کد خبر : 95634
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 16 نوامبر 2021 - 15:42
-

رضایت ۸۵ درصدی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران

رضایت ۸۵ درصدی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این‌که برای فعالیت‌های خود شاخص‌هایی داریم که آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم، گفت: از سال گذشته تاکنون شاخص‌ها به سمت بهبود بوده و ۸۵ درصد میانگین رضایت مشتریان را داریم که این مقدار کافی نیست و ما در جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام برمی‌داریم و

رضایت ۸۵ درصدی مشتریان از خدمات شرکت مخابرات ایران

ایسنا/لرستان مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این‌که برای فعالیت‌های خود شاخص‌هایی داریم که آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم، گفت: از سال گذشته تاکنون شاخص‌ها به سمت بهبود بوده و ۸۵ درصد میانگین رضایت مشتریان را داریم که این مقدار کافی نیست و ما در جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام برمی‌داریم و سیر روند حرکت ما سعودی است.

مجید سلطانی، امروز سه‌شنبه، ۲۵ آبان‌ماه، در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: ممکن است همه صنعت و حوزه‌های دیگر با چالش‌هایی روبرو شوند که یک مقدار فرهنگ عمومی در این حوزه بالا برود بهتر است.

وی ادامه داد: هرچه خواست عمومی در مسائل بیشتر باشد، سرمایه‌گذاری در این حوزه راحت‌تر و بهتر است، توسعه ارتباطات و زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف بهره‌برداری و محتوا بخش مهمی است که در حال حاضر کشورهای پیشرفته به سمت آن رفتند.

سلطانی افزود: رسانه‌ها نیز در این حوزه نقش بسزایی دارند که در کشور ما خبرگزاری‌های مختلف و اصحاب رسانه سعی کردند این مأموریت را به خوبی انجام دهند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران عنوان کرد: ما در شرکت مخابرات خودمان را خادم مردم می‌دانیم و فرهنگ مخابرات با این اصل که همیشه حق با مشتری است پایه‌گذاری شده است.

وی بیان کرد: همیشه مسائل و مشکلاتی داریم، ما مسائل را از نزدیک رصد می‌کنیم. از نظر ارتباطی و مسائل زیرساختی به خوبی نسبت به راهی که باید برویم آگاه هستیم و در این راه قدم برمی‌داریم.

سلطانی افزود: گاهی اوقات ممکن است شرایط به گونه‌ای شود که این آهنگ و پاسخگویی به نیاز مردم و مشتریان مقداری دچار نوسان شود که قابل حل است و ما می‌توانیم با کمک یکدیگر آن‌را حل کنیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این‌که بحث مخابرات بحث تخصصی و پیچیده است، بیان کرد: هدف از برگزاری این جلسه ارتقاء فهم و فرهنگ عمومی در رابطه با فناوری ارتباطات و اطلاعات است.

وی تصریح کرد: حدود ۸۵ درصد رضایت مشتریان را داریم، در شرکت مخابرات توسط سامانه‌هایی که طراحی و پیاده‌سازی شده به صورت شبانه‌روزی میزان تماس و نحوه پاسخگویی به تماس‌ها و شکایات، ثبت آن و ثبت خرابی رصد می‌شود.

سلطانی با اشاره به این‌که مخابرات در بخش تلفن ۲۰ میلیون و در بخش باند پهن ثابت نیز نزدیک به شش میلیون مشترک دارد، تصریح کرد: تعداد مشترکین ما زیاد است و شرکت مخابرات در ارائه خدمات گزینشی عمل نمی‌کند و در همه جا باید سرویس بدهد و این پهنه جغرافیایی وسیع و مسائل و مشکلات مترقبه و غیرمترقبه که پیش می‌آید یک مقدار از مشترکین ما را دچار مشکل می‌کند که طبیعی است و ما سعی می‌کنیم به سرعت به آن‌ها پاسخ بدهیم.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به این‌که برای فعالیت‌های خود شاخص‌هایی داریم که آن‌ها را ارزیابی می‌کنیم، عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون شاخص‌ها به سمت بهبود بوده و ۸۵ درصد میانگین رضایت مشتریان را داریم که این مقدار کافی نیست و ما در جهت بهبود ارائه خدمات و افزایش رضایت مشتریان گام برمی‌داریم و سیر روند حرکت ما سعودی است.

وی با اشاره به این‌که در تعرفه تلفن ثابت هیچ تغییری نداریم، بیان کرد: میزان دریافتی ما براساس مسافت و نرخ پالس بود و نرخ پالس ما متناسب با مسافت بود وقتی هم کدسازی صورت می‌گیرد موضوع مسافت کنار می‌رود بنابراین ما دیگر نرخ پالسی نداریم، بنا شد در موضوع تعرفه تغییری بدهند که زیان اجرای این طرح به مخابرات جبران شود.

سلطانی عنوان کرد: برابر با ماده ۹۰ قانون اصل ۴۴ حاکمیت نمی‌تواند به بخش خصوصی مأموریت و وظیفه‌ای را محول کند که برای آن‌ها زیان داشته باشد و آن‌ها را تحت شعاع قرار دهد، بنابراین در موضوع اصلاح تعرفه اقداماتی صورت گرفت ولی بعد از اجرا بلافاصله ابطال شد.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران بیان کرد: در بحث هم‌کدسازی حدود هشت هزار میلیارد تومان به شرکت مخابرات زیان وارد شده و در حقیقت این عدد از جایی تأمین نشده است.

وی ادامه داد: اصل بالا بردن نرخ در بخش بین‌التجاری بحث دیتاست، که آن عددی که برای هم کد سازی زیان وارد شد را پوشش نداد، اضافه بر این عدد محاسبه نرخ مکالمه هنوز هم تغییر نکرده است.

سلطانی افزود: ۴۵ هزار میلیارد تومان در بخش ثابت و سیار در مخابرات ایران سرمایه‌گذاری شده که از سود سهامداران است و منفعت دولت از واگذاری شرکت مخابرات تا الان حدود ۱۰۰ هزار میلیارد تومان بوده و سهامداران در این مدت حدود هشت هزار میلیارد تومان سود برده‌اند.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: ما با توجه به وضعیت بازار بخشی از املاک‌ها  را در مزایده‌های مختلفی گذاشتیم از اواخر ۱۳۹۹ تا ۱۴۰۰، به صورت نقدی و تهاتری انجام می‌شود، تا الان نزدیک ۸۰۰ میلیارد تومان از املاک با بدهی‌ها تهاتر شده و بخشی به صورت نقدی وارد شرکت شده است، از این محل در توسعه سرمایه‌گذاری کردیم.

وی عنوان کرد: حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان عدد سرمایه‌گذاری ما در زمینه توسعه است، بخشی از دارایی‌های شرکت و بخشی از محل نقدینگی سرمایه‌گذاری کردیم، ما در یک دوره ۹ ماهه از آذرماه ۱۳۹۹ تا پایان شهریورماه ۱۴۰۰ حدود ۱۲۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کردیم.

سلطانی افزود: اگر ما در بخش ثابت حدود شش هزار میلیارد تومان در سال سرمایه‌گذاری داشته باشیم یک جهشی در ارائه خدمات به وجود خواهد آمد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح