کد خبر : 85203
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 21:05
-

دفاع آشناگر از کارنامه دولت در استان سمنان

دفاع آشناگر از کارنامه دولت در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن ابراز رضایت از کارنامه دولت دوازدهم در استان سمنان گفت: بی‌تردید اگر تحریم‌ها و شیوع و همه‌گیری کرونا نبود، دولت خدمات بیشتری به مردم استان ارائه می‌داد.  علیرضا آشناگر، استاندار سمنان ۲۰ تیر در آیین تکریم از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد:هدف ما برای حضور جناب آقای فخری در

دفاع آشناگر از کارنامه دولت در استان سمنان

ایسنا/سمنان استاندار سمنان ضمن ابراز رضایت از کارنامه دولت دوازدهم در استان سمنان گفت: بی‌تردید اگر تحریم‌ها و شیوع و همه‌گیری کرونا نبود، دولت خدمات بیشتری به مردم استان ارائه می‌داد.

 علیرضا آشناگر، استاندار سمنان ۲۰ تیر در آیین تکریم از معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان اظهار کرد:هدف ما برای حضور جناب آقای فخری در کسوت معاونت عمرانی استانداری، پیشبرد پروژه های استانی، ملی و سفر ریاست جمهوری در استان بود که باید به سرانجام می رسید و خرسندیم بگوییم این اهداف به صورت نسبی محقق شده است و موفقیت حاصل شده نتیجه تلاش دسته جمعی است.

وی اضافه کرد: دکتر فخری، از مدیران بسیار خوب فعال و وزارت کشوری است و در پست‌ها و مسئولیت های مختلف دارای تجارب ارزنده و موفق هستند که در استان سمنان نیز در حوزه معاونت خوش درخشیدند.

وی افزود: منابع محدود، اعمال تحریم‌ها و مشکلاتی همچون کرونا، باعث شد تا موانعی بر سر راه پیشرفت پروژه‌ها در استان و کشور ایجاد شود، اما در حد بضاعت، منابع و مقدورات به وظایف خود عمل کردیم و تلاش شده تا بهترین خدمات را به مردم عزیز استان ارائه دهیم.

آشناگر با تاکید بر اینکه یقینا اگر بیش از این مقدار، منابع و امکانات در دسترس قرار می‌گرفت، در خدمت‌رسانی بیشتر و مطلوب‌تر دریغ نمی‌کردیم، تصریح کرد: من از کارنامه دولت در استان سمنان راضی هستم و در همین راستا دو جلد کتاب از خدمات ۸ ساله دولت تدبیر و امید در استان تهیه شده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

وی سرمایه انسانی و ملزومات در دسترس، دانش و تجربه و شناخت نسبت به مسائل را، سه مولفه اصلی مدیریت موفق دانست و با بیان اینکه جناب اقای فخری با دانش و تجربه و شناخت مطلوب، توانستند به موفقیت دست یابند، خاطر نشان کرد: ایشان مدیری پاک‌دست بوده و هیچ‌گونه تخلفی در مدت مسئولیت ایشان اتفاق نیفتاده است؛ اما در خصوص برخی از انتقادات که به کُندی پروژه‌ها گرفته می‌شود، باید بگوییم دلیل کُندی پیشرفت طرح‌ها، نظارت و تاکید بر کیفیت بالای اجرای پروژه ها در استان است.

آشناگر افزود: در حوزه معاونت عمرانی، مدیران موفقی در حوزه دفتر فنی، شهری و روستایی وجود دارند که توانستند منشاء خدمات بوده و رتبه‌های مطلوب و جایگاه‌های برتر در عملکرد در حوزه های مختلف را در کشور کسب کنند.

استاندار سمنان در پایان گفت: من به شخصه اگر مسائل شخصی جناب آقای دکتر فخری و اصرار یکی از دوستان قدیمی بنده، استاندار کرمانشاه باعث نمی‌شد، موافق انتقال دکتر فخری به معاونت هماهنگی امور عمرانی کرمانشاه نمی شدم، استان سمنان، دکتر فخری را به عنوان یک مدیر سمنانی به مردم عزیز کرمانشاه هدیه داده اند و انشالله با این تجارب و دانش ارزشمند بتوانند در کسوت جدید نیز منشاء خدمت باشند.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح