کد خبر : 85127
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 20:36
-

دشمن به‌دنبال استحاله حجاب و عفاف در باور جوانان است

دشمن به‌دنبال استحاله حجاب و عفاف در باور جوانان است

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه دشمن از بدو پیروزی انقلاب به‌دنبال کمرنگ کردن حجاب و عفاف و استحاله آن است، گفت: یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، تحکیم بنیان خانواده به‌عنوان الگوهای رفتاری فرزندان است. رضا نیازی امروز ۲۰ تیرماه، با اشاره به برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی

دشمن به‌دنبال استحاله حجاب و عفاف در باور جوانان است

ایسنا/لرستان معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه دشمن از بدو پیروزی انقلاب به‌دنبال کمرنگ کردن حجاب و عفاف و استحاله آن است، گفت: یکی از راهکارهای مقابله با دشمن، تحکیم بنیان خانواده به‌عنوان الگوهای رفتاری فرزندان است.

رضا نیازی امروز ۲۰ تیرماه، با اشاره به برنامه‌ریزی فعالیت‌های فرهنگی بزرگداشت هفته حجاب و عفاف در استان، اظهار کرد: از هفته گذشته برنامه‌ها و فعالیت‌های بزرگداشت این هفته هماهنگ شده و بخشی از فعالیت‌ها به لحاظ کاری در سایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان منتشر شد.

وی تصریح کرد: نخستین جلسه بزرگداشت این هفته امروز، ۱۹ تیرماه در قالب یک کارگاه آموزشی ویژه بانوان همکار با موضوع حجاب و عفاف و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بود که در آن جهان‌افروز از اساتید ممتاز در حوزه بانوان به تبیین ارزش دینی پرداخت؛ از طرفی این کارگاه آموزشی یک دورهمی صمیمی بانوان همکار بود که با اهدای یک هدیه فرهنگی به پایان رسید.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه در طول هفته حجاب و عفاف در سطح مرکز استان و شهرستان‌ها برنامه‌های متنوعی در فضای مجازی اجرایی می‌شود، ادامه داد: تولید پوستر و عکس‌نوشته با موضوع حجاب و عفاف و همچنین انعکاس مصاحبه‌ها و برنامه‌هایی با موضوع حجاب و عفاف توسط رسانه‌ها از دیگر برنامه‌هایی است که اجرایی می‌شود.

نیازی بر لزوم تبیین اهمیت موضوع حجاب و عفاف از سوی رسانه‌ها تأکید کرد و افزود: بخشی از برنامه‌ها تحت‌الشعاع شرایط کرونایی استان قرار گرفت و به‌صورت محدودتر برگزار می‌شود.

وی از برگزاری کنگره منطقه‌ای ماه غریبستان به میزبانی این اداره‌کل خبر داد و اضافه کرد: مهم‌ترین بخش این کنگره حجاب و عفاف در منظر امام علی(ع) است که تاکنون مقالات و آثار متنوعی در این راستا به دبیرخانه ک نگره واصل شده و بعد از پایان کنگره که همزمان با عید غدیرخم برگزار می‌شود در اختیار مردم و رسانه‌ها قرار می‌گیرد.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر لزوم توجه دستگاه‌های فرهنگی به مقوله حجاب و عفاف تأکید کرد و با بیان اینکه دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به‌دنبال استحاله ارزش‌های دینی و قرآنی ما از جمله حجاب و عفاف هستند، ادامه داد: یکی از مواردی که دشمن روی آن دست گذاشته است حجاب و عفاف است که با فضاسازی‌های رسانه‌ای، جنگ نرم و شبکه‌های ماهواره‌ای سعی در کمرنگ کردن این مقوله ارزشی و استحاله آن دارد.

نیازی با بیان اینکه دشمن جوانان را به سمت بی‌حجابی و بی‌بندوباری سوق می‌دهد، یادآور شد: یکی از وظایف مهم دستگاه‌های فرهنگی در این رابطه تحکیم بنیان خانواده و آموزش والدین و فرزندان آنهاست.

وی با بیان اینکه خانواده‌ها الگوی رفتاری مهم و مبنایی برای فرزندان هستند بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و تبیین فرهنگ حجاب و عفاف برای والدین تأکید کرد و افزود: باید با فراهم کردن شرایط آموزشی در مقابل فعالیت‌های نرم دشمنان در خصوص مقابله با حجاب و عفاف ایستادگی کنیم که در این راستا تمام نهادها و دستگاه‌ها مسئولیت دارند.

معاون فرهنگی و مطبوعاتی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اثرات حجاب و عفاف در جامعه، بیان کرد: مهمترین اثر حجاب و عفاف مصونیت بانوان است به معنای دیگر حجاب و عفاف اول برای شخص محجبه مصونیت ایجاد می‌کند و از طرفی مصونیت جامعه مستلزم مصونیت تک تک افراد جامعه است.

نیازی با اشاره به اینکه حجاب و عفاف باعث شکل‌گیری جامعه ایمن می‌شود تا در آن زن و مرد با رعایت حجاب و عفاف و ارزش‌های دینی زندگی کنند، اظهار کرد: جامعه که به حجاب و عفاف پایبند باشد بدون شک الگوی سایر جوامع بشری قرار می‌گیرد، لذا آثار و تبعات حجاب و عفاف در جامعه باید به روش‌های مختلف ترویج داده شود تا شاهد توجه تمام خانواده‌ها به این مقوله ارزشی باشیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح