کد خبر : 102664
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 22:28
-

زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند

زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند

ایسنا/زنجان مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند و می‌توانند راهکارهای دقیقی را ارئه کنند. زینب اختری بعد از ظهر امروز (۲۷ آبان‌ماه) در دیدار با بانوان فعال استان زنجان که در فرهنگ‌سرای زندگی در پارک بانوان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بانوان می‌توانند در شناسایی

زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند

ایسنا/زنجان مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور گفت: زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند و می‌توانند راهکارهای دقیقی را ارئه کنند.

زینب اختری بعد از ظهر امروز (۲۷ آبان‌ماه) در دیدار با بانوان فعال استان زنجان که در فرهنگ‌سرای زندگی در پارک بانوان استان زنجان برگزار شد، با بیان اینکه بانوان می‌توانند در شناسایی دقیق مسائل این حوزه کمک شایانی کنند، اظهار کرد: آموزش و توانمندسازی هدفمند، جهت‌دهی به مشاوران، عفت عمومی و زیست عفیفانه، اشتغال، تسهیلات و فضای کسب و کار، کمبود تجهیزات ورزشی، بحث‌های در سطح سیاست‌گذاری، عدم هماهنگی فرابخشی و نداشتن یک برنامه منسجم، از جمله مسائل مطرح شده بود که تاکنون احصاء شده است.

وی در رابطه با سند تحول بانوان در دولت سیزدهم، افزود: در سند تحول بانوانی که در دولت سیزدهم نوشته شده، یکی از مهم‌ترین چالش‌ها ضعف مشارکت بانوان در پیشرفت کشور مبتنی بر مزیت‌ها شناخته و از زنان به عنوان مسئله‌ای یاد شده که خودشان حلال آن هستند و رفع این مشکل نیازمند همت همه بانوان است.

این مسئول با تاکید بر اینکه زنان معضل نیستند، بلکه حلال مشکلات هستند و می‌توانند راهکارهای دقیقی را ارئه کنند، تصریح کرد: همه توان خود و دولت را باید برای بسترسازی تعالی اجتماعی بانوان و خانواده به کار ببریم و برای رسیدن به این ماموریت تعیین شده یکسری از ابزار توانمندسازی را استفاده خواهیم کرد.

مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور با بیان اینکه نهادها در برخی از مواقع نیازمند حمایت دولت و الگوسازی هستند، گفت: این گفتمان باید گفتمانی شود که علاوه بر اینکه در بین مردم بوده در بین دولتمردان نیز اتفاق بیافتد که همان رویکردی است که به عنوان چرخش‌های تحول‌آفرین تعریف کرده‌ایم.

اختری با بیان اینکه زن به عنوان تاثیرگذارترین و تاثیرپذیرترین فرد خانواده به عنوان عمود خیمه سبک زندگی خود و خانواده را تحت تاثیر قرار می‌دهد، خاطرنشان کرد: درخواست می‌شود زنان راهکارهای درست و کوتاه مدت را به جز پشتیبانی مالی مطرح و مطالبه‌گری کنند زیرا این مطالبه‌گری منصفانه بسیار به حل مسائل موجود کمک خواهد کرد.

منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح