کد خبر : 80620
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 21:17
-

رستمی: اگر صدای اساتید بسیجی بلند نشود، تحریف‌گران در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند

رستمی: اگر صدای اساتید بسیجی بلند نشود، تحریف‌گران در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر صدای اساتید بسیجی به بیان انتظارات و نقد و مطالبه و توفیقات بلند نشود، تحریف‌گرانی که خودشان اتفاقا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند. به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها پیش از ظهر دوشنبه در آیین

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: اگر صدای اساتید بسیجی به بیان انتظارات و نقد و مطالبه و توفیقات بلند نشود، تحریف‌گرانی که خودشان اتفاقا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند.

به گزارش ایسنا،  حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها پیش از ظهر دوشنبه در آیین تکریم و معارفه رئیس سازمان بسیج اساتید کشور که در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: کارکرد دانشگاه بر اساس منظومه فکری امام و رهبری علاوه بر تولید دانش، حل مسأله و تولید دانشمند نیز است. موضوع ها مسائل کشور دار ماموریت‌های اصلی و اول دانشگاه ها است.

وی خاطر نشان کرد: واقعیت این است که علی رغم پیشرفت‌های بزرگ و رشد علمی قابل افتخار، بسیاری از مسائل کشور حل نشده باقی مانده است چون هنوز بخش علمی و دانشی کشور بصورت کامل با مسائل درگیر نشده است؛ این درحالیست که رهبری راهکار یا شاه کلید حل مسائل اساسی کشور را تحول نامیدند؛ هم تحول در دولت که با روی کار آمدن آقای اساسی این امید وجود دارد که شاهد تحولاتی در این زمینه باشیم و هم تحول در حوزه‌های حکمرانی و سبک زندگی موضوعات کشور است که باید در گام تحولی رخ دهد.

رئیس نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها تصریح کرد:  در این زمینه دانشگاه‌ها و اساتید نقش محوری در تحقق تحول دارند و با توجه به حضور گسترده در جامعه نخبگانی کشور، بیش از همه مجموعه ها چنین انتظاری از بسیج اساتید وجود دارد.

رستمی افزود: اگر صدای اساتید بسیجی به بیان انتظارات و نقد و مطالبه و توفیقات بلند نشود، تحریف‌گرانی که خودشان اتفاقا مسئول هستند و باید پاسخگو باشند، در قالب طلبکار ظاهر می‌شوند. امروز  به دلیل عنایات خدا و هم افزایی جریان‌های کشور برای دفاع از کشور در حوزه دفاعی به بازدارندگی رسیدیم؛ همین اتفاق را در حوزه واکسن شاهدیم، اما برخی زبان به طعن می‌گشاند و آن را با پراید مقایسه میکنند؛ پرایدی که  مسئولش همین انسان‌های بی اراده، ناامید، فرسوده، خسته، ناتوان و یا خدا نکرده وابسته و خائنی هستند که در بخشی از صنایع حضور دارند.

وی در پایان از اقدامات انجام شده از سوی مجتبی زارعی رئیس پیشین سازمان بسیج اساتید تقدیر و برای محمدرضا مردانی زئیس جدید این سازمان آرزوی موفقیت کرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح