کد خبر : 132786
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 30 نوامبر 2021 - 21:24
-

رونمایی از نماهنگ ملی «فصل شیدایی» با محوریت شهید علی انصاری

رونمایی از نماهنگ ملی «فصل شیدایی» با محوریت شهید علی انصاری

ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از تولید نماهنگی در تراز ملی با محوریت شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نماهنگ تحت عنوان «فصل شیدایی» هم اکنون در حال فیلم برداری است. عبدالله پاکاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نکوداشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت حماسه آفرینی های آنان به یک روز

رونمایی از نماهنگ ملی «فصل شیدایی» با محوریت شهید علی انصاری

ایسنا/گیلان مدیرکل بنیاد شهید گیلان، از تولید نماهنگی در تراز ملی با محوریت شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نماهنگ تحت عنوان «فصل شیدایی» هم اکنون در حال فیلم برداری است.

عبدالله پاکاری در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: نکوداشت یاد و خاطره شهدا و پاسداشت حماسه آفرینی های آنان به یک روز و یک هفته ختم نمی شود و همه روزها متعلق به شهداست.

وی روز بزرگداشت مقام شهدا را فرصت خوبی برای بازنگری عملکرد مسئولان در قبال ترویج فرهنگ و معارف شهدا دانست و افزود: ماموریت اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران علاوه بر خدمات رسانی به جامعه هدف، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان، هدف از اجرای برنامه های فرهنگی را زنده نگه داشتن روش و منش شهدا دانست و تصریح کرد: باید سیره و سبک زندگی شهدا را به نسل های جوان منتقل کنیم.

پاکاری، با اشاره به اجرای برنامه های متنوع در حوزه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت طی سال جاری همانند سال های گذشته، اضافه کرد: امسال به لحاظ شرایط خاص حاکم بر کشور و لزوم رعایت سلامت مردم، اقدام به برگزاری بیش از ۱۹ یادواره تلویزیونی کردیم که با استقبال مخاطبان مواجه شد.

وی از تالیف ۶۰ کتاب در حوزه ایثار و شهادت خبر داد و متذکر شد: تاکنون بالغ بر ۲۲۰ هزار سند از شهدا در بخش های وصیت نامه و دست نوشته جمع آوری کردیم.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه ۳۰ درصد از شهدای گیلانی دارای وصیت نامه هستند، از رونمایی از دفتر دوم کتاب «وصیت نامه کامل شهدا» همزمان با هفته بزرگداشت شهدا در سال جاری خبر داد و اضافه کرد:یکصد وصیت نامه از شهدای گیلان به ترتیب حروف الفبا و به صورت کامل همراه با تصویر و متن ویرایش شده در هر جلد از این کتاب وجود دارد و در مجموع ۲۳ جلد خواهد بود.

وی با اشاره به برگزاری کنگره ملی تجلیل از ۱۷ هزار زن شهیده، جانباز و آزاده، عنوان کرد: در این راستا از ۱۰۷ زن رزمنده گیلانی شامل ۳۶ شهیده، ۶۸ جانباز و سه آزاده قدردانی کردیم.

پاکاری، از تولید نماهنگی در تراز ملی با محوریت شهید علی انصاری، تنها استاندار شهید کشور خبر داد و خاطرنشان کرد: این نماهنگ تحت عنوان «فصل شیدایی» هم اکنون در حال فیلم برداری است. همچنین کتاب «ریحانه های آسمانی» را با موضوع شهدای زن گیلانی در دست تدوین داریم.

مدیرکل بنیاد شهید گیلان، با بیان اینکه نخستین سامانه آموزش مجازی قرآن کریم ویژه خانواده های شاهد و ایثارگر در استان رونمایی شد، گفت: تجلیل از ایثارگرن دستگاه ها نیز در دستور کار بوده است.

وی با اشاره به چالش ایثارگران در حوزه درمان و بدهی بیمه دی، اضافه کرد: طی چند ماه اخیر موفق به پرداخت مطالبات بیمه ای شدیم و بدهی بیمارستان ها و مراکز درمانی تسویه شده است.

پاکاری، با اشاره به ۳۶۰ مرکز درمانی اعم از ۱۵ بیمارستان دولتی و شش بیمارستان خصوصی و داروخانه ها طرف قرارداد، اظهار کرد: روند پرداخت هزینه‌های درمانی ایثارگران نیز در کمتر از یک هفته انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح