کد خبر : 87559
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 1:54
-

رویدادی برای “نخود” در کرمانشاه

رویدادی برای “نخود” در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رویداد شتاب نخود با همکاری دانشگاه علمی کاربردی، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و شورای ملی نخود کشور در کرمانشاه برگزار شد. دکتر حسن شرفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز(22 تیر) بصورت مجازی برگزار شد، بااشاره به سابقه 30 ساله فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در

 رویدادی برای "نخود" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رویداد شتاب نخود با همکاری دانشگاه علمی کاربردی، پارک علم و فناوری جهاد دانشگاهی، جهاد کشاورزی و شورای ملی نخود کشور در کرمانشاه برگزار شد.

دکتر حسن شرفی رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در این مراسم که امروز(22 تیر) بصورت مجازی برگزار شد، بااشاره به سابقه 30 ساله فعالیت دانشگاه علمی کاربردی در کشور، اظهار کرد: این دانشگاه با هدف ارتقاء سطح مهارتی دانش آموختگان و شاغلان بخش های مختلف دولتی و خصوصی آغاز بکار کرد و از بدو تاسیس تاکنون خود را به عنوان دانشگاه کارآفرین معرفی کرده است.

وی مهارت آموزی و کارآفرینی را دو شاخصه مهم دانشگاه علمی کاربردی دانست که آن را از سایر دانشگاه های کشور متمایز می کند.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی در ادامه گفت: این دانشگاه در طول فعالیت خود همواره سعی کرده از پتانسیل و ظرفیت استانها در راستای اجرای سیاست های توسعه، آموزش و ترویج فرهنگ کارآفرینی از مسیر تقویت سرمایه فکری بهره ببرد.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه با بیان اینکه یکی از راه‌های ترویج فرهنگ کارآفرینی برگزاری رویدادهای شتاب است، اظهار کرد: برگزاری رویداد شتاب نخود در کرمانشاه طرح یک  مسئله کاربردی در سطح ملی است که آن را به بحث و تبادل نظر بین صاحبان حرفه، متخصصین امر و دانشگاهیان می گذارد و با حل کاربردی آن مسئله یک رویکرد نوآورانه که بتواند قابلیت تجاری سازی و ایجاد یک کسب و کار را داشته باشد، پیش رو قرار می دهد.

وی اظهار کرد: باتوجه به شاخصه هایی که کرمانشاه درحوزه کشاورزی دارد و در بحث محصول نخود هم نه تنها در کشور بلکه در بازارهای جهانی برند است، برنامه ریزی کردیم تا با کمک سایر دستگاه های ذیربط یک رویداد را برای این محصول برگزار کنیم.

شرفی خاطرنشان کرد: در این رابطه رویداد شتاب نخود را در سه حوزه تولید، زنجیره تامین و صنایع تبدیلی  برگزار کردیم تا ایده های ناب و نوآورانه ای که در زمینه این محصول است را شناسایی و پردازش و هدایت کنیم، تا در نهایت به فرآیند تجازی سازی این محصول کمک شود.

رئیس دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه عنوان کرد: طبق فراخوانی که داده بودیم، برای این رویداد حدود 50 طرح به دبیرخانه ارسال شد که در بررسی های اولیه حدود 25 طرح پذیرش و به مرحله بعد راه پیدا کردند.

این مسئول یادآورشد: پس از مرحله داوری نیز 13 طرح برای ارائه انتخاب شدند که در نهایت از بین آنها سه طرح برگزیده را انتخاب خواهیم کرد.

شرفی خاطرنشان کرد: امیدواریم با برگزاری چنین رویدادهایی برای سایر محصولات بتوانیم با توجه به مزیت هر منطقه و هراستان گام اساسی را در جهت رشد و تولید کشور برداریم.

وی در خاتمه با اشاره به برگزاری این رویداد توسط دانشگاه، اعلام کرد: اگر دانشگاه را محور حل مسائل در جامعه قرار دهیم، می توانیم به توسعه پایدار در کشور امیدوار باشیم، بویژه در سالی که مقام معظم رهبری روی بحث تولید، پشتیانی و رفع موانع پیش روی آن تاکید دارند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح