کد خبر : 131373
تاریخ انتشار : دوشنبه 29 نوامبر 2021 - 23:09
-

رسیدگی ۱۰۰ درصدی ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی به شکایات گردشگران

رسیدگی ۱۰۰ درصدی ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی به شکایات گردشگران

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از رسیدگی ۱۰۰ درصدی کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان به شکایات ثبتی در سامانه ۰۹۶۲۹ خبر داد. به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار ضمن اعلام این مطلب، افزود: به منظور ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران نوروزی، بازرسان اداره

رسیدگی ۱۰۰ درصدی ستاد اجرایی خدمات سفر آذربایجان شرقی به شکایات گردشگران
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان شرقی از رسیدگی ۱۰۰ درصدی کمیته ارزیابی و رسیدگی به شکایات ستاد اجرایی خدمات سفر استان به شکایات ثبتی در سامانه ۰۹۶۲۹ خبر داد.
به گزارش ایسنا، منطقه آذربایجان شرقی، مرتضی آبدار ضمن اعلام این مطلب، افزود: به منظور ارائه خدمات باکیفیت به گردشگران نوروزی، بازرسان اداره كل ميراث فرهنگی، صنايع دستی و گردشگري استان با آغاز فعالیت ستاد، بازديدهای نظارتی و رسیدگی به شکایات واصله از طریق سامانه ۰۹۶۲۹ را آغاز و تا به امروز ادامه می‌دهند.
آبدار با بیان اینکه طی ایام نوروز علاوه بر نظارت تیم نظارتی اداره کل میراث بر ارائه خدمات تاسیسات گردشگری، گردشگران نیز نظرات خود را در ارتباط با دریافت خدمات و شکایات احتمالی از طریق شماره رسیدگی دبیرخانه ستاد خدمات سفر و  سامانه ۰۹۶۲۹ به ثبت رسانده اند، ادامه داد: در ایام نوروز همه روزه نظارت بر تأسيسات گردشگري شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان ‌ها، مهمانپذيرها، رستوران‌هاي بين راهي و دفاتر خدمات مسافرتي در حال انجام است، همچنین گردشگران با استفاده از سامانه ۰۹۶۲۹ و شماره رسیدگی به شکایات دبیرخانه ستاد (۰۴۱۳۵۵۴۶۰۴۰) ، نظرات و شکایات خود را به ثبت رسانده اند.
دبیر ستاد اجرایی خدمات سفراستان بیان کرد: براساس آمار احصایی از ۲۵ اسفند تا ۱۱ فروردین ۹۸ مجموع شکایات واصله در استان ۱۶ فقره بوده است که بر اساس این آمار تمامی شکایات ثبتی در سامانه مذکور به طور کامل رسیدگی و اقدامات لازم در راستای حل و فصل موارد مطرح شده انجام شده است تا گردشگران با رضایت و خاطره ای خوش استان را ترک نمایند.
آبدار در پایان با بیان اینکه شکایات واصله در ارتباط با دفاتر خدمات گردشگری نیز پس از اتمام ایام نوروز رسیدگی خواهد شد، خاطرنشان کرد: در خصوص رسیدگی به شکایات واصله در ارتباط با دفاتر خدمات گردشگری بنا به لزوم تشکیل کمیسیون رسیدگی به شکایات و حضور تمامی اعضای کمیته شامل مدیران اداره کل و نمایندگان انجمن دفاتر استان، موارد ثبتی پس از اتمام ایام نوروز و تشکیل جلسه مذکور، مورد بررسی و ارزیابی قرار خواهد گرفت.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح