کد خبر : 153770
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 17:37
-

دشمنان ایران خود تروریست هستند

دشمنان ایران خود تروریست هستند

نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: مسئولان ما امروز فهمیدند که باید دستمان به زانوی خودمان باشد و این در حالی است که امام خمینی (ره) و رهبر عزیزمان این موضوع را قبلا متذکر شده بودند. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز

دشمنان ایران خود تروریست هستند
نماینده ولی فقیه و امام جمعه اصفهان گفت: مسئولان ما امروز فهمیدند که باید دستمان به زانوی خودمان باشد و این در حالی است که امام خمینی (ره) و رهبر عزیزمان این موضوع را قبلا متذکر شده بودند.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته اصفهان، اظهار کرد: خودم و همه شما را به تقوای الهی دعوت می کنم و در این خصوص حضرت علی (ع) می فرمایند اگر زمانی که خیری دیدید، با سرعت به انجام آن بپردازید و وقتی کار شری دیدید، زود از آن دور شوید و وقتی خود را در طاعت خداوند دیدید و از خودگذشتگی کردید، شما از نیکوکاران و رستگاران هستید.
وی ادامه داد: از مردم اصفهان تشکر می کنم که با توجه به حوادث سیل اخیر در مکان های متعدد به یاری همنوعان خود شتافتند و لازم به ذکر است در این هم یاری، بیش از ۵۰۰ نفر از طلبه های اصفهان در مناطق سیل‌زده حضور داشتند که بیشتر از هر استان دیگر در کشور بود.
امام جمعه اصفهان با تبریک ولادت حضرت ولی عصر (عج) و همچنین تبریک روز جهانی مستضعفین و سربازان گمنام امام زمان، اظهار کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) به همراه همه نیروهای مسلح اعم از سپاه، ارتش و نیروی انتظامی در تأمین امنیت کشور بسیار موثر بوده اند.
آیت الله طباطبایی نژاد اضافه کرد: باید قدر این نیروها را بدانیم و دعا کنیم خداوند آنان را در پناه ولی عصر همیشه محفوظ بدارد.
وی با اشاره به روز پاسدار در دوم اردیبهشت ماه، تصریح کرد: امام خمینی (ره) در دوم اردیبهشت ماه ۵۸، دستور تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران را صادر کردند و من سپاه پاسداران، بسیج و تمام نیروهای مسلح دیگر را الهی می دانم و شاهد هستیم این نیروهای الهی، چه فعالیت‌های شایانی در تمام عرصه ها داشته و دارند.
امام جمعه اصفهان در خصوص اقدام بی شرمانه آمریکا در خصوص سپاه پاسداران، تأکید کرد: اگر آمریکاییان سپاهیان را تروریست می خوانند بدین معنی نیست که با نیروهای مسلح دیگر اعم از ارتش و نیروی انتظامی خوب هستند، بلکه چشم دیدن هیچ کدام از نیروهای مسلح و مردم ایران را ندارند و لذا نیروهای عزیز سپاه به سبب اینکه در منطقه فعالیت های گوناگونی داشته و دارند، آمریکا آنان را تروریست خطاب کرده است.
طباطبایی نژاد با اشاره به اینکه عراق چه کمک هایی در خصوص حوادث سیل اخیر به ایران کرده است، گفت: عراقی ها به سبب شکرگزاری از کمک های ایران و نابود کردن داعش در این کشور، میلیاردها تومان به ایران و سیل زدگان ایران کمک کردند و آمریکا و دشمنان ایران از این امر بسیار ناراحت هستند، چرا که آنها می‌خواهند ملت ایران نباشد، اما ما به کوری چشم آنان سر زنده هستیم و ایستادگی خواهیم کرد.
وی با اشاره به صحبت‌های اخیر آمریکا در خصوص تروریست خواندن سپاه، تاکید کرد: این سخنان به نفع ملت ایران شد و بسیاری از مردم و مسئولان به ارزش سپاه پی بردند و خدا را صدها بار شکر می‌کنیم که به رهبر عزیزمان توفیق داد انقلاب اسلامی را تا به اینجا برساند و باید گفت دشمنان ایران، خود تروریست هستند، چرا که در منطقه و به خصوص در یمن با حمایت از عربستان سعودی، موجب کشته شدن هزاران کودک یمنی شدند.
امام جمعه اصفهان در پایان سخنان خود با اشاره به بی اعتمادی به آمریکا، خاطرنشان کرد: مسئولان ما امروز فهمیدند که باید دستمان به زانوی خودمان باشد و این در حالی است که امام خمینی (ره) و رهبر عزیزمان این موضوع را قبلا متذکر شده بودند و قرآن نیز بر این است که باید با سران کفر جنگید و با آنان مبارزه کرد و من با اشاره به اینکه پنجشنبه هفته آینده سالگرد حمله ناموفق آمریکا به ایران است که از با طوفان شن، ناکام ماندند و این بسیار مهم است که آنان با تمریناتی که در گذشته با بالگردهای جدیدی که داشتند ناکام ماندند و این امر نشان می‌دهد الطاف خداوند همیشه همراه ایران و ملت ایران است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح