کد خبر : 102483
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 22:14
-

زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان قطع نشده است

زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان قطع نشده است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با بیان اینکه بررسی آمار و مناطق درگیر کرونا در شهرستان نشان می دهد هنوز زنجیره انتقال این بیماری قطع نشده، گفت: به مردم هشدار می دهیم که این ویروس به هیچ عنوان شوخی نیست و باید نکات پیشگیری را رعایت کنند. حمیدرضا تاملی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه

زنجیره انتقال ویروس کرونا در شهرستان قطع نشده است

ایسنا/اصفهان فرماندار اردستان با بیان اینکه بررسی آمار و مناطق درگیر کرونا در شهرستان نشان می دهد هنوز زنجیره انتقال این بیماری قطع نشده، گفت: به مردم هشدار می دهیم که این ویروس به هیچ عنوان شوخی نیست و باید نکات پیشگیری را رعایت کنند.

حمیدرضا تاملی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه با شیوع ویروس کرونا برخی از افراد ناآگاه در بیرون و داخل مجموعه اقدام به انتشار اخبار کذب و غیرواقعی از عملکرد کادر درمان و پرستاری می کنند، اظهار کرد: این افراد در حق پرسنل و کادر درمانی خدوم و ایثارگر بیمارستان بی انصافی می کنند که باعث عدم اعتماد مردم نسبت به بیمارستان شده است.

وی گفت: متاسفانه شاهد بیمارستان هراسی در سطح شهرستان هستیم که بخشی از آن ریشه در پاره ای از انتقادات و نارضایتی ها نسبت به عملکرد گذشته بیمارستان دارد.

فرماندار اردستان با بیان اینکه خروجی اینگونه فعالیت ها باعث شده امروز افراد در مراجعه به بیمارستان تعلل کنند و فرصت درمان را از کادر درمانی بگیرند، افزود: از مردم می خواهیم به محض اطلاع از علائم ابتلا به کرونا خودشان را به مراکز درمانی معرفی کنند.

تاملی تصریح کرد: تاکنون ۸۲ بیمار مشکوک به کرونا در اردستان شناسایی شدند که نقشه تراکنش این افراد نشان می دهد با افزایش مناطق مبتلا به بیماری کرونا مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه تا قبل از این ۱۲ منطقه شهرستان شامل اردستان، مهاباد، زواره، کچورستاق، امیران، کهنگ، بقم، نهوج، حسن آباد، گلستان مهدی، دچان، باقرآباد درگیر کرونا بودند، گفت: در سه روز گذشته روستاهای رحمت آباد، نیسیان، سفیده، هندوآباد و تلک آباد نیز به مناطق درگیر بیماری کرونا اضافه شدند و همچنان شهرهای اردستان، زواره و مهاباد بیشترین آمار مبتلایان را دارند.

فرماندار اردستان با بیان اینکه بررسی آمار و مناطق درگیر کرونا در شهرستان اردستان نشان می دهد هنوز زنجیره انتقال این بیماری قطع نشده است، ادامه داد: به مردم هشدار می دهیم که این ویروس به هیچ عنوان شوخی نیست و باید نکات پیشگیری را رعایت کنند.

تاملی همچنین با اشاره به وضعیت جوی و پیش بینی هواشناسی، با بیان اینکه از آنجایی که مطالعات نشان می دهد کرونا در هوای سرد فعالانه تر عمل می کند، گفت: احتمال اینکه در روزهای آینده با توجه به تغییر دمای منطقه زمینه فعالیت ویروس کرونا بیشتر شود وجود دارد. از مردم می خواهیم در خانه های خود حضور داشته باشند و از ترددهای غیرضروی خودداری کنند.

وی خاطرنشان کرد: احتمال اینکه در روزهای آینده با موج افزایش ابتلا به ویروس کرونا مواجه باشیم وجود دارد، پس مردم موضوع خود مراقبتی را بیشتر از گذشته رعایت کنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح