کد خبر : 126321
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 13:06
-

سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز از زندان مرخص نمی‌شوند

سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز از زندان مرخص نمی‌شوند

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: به سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز مرخصی خروج از زندان داده نمی‌شود. بنا به اعلام روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه مشترک شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و صیانت از حقوق عامه استان، اظهار کرد: کسانی که بخواهند

سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز از زندان مرخص نمی‌شوند

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: به سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز مرخصی خروج از زندان داده نمی‌شود.

بنا به اعلام روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی در جلسه مشترک شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی و صیانت از حقوق عامه استان، اظهار کرد: کسانی که بخواهند چهارشنبه آخر سال برخلاف توصیه‌ها و مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا با انجام تجمعات برای شهروندان مزاحمت و ناامنی ایجاد کنند، نیروی انتظامی نسبت به دستگیری هنجارشکنان و تحویل آن‌ها به مقامات قضایی اقدام کنند و خودروهایی که در این راستا توقیف شود، تا پایان تعطیلات به پارکینگ منتقل خواهند شد و در این خصوص از همه دستگاه‌ها انتظار همراهی و همکاری داریم.

وی بر ضرورت نظارت و اقدامات پیشگیرانه دستگاه‌های متولی در حوزه امور اراضی ملی در تعطیلات نوروز تاکید کرد و افزود: با توجه به اینکه تعطیلات نوروز را در پیش داریم، همه دستگاه‌های متولی در حوزه حفظ حقوق بیت‌المال در امور اراضی ملی باید نظارت‌ها و اقدامات پیشگیرانه در حوزه‌های تعرض به اراضی ملی و منابع‌طبیعی، حفر چاه‌های غیرمجاز و برداشت‌های غیرمجاز منابع آبی زیرزمینی، تعرض به حریم و بستر رودخانه‌ها و تغییر کاربری در اراضی ملی توسط افراد سودجو و فرصت‌طلب به عمل آورند که برای این امر انعقاد تفاهم‌نامه بین یگان‌های مستقر در سازمان‌های متولی به منظور نظارت و بازرسی مستمر و منظم در ایام نوروز انجام شود.

این مسئول با تاکید بر مرخصی ندادن به سارقان سابقه‌دار در ایام نوروز، ادامه داد: محکومان جرایم مالی غیرعمد می‌توانند تعطیلات نوروز به مرخصی بروند. همچنین وی خطاب به دادستان مرکز استان مبنی بر اعلام و دستور به همکاران قضایی و دادستان‌ همه حوزه‌های قضایی به مرخصی ندادن به سارقان سابقه‌دار در زندان و شناسایی سارقان سابقه‌دار که موجب بی‌نظمی، اخلال در امنیت و نظم عمومی مردم می‌شوند را خواستار شد.

صادقی‌نیارکی از اعطای مرخصی به تعداد قابل توجهی از مددجویان جرایم مالی غیرعمد مشمول اعطای مرخصی در تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: باید از ظرفیت‌های قانونی و با توجه به شرایط کرونایی استفاده کرد؛ چراکه این افراد خطری برای جامعه نداشته و می‌توانند در آغاز سال نو و تعطیلات کنار خانواده‌های‌شان باشند.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با الزام دستگاه‌های متولی برای تامین کالاهای اساسی و مایحتاج مردم در پایان سال و تعطیلات نوروز، تصریح کرد: دستگاه‌های متولی نسبت به تامین کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم اقدام و نظارت‌های لازم بر عرضه کالا و قیمت‌ها داشته باشند.

وی با توصیه به دستگاه‌های نظارتی مبنی بر اینکه نباید جرأت از مدیران شجاع گرفته شود، یادآور شد: امروز ما نیازمند مدیران شجاع و جهادی هستیم اما تخلف از هیچ دستگاه و فردی پذیرفتنی نیست و اعمال نظارت نباید به تضعیف چنین مدیرانی بینجامد.

این مسئول با تاکید بر پرهیز از اختلاف بین دستگاه‌ها و سازمان‌ها، خاطرنشان کرد: در بروز این اختلافات مردم متضرر می‌شوند، بنابراین رفع موانع و ایرادات در ارائه خدمات به مردم در سطح شهر باید مورد اهتمام و توجه مسئولان قرار گیرد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح