کد خبر : 12240
تاریخ انتشار : چهارشنبه 29 سپتامبر 2021 - 1:28
-

رتبه دوم قم در جذب تسهیلات کرونایی

رتبه دوم قم در جذب تسهیلات کرونایی

 استاندار قم گفت: تولیدکنندگان، سرداران و افسران جنگ اقتصادی هستند و در خط مقدم این جنگ، فشار حداکثری را خنثی کردند، بنابراین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند از ایشان حمایت کنند و به لطف الهی در سال ۱۴۰۰ شاهد گشایش‌های اقتصادی و گسترش فعالیت‌های تجاری استان خواهیم بود بهرام سرمست، استاندار قم، در آیین

رتبه دوم  قم در  جذب تسهیلات کرونایی

 استاندار قم گفت: تولیدکنندگان، سرداران و افسران جنگ اقتصادی هستند و در خط مقدم این جنگ، فشار حداکثری را خنثی کردند، بنابراین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند از ایشان حمایت کنند و به لطف الهی در سال ۱۴۰۰ شاهد گشایش‌های اقتصادی و گسترش فعالیت‌های تجاری استان خواهیم بود

بهرام سرمست، استاندار قم، در آیین بهره برداری از پنج طرح تولیدی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان که با حضور ویدئو کنفرانسی رییس جمهور برگزار شد، عنوان کرد: تولیدکنندگان استان با وجود شرایط سخت تحریم و شیوع کرونا در عرصه‌ تولید و اشتغال حماسه آفریدند و برای توسعه اقتصادی قم، با همه توان در صحنه حاضر شدند.

وی بابیان اینکه هدفگذاری ما این بود که در قم هیچ واحد تولیدی تعطیل نشده و هیچ کارگری بیکار نشود و در کنار آن طرح‌های توسعه‌ای صنایع نیز ادامه یابد، ادامه داد: در زمینه راه‌اندازی واحدهای راکد و نیمه راکد استان نیز موفق شدیم ۶۰ واحد صنعتی را به مدار تولید بازگردانیم.

سرمست بااشاره به اینکه قم در جذب تسهیلات کرونایی توانست رتبه دوم کشور را از نظر میزان جذب اعتبارات به خود اختصاص دهد، بیان کرد: در راستای حمایت از بخش خصوصی برای مدیران دولتی استان مشخص کردیم که ما همه خدمتگزار بخش خصوصی هستیم و وظیفه داریم با همه ظرفیت‌ها در این رابطه پشتیبانی و مانع زدایی کنیم.

وی ادامه داد: حتی در جلسات بیان کردم، اگر به هر دلیل اختلافی میان تولید کنندگان و دستگاه‌های دولتی به وجود آید، من طرفدار بخش خصوصی هستم و این اتمام حجت برای همه مدیران استان است.

استاندار قم گفت: از نزدیک مشکلات واحدهای تولیدی فعال در قم را رصد می‌کنیم و در هرجا لازم باشد به صورت مستقیم وارد میدان می‌شویم.

وی تاکید کرد: برای منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان جایگاه رفیعی را در نظر داریم، البته این منطقه در مقایسه با سایر مناطق ویژه دارای رتبه‌ بالایی است و این مساله در زمان افتتاح طرح‌های ایجاد شده در آن به خوبی مشخص می‌شود.

وی بااشاره به اینکه اتصال منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان به راه‌آهن سراسری از جمله هدفگذاری‌های مهم استان در سال جاری است که موجب تحول در اقتصاد قم خواهد شد، گفت: رییس جمهوری دستور قاطع برای انجام این طرح را داده است و سهم مهمی از اعتبارات به آن اختصاص خواهد یافت و امیدواریم این امر به طور حتم محقق شود.

وی افزود: اتصال به راه آهن سراسری مساله بسیار مهمی برای منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان خواهد بود و مسیر دسترسی آن به بازارهای داخلی و بین‌المللی را بیش‌ازپیش باز می‌کند.

وی ادامه داد: تولیدکنندگان، سرداران و افسران جنگ اقتصادی هستند و در خط مقدم این جنگ، فشار حداکثری را خنثی کردند، بنابراین همه مدیران دستگاه‌های اجرایی وظیفه دارند از ایشان حمایت کنند و به لطف الهی در سال ۱۴۰۰ شاهد گشایش‌های اقتصادی و گسترش فعالیت‌های تجاری استان خواهیم بود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح