کد خبر : 87500
تاریخ انتشار : شنبه 13 نوامبر 2021 - 1:47
-

زیان ۲۵۰۰۰ میلیاردی واحدهای صنفی در موج اول تا سوم کرونا

زیان ۲۵۰۰۰ میلیاردی واحدهای صنفی در موج اول تا سوم کرونا

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: بر اساس ارزیابی‌ها؛ خسارات بحران کرونا به واحدهای صنفی ایران تا پایان سال بیش از ۲۰۰هزار میلیارد تومان برآورده می‌شود. بر اساس این سنجش در موج اول تا سوم تعطیلی‌های کرونایی در ایران واحدهای صنفی در ماه دستکم بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان زیان دیده‌اند. به گزارش

زیان ۲۵۰۰۰ میلیاردی واحدهای صنفی در موج اول تا سوم کرونا

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ گفت: بر اساس ارزیابی‌ها؛ خسارات بحران کرونا به واحدهای صنفی ایران تا پایان سال بیش از ۲۰۰هزار میلیارد تومان برآورده می‌شود. بر اساس این سنجش در موج اول تا سوم تعطیلی‌های کرونایی در ایران واحدهای صنفی در ماه دستکم بیش از ۲۵ هزار میلیارد تومان زیان دیده‌اند.

به گزارش ایسنا، حسین امیری‌گنجه که در حاشیه نشست با تنی چند از کارفرمایان خوش‌حساب تحت پوشش اداره کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ سخن می‌گفت، فراگیری و گستردگی بحران کرونا را فراتر از تحریم‌های ظالمانه دانست و تاکید کرد: کرونا تقریبا به تمام بخش‌های اقتصادی ایران آسیب رسانده است و تنها در حوزه واحدهای صنفی و کارگاه‌های گوناگون حدود ۱ میلیون و۴۰۰هزار واحد صنفی به طور مستقیم یا غیرمستقیم از بحران کرونا آسیب جدی دیده‌اند.

مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ تاکید کرد: طی چند ماه اولیه اپیدمی ویروس منحوس کرونا بیش از ۳۰ میلیارد تومان هزینه به سازمان تامین اجتماعی وارد کرد.

امیری‌گنجه یکی از اصول اساسی سازمان تامین اجتماعی را حمایت از تولید، کارفرمایان و بیمه‌شدگان دانست و تصریح کرد: در جریان بحران‌های اقتصادی بسیاری از کشورها به دلیل بحران‌ها، منابع درآمد خود را از دست می‌دهند و امکان دسترسی به خدمات ضروری را ندارند پس بنابراین آسیب‌های جدی می‌بینند، اما تامین اجتماعی با تمام وجود و درک شرایط خاص کشور همراه و در کنار کارفرمایان و بیمه‌شدگان بوده و خواهد ماند.

وی با اشاره به اقدامات این سازمان در زمان اپیدمی ویروس کرونا گفت: امهال حق بیمه سهم کارفرمایی مشمول مقررات امهال ۲۰%  بود  که ۱۴ رسته  از جمله آموزشگاه‌ها، اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها، مراکز تفریحی و گردشگری، مراکز ورزشی و … مشمول آن مقررات شدند.

وی یکی دیگر از اقدامات تامین اجتماعی را پرداخت بیمه بیکاری به کارگرانی دانست که به طور موقت یا دائم شغلشان  را از دست دادند.

امیری‌گنجه تاکید کرد: پرداخت بیمه بیکاری در سطح اداره کل غرب تهران بزرگ حدود ۱۶ هزار نفر تا پیش از کرونا بود که با گسترش این ویروس بیش از ۳۷ هزار نفر در سامانه متقاضی دریافت حقوق بیمه بیکاری بوده‌اند که  بیش از ۷۰% آنها شرایط دریافت داشته‌اند و بیمه بیکاری دریافت نموده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل غرب تهران بزرگ؛ مدیر کل تامین اجتماعی غرب تهران بزرگ پرداخت تعهدات کوتاه‌مدت از جمله پرداخت غرامت دستمزد ایام بیماری کرونا، برگزاری نشست کارگاه‌های بحران‌زده، کمک به حل مشکلات کارگاه‌ها، ارائه خدمات غیرحضوری، اجرای طرح متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان، حذف دفاتر درمانی، افزایش سقف بیمه تکمیلی بازنشستگان، پرداخت وام‌های گوناگون و اجرای بخشودگی جرائم را از دیگر اقدامات این اداره کل در راستای اجرای سیاست‌های کلان سازمان تامین اجتماعی دانست.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح