کد خبر : 136410
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 11:52
-

سازش خانواده‌ها در چهارمحال و بختیاری به ۲۰ درصد رسیده است

سازش خانواده‌ها در چهارمحال و بختیاری به ۲۰ درصد رسیده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: سازش خانواده‌ها در سال‌جاری از ۴۳ درصد به ۲۰ درصد رسیده است و شرکت در دوره‌های مهر دادگستری به‌دلیل همه‌گیری کرونا کاهش داشته است. محمد موسوی ۲۰ اسفندماه در یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال‌جاری با بیان اینکه از اول مهرماه سامانه

سازش خانواده‌ها در چهارمحال و بختیاری به ۲۰ درصد رسیده است

ایسنا/چهارمحال و بختیاری معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: سازش خانواده‌ها در سال‌جاری از ۴۳ درصد به ۲۰ درصد رسیده است و شرکت در دوره‌های مهر دادگستری به‌دلیل همه‌گیری کرونا کاهش داشته است.

محمد موسوی ۲۰ اسفندماه در یازدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال‌جاری با بیان اینکه از اول مهرماه سامانه تصمیم در چهارمحال و بختیاری راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: طبق این طرح زوجینی که تصمیم به طلاق دارند، ۴۵ روز در این فرآیند قرار گرفته و آن‌گاه برای طلاق اقدام کرده و یا منصرف می‌شوند.

وی افزود: سازش خانواده‌ها در سال‌جاری از ۴۳ درصد به ۲۰ درصد رسیده است و شرکت در دوره‌های مهر دادگستری به‌دلیل همه‌گیری کرونا کاهش داشته است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه مرکز ملاقات‌های طلاق در سه شهرستان استان راه‌اندازی شده است، بیان کرد: قرار است در سه شهرستان دیگر استان نیز این مراکز راه‌اندازی شوند اما به‌دلیل کرونا مراجعه به این مراکز کاهش داشته است.

موسوی یادآور شد: هدف از راه‌اندازی این مراکز برگرداندن زوجین به زندگی حتی پس از طلاق است که در این امر نیز درصد کمی موفق بوده‌ایم.

وی تاکید کرد: مسئله اشتغال خانواده‌ها در کنار مسائل فرهنگی و سبک زندگی اولویت دارد، طرحی به نام اولویت‌دار کردن اشتغال افراد در معرض آسیب نیز به کارگروه اشتغال ارسال شده که در حال حاضر مطرح نشده است.

معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری چهارمحال و بختیاری گفت: میثاق‌نامه‌های محلی برای شهر سودجان ویژه افرادی که در مراسمات عروسی و فاتحه تیراندازی می‌کنند، نوشته شده که در صورت وقوع تیراندازی ۱۲۰ نفر ریش‌سفید آن مراسم را تعطیل کنند، البته در پردنجان نیز این میثاق‌نامه ابلاغ شده که به‌دلیل کرونا هنوز مصوب نشده است.

موسوی با بیان اینکه سه نوع مشاوره مذهبی عقیدتی، مزاج‌شناسی مرتبط با ازدواج و مشاوره روان‌شناختی برای ازدواج درنظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: مرکز مدونی برای مزاج‌ها در استان وجود ندارد و دانشگاه علوم پزشکی مخالف این مسئله است، باید گفت این مشاوره‌ها باید از روزهای قبل از ازدواج مدنظر قرار بگیرد.

در ادامه طهماسب شیروانی معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: ۳۴ درصد جمعیت استان را جوانان بین رده سنی ۱۸ تا ۳۵ سال تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه چهارمحال و بختیاری رتبه سوم جمعیت جوان را در کشور دارد، افزود: جوان‌ترین شهرستان استان، فارسان بوده و پیرترین شهرستان‌ها را سامان و بن تشکیل می‌دهند.

معاون فرهنگی و امور جوانان اداره‌کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: تا پایان ۹ ماهه سال‌جاری شش درصد افزایش ازدواج در استان صورت گرفته است.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح