کد خبر : 85099
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 19:53
-

راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون کرونا در چابهار

راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون کرونا در چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری بسیج، شبکه بهداشت و فرمانداری در راستای سرعت بخشیدن به روند ایمن‌سازی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان چابهار راه‌اندازی شد. به گزارش ایسنا رحمدل بامری فرماندار شهرستان ویژه چابهار ۲۰ تیرماه در مراسم افتتاح سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون اظهار داشت: آنچه که امروز شاهد آن

راه اندازی سه مرکز واکسیناسیون کرونا در چابهار

ایسنا/سیستان و بلوچستان سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون با همکاری بسیج، شبکه بهداشت و فرمانداری در راستای سرعت بخشیدن به روند ایمن‌سازی مردم و جلوگیری از شیوع کرونا در سطح شهرستان چابهار راه‌اندازی شد.

به گزارش ایسنا رحمدل بامری فرماندار شهرستان ویژه چابهار ۲۰ تیرماه در مراسم افتتاح سه مرکز تجمیعی واکسیناسیون اظهار داشت: آنچه که امروز شاهد آن هستیم، توان و تلاش همه ایرانیان اعم از نخبگان، کادر بهداشت و درمان، خیران و خصوصا بسیج و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

وی تصریح کرد: سپاه پاسداران همچنان که در همه عرصه‌ها حضوری فعال، اثرگذار و چشمگیر داشته و دارد، در این برهه هم نقش بسیار ارزشمندی ایفا کرده است و همانگونه که در طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی توانستیم با همدلی و هم‌افزایی، کارها را به خوبی پیش ببریم، در این مرحله هم با تلاش و همت همگانی و البته با تولید افتخارآفرین واکسن ایرانی که رهبر معظم انقلاب هم از همین واکسن ایرانی استفاده کردند، بر این ویروس غلبه خواهیم کرد.

فرماندار چابهار اضافه کرد: تزریق واکسن ایرانی توسط مقام معظم رهبری، یک پیام برای همه ما است که قدردان جوانان، نخبگان و کشور و نظام خودمان باشیم.

وی با بیان اینکه دشمنان در تامین لوازم ابتدایی پزشکی هم ما را تحریم کرده‌اند گفت: هم‌اکنون با تولید انواع واکسن، می‌توانیم در سطح دنیا صاحب نظر باشیم و حرف برای گفتن داشته باشیم، آن هم با واکسنی که نسبت به سایر واکسن‌ها از ایمنی و اثرگذاری بالاتری برخوردار است.

بامری افزود: این فرصت برای حوزه تحت پوشش شهرستان چابهار هم فراهم شده است تا مردم بتوانند نسبت به ویروس کرونا ایمن شوند و باتوجه به شرایط استان سیستان و بلوچستان، طرح واکسیناسیون افراد بالای ۵۰ سال و افرادی که بیماری زمینه‌ای دارند را آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: از مردم می‌خواهیم ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از تجمعات غیرضروری، از این فرصت برای تزریق واکسن کرونا استفاده کنند.

فرماندار چابهار با بیان اینکه استفاده از واکسن بومی، عزتمندی مردم و کشور را در سطح بین‌المللی به دنبال دارد اظهار داشت: از عُلما و نخبگان منطقه هم درخواست می‌کنیم اهمیت این موضوع را به اطلاع اقشار مختلف جامعه برسانند و همه برای واکسیناسیون همگانی و پیشگیری از شیوع کرونا همت کنیم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح