کد خبر : 126417
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:12
-

راه برون رفت از دشمنی غربی ها، شکوفایی تولید است

راه برون رفت از دشمنی غربی ها، شکوفایی تولید است

امام جمعه موقت اردستان گفت: راه برون رفت از دشمنی غربی ها شکوفایی تولید از درون است و  راه دیگری برای کشور وجود ندارد. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار کرد: عید نوروز بشارت دهنده

امام جمعه موقت اردستان گفت: راه برون رفت از دشمنی غربی ها شکوفایی تولید از درون است و  راه دیگری برای کشور وجود ندارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در اردستان، حجت الاسلام سیدصادق طباطبایی نژاد در خطبه های نماز جمعه این هفته در مسجد موسی بن جعفر(ع) اردستان اظهار کرد: عید نوروز بشارت دهنده حیات دوباره و آغاز زندگی و رویش است و هر لحظه برای هر انسانی امکان رویش وجود دارد.
وی افزود: سال 97 سال نسبتا سختی برای ملت ایران بود که بخش عمده آن مشکلات اقتصادی و تشدید فشارهای خارجی بود که نشان می دهد باید یک مقدار و از گذشته درس و عبرت بگیریم.
امام جمعه موقت اردستان نوسانات قیمت و کاهش ارزش پول ملی را بزرگترین آسیب سال 97 عنوان کرد و گفت: گران شدن اجناس و کالاهای مورد نیاز به عموم مردم فشار وارد کرد و هنوز نیز ادامه دارد. با بودجه ضعیف 97 خیلی تلاش کردیم این فشار را کمتر کنیم ولی فشار همچنان وجود دارد.
طباطبایی نژاد با بیان اینکه برجام یک تعهد بین المللی بین ایران و دیگر کشورهای عضو بود، ادامه داد: قرار بود در برجام مسائلی مراعات شود و در این زمینه ایران به همه تعهدات عمل کرد ولی آمریکا علنا رعایت نکرد و بعد از یکی دوسال این تعهد را زیرپا گذاشت.
وی با اشاره به سخنان کارشناسانه رهبر معظم انقلاب مبنی بر خوش بین نبودن به برجام گفت: ایشان همیشه سفارش می کردند که با بدبینی به این موضوع نگاه کنید و عاقبت هم نتیجه همان شد که ایشان فرمودند.
وی اضافه کرد: آنچه فرهنگ و دین به یادآوری می کند این است که اگر می خواهیم ملت قوی و مستقل باشیم و تصمیم بگیریم باید ملت مقاومی باشیم در غیر این صورت به ما زور می گویند. جغرافیای ایران به صورت خدادادی یک موقعیت قوی است ولی نتوانستیم از آن استفاده کنیم.
امام جمعه موقت اردستان با بیان اینکه باید از سال 97 درس عبرت بگیریم، گفت: دلیل آن که سال97 از لحاظ اقتصادی ضعیف تر از سال 96 بوده تهدیدها و جو روانی بود که توسط آمریکا ایجاد شد.
طباطبایی نژاد راه برون رفت از دشمنی غربی ها را شکوفایی از درون عنوان کرد و گفت: با توجه به نامگذاری سال جدید باید به هدفی که سال هاست مقام معظم رهبری با عناوین مختلف به آن تاکید می کنند به رونق تولید داخلی توجه شود نه تعهداتی که بیشتر برای کشور ما خواری به وجود می آورد. راه دیگری برای کشور وجود ندارد.
وی با اشاره به موضوعات شهرستان اردستان گفت: یکی از موضوعاتی که باید بیشتر از دیگری به آن توجه شود بحث جاده های موصلاتی است. در سطح شهرستان، اردستان بیشترین انواع محورهای جاده ای دسترسی را در استان دارد و بیش از 2 هزار کیلومتر جاده  داریم.
وی گفت: در سفر معاون وزیر راه به منطقه قرار شد حدود 50کیلومتر جاده های روستایی شهرستان تا پایان شهریور 98 روکش آسفالت شود. حدود 200 کیلومتر جاده روستایی اردستان نیاز به روکش آسفالت دارد. در خصوص باقیمانده محور اردستان – اصفهان بیش از 10 ماه است عملیات ادامه آن شروع شده و امیدواریم به زودی به بهره برداری برسد.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح