی تا با تلاشی جدید بتوانیم به اهداف عالیه ای که در نظر داریم دست پیدا کنیم.

وی افزود: در بحث آموزش باید حساسیت بیشتری به خرج بدهیم و مدرسینی برای بانوان انتخاب کنیم که از سختگیری بیشتری برخوردار هستند، باید نسلی از مربیان بانوان را تربیت کنیم که بتوانند دختران شایسته و توانمندی را تحویل تیم‌های باشگاهی و ملی بدهند.

وی ادامه داد: در این راستا نگاه میان مدتی داریم، به دنبال این هستیم که اول اهداف کوتاه‌مدت را پی ریزی کنیم و بعد در میان مدت به بهره‌برداری از اهداف کوتاه‌مدت برسیم و در ادامه بتوانیم به دراز مدت هم فکر کنیم.

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه باید سطح نگرش برخی حوزه‌ها را کاملا تغییر دهیم، گفت: در فوتبال پایه بانوان به شدت ضعف داریم، در ساخت فوتبال پایه بانوان و پرورش استعدادهای پایه ضعیف هستیم، بیشتر دختران ما از سنین ۱۵ سال به بعد پس از آنکه خانواده‌های خود را متقاعد کردند شروع به فوتبال یا فوتسال می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در این سنین مباحث آناتومیکی، تاکتیکی و تکنیکی در آنها شکل گرفته‌است، بنابراین باید به سمت پرورش دختران در سنین پایه برویم، وقتی که دختری در سن پایه به سمت پایه فوتبال و فوتسال نرفته و بسیاری از تکنیک‌های ساده و رایج را نمی‌داند. در همین دورهای مربیگری می‌بینیم شرکت‌کننده در دوره B هنوز یک بغل پای ساده را نمی‌تواند، بزند و این اصلا خوب نیست.

نکیسا تصریح کرد: با توجه به نیازسنجی دوره‌های آموزشی که داشتیم از هیئت‌های فوتبال استان‌ها برنامه و تقویم ۶ ماهه اول سال ۱۴۰۰ آنها را نیز خواسته‌ایم، در شورای راهبردی که در دپارتمان آموزش تشکیل شده تصمیم‌گیری خواهد شد چه کلاسی در کدام استان و توسط کدام مدرسان اجرایی شود.

وی در خصوص استفاده از مدرسان خارجی اضافه کرد: در کلاس‌های دانش افزایی از مدرسان خارجی استفاده خواهیم‌کرد، اما کلاس‌هایی که در سطوح مختلف فوتبال و فوتسال است از مدرسان داخلی که در اختیار داریم استفاده می‌کنیم، همچنین قرار است مدرسین را بر اساس سطح تحصیلی، عملکرد و تعداد کلاس‌هایی که برگزار کرده‌اند و رضایتمندی هیئت‌ها دسته‌بندی کنیم.

رئیس دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال با اشاره به اهمیت مربیان آکادمی‌ها، گفت: بر اساس، اساسنامه و قانون باید هر دو سال یکبار دوره‌های هم اندیشی و ارتقای سطح مربیان برگزار کنیم که در دوره ‌های قبل به برگزاری دوره‌های D بسنده کرده بودند که در این زمینه هم تغییراتی خواهیم داشت و مربیانی که دوست دارند در سطح پایه کار کنند از مقطعی مسیر آنها عوض خواهد شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح