کد خبر : 108092
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 21:29
-

رونق تولید، نیاز اصلی کشور است

رونق تولید، نیاز اصلی کشور است

نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رونق تولید موجب امید، اشتغال، حفظ استقلال اقتصادی، بی‌اثر شدن تحریم اقتصادی دشمن، پیشرفت کشور و تامین معیشت مردم می‌شود. به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال جدید در خرم‌آباد با تبریک سال نو، به درایت و تدبیر مقام معظم رهبری

رونق تولید، نیاز اصلی کشور است
نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: رونق تولید موجب امید، اشتغال، حفظ استقلال اقتصادی، بی‌اثر شدن تحریم اقتصادی دشمن، پیشرفت کشور و تامین معیشت مردم می‌شود.

به گزارش ایسنا منطقه لرستان، آیت‌الله سید احمد میرعمادی در خطبه‌های نخستین نماز جمعه سال جدید در خرم‌آباد با تبریک سال نو، به درایت و تدبیر مقام معظم رهبری و نامگذاری امسال به نام سال رونق تولید بر اساس نیاز اصلی کشور اشاره کرد و افزود: رونق تولید موجب امید، اشتغال، حفظ استقلال اقتصادی، بی‌اثر شدن تحریم اقتصادی دشمن، پیشرفت کشور و تامین معیشت مردم می‌شود.

وی ادامه داد: مسئولان استان از آغاز سال درصدد راه‌اندازی کارخانه‌های تعطیل باشند. این کارخانه‌ها باید راه‌اندازی شوند، مردم و مسئولان دست به دست هم دهند تا شاهد رونق تولید در کشور باشیم.

میرعمادی به سالروز عملیات شکوهمند فتح المبین به عنوان یکی از عملیات‌های پر افتخار دوران دفاع مقدس و تجربه اعتماد و استفاده از فرماندهان جوان در این عملیات اشاره کرد و گفت: امروز هم باید با استفاده از تجربه گران‌سنگ هشت سال دفاع مقدس در میدان سیاست، کار و اقتصاد ماموریت به جوانان سپرده شود تا مشکلات حل شود.

وی تاکید کرد: اعتماد به جوانان باعث شد که این عملیات پیروز شود و ضربه سختی بر دشمن وارد شود، مقام معظم رهبری در دهه پنجم انقلاب و ۴۰ سالگی دوم انقلاب این امر را سفارش می‌کنند، جوان گرایی مدنظر ایشان، پیرزدایی نیست، بلکه به این معنی بوده که افراد کهنسال و صاحب تجربه، تجربیات خود را در اختیار جوانان قرار دهند، جوانان تلاش و حرکت کنند.

امام جمعه خرم‌آباد در ادامه با تسلیت نیمه رجب سالروز وفات حضرت زینب(س) ایشان را مظهر صبر، بردباری و اسوه ایمان و استقامت دانست و اضافه کرد: ایشان زینت پدر بزرگوار خود است، حضرت زینب در عرفان، معرفت و عبادت نظیر ندارد.

میرعمادی با اشاره به عملیات تروریستی نیوزلند، تصریح کرد: این عملیات دنباله اسلام هراسی است که در غرب دنبال می‌شود.

وی تاکید کرد: آنان از اسلام می‌ترسند و می‌خواهند چهره اسلام را چهره بدی جلوی دهند، این برخورد دوگانه نشان می‌دهد که استکبار جهانی و در رأس آنها آمریکای جنایتکار به دنبال مقابله با اسلام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه قرن حاضر، قرن مقابله با استکبار جهانی است، اضافه کرد: به فضل الهی اسلام بر استکبار جهانی غلبه پیدا می‌کند و پیروزی از آن اسلام و مسلمانان خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح