کد خبر : 97244
تاریخ انتشار : چهارشنبه 17 نوامبر 2021 - 1:54
-

رئیسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد

رئیسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد

رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه ورزشکاران المپیکی هم “مدال‌آور” باشند، هم “سفیر فرهنگی” ایران، گفت: “قهرمانی” باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، گزارشی از اقدامات این کمیته و

رئیسی: قهرمانی باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد

رئیس‌جمهور منتخب با بیان اینکه ورزشکاران المپیکی هم “مدال‌آور” باشند، هم “سفیر فرهنگی” ایران، گفت: “قهرمانی” باید تنها دغدغه ورزشکاران باشد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دفتر رئیس جمهور منتخب، سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک صبح امروز سه‌شنبه با حضور در دفتر رئیس جمهور منتخب، گزارشی از اقدامات این کمیته و نیز آخرین وضعیت آمادگی و اعزام تیم های ورزشی کشورمان به رقابت های المپیک ۲۰۲۱ توکیو ارائه کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی نیز در این دیدار گفت: علاقه‌مند بودم قبل از اعزام ورزشکاران برومند کشورمان به ژاپن با آنها از نزدیک ملاقات می‌کردم ولی به دلیل محدودیت‌های کرونایی و لزوم آمادگی این عزیزان، این دیدار را به روزهای پس از بازگشت‌شان از المپیک موکول می‌کنیم.

رئیس جمهور منتخب با اشاره به اینکه رقابت‌های این دوره المپیک به دلیل شیوع کرونا به تاخیر افتاده و وضعیت خاصی دارد، افزود: در این دوره ورزشکاران و مربیان مجبور شدند یکسال برای حفظ آمادگی‌های‌شان تلاش کنند و این مساله سختی زیادی به آنها و خانواده‌هایشان تحمیل کرد که از این بابت به همه آنان و خانواده ایشان خدا قوت می‌گویم.

رئیسی حمایت از ورزش قهرمانی و مدال‌آوران کشور را از اولویت‌های قطعی دولت سیزدهم دانست و اظهار داشت: اطمینان دارم جوانان غیرتمند کشورمان با افتخارآفرینی در المپیک دل مردم را شاد می‌کنند و در عوض سازمان اداری ورزش نیز باید به وظایف حمایتی خود به هنگام عمل کند تا ورزشکاران یک دغدغه بیشتر نداشته باشند و آن هم دغدغه قهرمانی باشد.

رئیس جمهور منتخب از رئیس کمیته ملی المپیک خواست سلام و آرزوی موفقیت وی را به ورزشکاران المپیکی کشورمان برساند و ادامه داد: دولت باید به قوانین مصوب حمایتی از ورزشکاران و نیز وعده‌های خود در قبال قهرمانان ورزشی به موقع و مطابق وعده انجام شده عمل کند و اجازه ندهد حلاوت اجرای وعده‌ها با تاخیر از بین برود.

وی در بخش دیگری از سخنانش المپیک و رقابت‌های ورزشی را بهانه‌ای برای تعامل میان فرهنگ‌ها و ملت‌ها برشمرد و تصریح کرد. ورزشکاران ایرانی سفرای فرهنگی ملت ریشه‌دار و متمدن ایران اسلامی هستند. امیدوارم به برکت دعای خیر مردم هم در نمایش فرهنگ غنی ایرانی اسلامی بدرخشند و هم با مدال آوری دل مردم را شاد کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح