کد خبر : 68552
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 نوامبر 2021 - 21:08
-

رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

ایسنا/سمنان معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی، خدماتی،صنفی و صنعتی سطح کشور خبر داد. دکتر محسن فرهادی در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع در سطح کشور چه در فضای جامعه و چه در فضاهای کاری، کارگاهی،

رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای صنفی و صنعتی کشور

ایسنا/سمنان معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، از رعایت 70درصدی پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای تولیدی، خدماتی،صنفی و صنعتی سطح کشور خبر داد.

دکتر محسن فرهادی در حاشیه سفر به سمنان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در مجموع در سطح کشور چه در فضای جامعه و چه در فضاهای کاری، کارگاهی، صنعتی و صنفی پروتکل‌های بهداشتی تا بیش از 70درصد رعایت شدند.
وی بر لزوم توجه بیشتر به پروتکل‌های بهداشتی تاکید و تصریح کرد: در حال حاضر بین 20 تا 25 درصد تا شرایط ایده‌آل فاصله داریم که انتظار می‌رود که این فاصله با توجه بیشتر عموم مردم به توصیه‌های بهداشتی پر شود.
معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی با اشاره به همکاری خوب واحدهای صنفی ، تولیدی و صنعتی با وزارت بهداشت و ستاد مقابله با کرونا افزود: خوشبختانه از اسفند 98 که شاهد آغاز شیوع کووید19 در کشور بودیم تا کنون؛ کار تولید در هیچ واحد تولیدی و صنعتی در سطح کشور به دلیل عدم رعایت پروتکل‌ها تعطیل نشده است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه با تمهیدات مختلفی که در این بیش از یک سال اندیشیده شده، شرایط به گونه‌ای مدیریت شده که نه به فرآیند تولید و نه به سلامت کارگران آسیب جدی وارد نشده و در کارگاه های تولیدی در کنار تداوم تولید، توأمان به سلامت نیروی کار نیز توجه ویژه شده است.
دکتر فرهادی افزود: در این مدت سخت‌ترین پروتکل‌ها در واحدهای صنفی و صنعتی اتخاذ شد تا هم سلامت افراد حفظ شود و هم تولید و اشتغال در دوران کروناویروس آسیب زیادی نبیند.
به گزارش ایسنا-دکتر ابرازه مشاور و نماینده وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، محسن فرهادی معاون مرکز سلامت و محیط کار وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی، دکتر جندقی معاون بهداشتی دانشگاه، دکتر فریور دبیر ستاد کرونا دانشگاه و جمعی از مدیران دانشگاه علوم پزشکی سمنان در راستای بررسی چگونگی رعایت پروتکل ها و شیوه نامه های بهداشتی در واحدهای ارایه دهنده خدمات حمل و نقل عمومی، پایانه مسافربری شهرستان،شرکت تولید کننده خودروهای سنگین حمل و نقل عمومی عقاب افشان، مرکز آموزشی پژوهشی و درمانی کوثر سمنان، برخی مراکز منتخب غربالگری بیماری کرونا، مراکز تجمیعی واکسیناسیون کووید-۱۹ و… بازدید کردند.
انتهای پیام
منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح