کد خبر : 68175
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 19:17
-

راهیابی دانش‌آموزان کاشانی به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری

راهیابی دانش‌آموزان کاشانی به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری

ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان گفت: ۲۶ نفر از دانش آموزان شهرستان با کسب رتبه اول استان اصفهان به مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان راه یافتند. محمدرضا معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره‌های فرهنگی و هنری در هر سال تحصیلی فرصتی است

راهیابی دانش‌آموزان کاشانی به مرحله کشوری جشنواره فرهنگی و هنری

ایسنا/اصفهان کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش و پرورش کاشان گفت: ۲۶ نفر از دانش آموزان شهرستان با کسب رتبه اول استان اصفهان به مرحله کشوری سی و نهمین دوره جشنواره فرهنگی و هنری دانش آموزان راه یافتند.

محمدرضا معصومی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: جشنواره‌های فرهنگی و هنری در هر سال تحصیلی فرصتی است تا با پرورش روحیه خلاقیت و نوآوری در قالب آفرینش آثار هنری، دانش آموزان با مهارت‌های حرفه‌ای نیز آشنا شوند.
وی افزود: در جشنواره امسال، بیش از یک هزار و ۸۶ نفر از دانش آموزان مدارس شهرستان کاشان آثار خود را در سایت جشنواره بارگذاری کردند که ۵۸۰ نفر موفق به کسب رتبه‌های اول تا سوم در مرحله شهرستانی شدند.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش‌و پرورش کاشان تصریح کرد: از مجموع آثار برتر مرحله اول، ۱۷۸ نفر با کسب رتبه اول شهرستان به مرحله استانی راه یافتند و موفق به کسب ۵۱ رتبه برتر استان اصفهان شدند و ۲۶ نفر از این تعداد در مرحله کشوری جشنواره سی و نهم شرکت خواهند کرد.
معصومی تأکید کرد: سی و نهمین دوره مسابقات فرهنگی هنری در حالی برگزار شد که به علت شیوع ویروس کرونا امکان حضور دانش آموزان وجود نداشت و برخی رشته‌های گروهی مانند نمایش و سرود برگزار نشد.
وی با اشاره به برگزاری پرسش مهر، افزود: با اعلام نتایج مرحله کشوری بیست و یکمین دوره این جشنواره، طیبه وفقی مجرد رتبه دوم بخش نقاشی و اشرف مهدی، رتبه سوم بخش مجسمه‌سازی در بخش فرهنگیان و فاطمه منعمی نیز در رشته کاریکاتور بخش دانش‌آموزی مقام اول را کسب کردند.
کارشناس مسئول فرهنگی و هنری آموزش‌و پرورش کاشان گفت: یکی از مهم‌ترین اهداف نظام آموزشی کشور پرداختن به هوش هنری و زیبایی شناختی است که منجر به رشد و پرورش زیبایی شناسی، ایجاد لطافت روحی و شادمانی در قالب فعالیت‌های دروس هنر و ادبیات برای دانش آموزان می‌شود.
معصومی تصریح کرد: در فعالیت‌های هنری، فرد خودش را با جمع هماهنگ می‌کند و به افراد تیم احترام می‌گذارد و با پرورش مهارت و سبک زندگی است که فرد می‌تواند خودش را با گروه هماهنگ کند. به طورکلی احساس مسئولیت، بزرگ‌ترین درسی است که دانش‌آموز در این فعالیت‌ها یاد می‌گیرد.
وی تأکید کرد: فعالیت‌های فرهنگی و هنری در قالب برنامه‌های نمایشی، خلاصه‌نویسی کتاب، تولیدات رایانه‌ای، بروز خلاقیت‌های هنری که با نظارت معلمان و اعضای خانواده انجام می‌شود، منجر به کشف، هدایت و شکوفایی استعداد دانش آموزان می‌شود.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح