کد خبر : 106264
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 15:01
-

دشمنان اقرار کرده‌اند برای ضربه به انقلاب باید “بسیج” را تضعیف کنند

دشمنان اقرار کرده‌اند برای ضربه به انقلاب باید “بسیج” را تضعیف کنند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اقرار کرده‌اند که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، باید بسیج را تضعیف کنند. سردار بهمن ریحانی امروز(29 آبان) در رزمایش سراسری جهادگران بسیج و خدمت مومنانه در جمع بسیجیان، اظهار کرد: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج شجره طیبه ای را غرس کرد که

دشمنان اقرار کرده‌اند برای ضربه به انقلاب باید "بسیج" را تضعیف کنند

ایسنا/کرمانشاه فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: دشمنان اقرار کرده‌اند که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب، باید بسیج را تضعیف کنند.

سردار بهمن ریحانی امروز(29 آبان) در رزمایش سراسری جهادگران بسیج و خدمت مومنانه در جمع بسیجیان، اظهار کرد: امام (ره) با فرمان تشکیل بسیج شجره طیبه ای را غرس کرد که امروز باعث عزت و سرافرازی ایران اسلامی در دنیا شده است.

وی با بیان اینکه تفکر بسیجی مایه عزت و سربلندی مسلمانان می‌شود، گفت: بسیج در طول سالهای گذشته برگرفته از فرهنگ عاشورا توانسته تودهنی محکمی به دشمنان در همه بسترهای سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و… بزند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه ادامه داد: امروز دشمنان ما اعتراف کرده اند که برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب و نظام باید بسیج را تضعیف کنند.

وی سپس با بیان اینکه دشمنان در تلاشند تا از نظر اقتصادی به کشور ما ضربه بزنند، گفت: امروز تمام هم و غم دشمنان این است که ما را از نظر اقتصادی زمینگیر کرده و شکست دهند. بمب هسته ای، حقوق بشر و سایر مسائل مطرح شده بهانه های واهی دشمنان هستند و آنها فقط به دنبال ضربه زدن اقتصادی به ما هستند.

ریحانی با تاکید بر اینکه امروز تمام تهدیدها و تحریم های دشمنان علیه ما با راهبرد اقتصادی دنبال می شود، گفت: به یاری خداوند هرچند مشکلات اقتصادی داریم و هنوز نتوانسته ایم اقتصاد مقاومتی مورد نظر مقام معظم رهبری را در همه بسترها برای حل مشکلات پیاده کنیم، اما در سایه همین اقتصاد مقاومتی توانسته‌ایم بسیاری از فرصت‌ها را به تهدید تبدیل کنیم.

وی با اشاره به تاثیرگذاری بالای گروه‌های جهادی در مواجهه با تهدیدها و بحران‌ها، گفت: اگر در دوران دفاع مقدس گروه‌های جهادی نبودند امروز اینچنین سربلند و عزتمند نبودیم، چون در دوران دفاع مقدس تا وقتی نیروهای بسیجی به میدان نیامده بودند موفقیت چندانی نصیب رزمندگان نشده بود، اما با حضور بسیجیان در صحنه، طریق‌القدس‌ها و کربلاها و دیگر عملیات‌های تاثیر گذار دوران دفاع مقدس رقم خورد و این اصلا تعارف و غلو نیست.

ریحانی ادامه داد: امروز هم شاهد هستیم که در جریان سیل و زلزله اولین گروه‌هایی که به کمک مردم آمدند، بسیجی‌ها و گروه های جهادی بودند و چه در عرصه خدمات‌رسانی اولیه و بعدها اسکان اضطراری و دائم پای کار بودند.

وی با بیان اینکه استان کرمانشاه بالغ بر 1700 گروه جهادی دارد، گفت: اینکه با این همه هجمه فرهنگی می بینیم که جوانان در عرصه کار جهادی پای کار هستند و در بسترهای امنیتی و دفاعی در میدان حضور دارند، جای خرسندی دارد.

وی بسیجیان را مایه عزت، آبرو و زیبایی نظام برشمرد و گفت: یادمان باشد ترفندهای دشمنان برای ضربه زدن به اسلام و انقلاب روز به روز گسترده‌تر می‌شود، لذا ما تا زمانی که به تفکر بسیجی پایبند باشیم دشمنان توان ضربه زدن به ما را ندارند.

ریحانی ادامه داد: امروز رزمندگان ما با تکیه بر تفکر بسیجی با  یک قایق کوچک، ناو بزرگ جنگی دشمن را وادار به عقب نشینی می کنند و این همان چیزی است که دشمنان از آن واهمه دارند.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح