کد خبر : 82419
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 0:04
-

سامانه اطلاع رسانی همراه اول آماده پاسخگویی به مشتریان است

سامانه اطلاع رسانی همراه اول آماده پاسخگویی به مشتریان است

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتریان تلفن همراه در استان می‌توانند از خدمات غیر حضوری سامانه اطلاع رسانی همراه اول از طریق شماره گیری ۹۹۹۰ بهره مند شوند. آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح ویژگی‌های این سامانه اظهار کرد: سامانه رایگان ۹۹۹۰ به صورت شبانه روزی در تمام ایام پاسخگوی سوالات ، پیشنهادات و

سامانه اطلاع رسانی همراه اول آماده پاسخگویی به مشتریان است

ایسنا/کردستان مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: مشتریان تلفن همراه در استان می‌توانند از خدمات غیر حضوری سامانه اطلاع رسانی همراه اول از طریق شماره گیری ۹۹۹۰ بهره مند شوند.

آزاد حکمت در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تشریح ویژگی‌های این سامانه اظهار کرد: سامانه رایگان ۹۹۹۰ به صورت شبانه روزی در تمام ایام پاسخگوی سوالات ، پیشنهادات و شکایات مشتریان تلفن همراه اول است.

وی عنوان کرد: در این سامانه، شماره ۹۹۹۰ برای تماس با گوشی تلفن همراه و شماره ۰۹۱۲۹۹۹ جهت تماس از طریق تلفن ثابت تعریف شده است.

حکمت خاطر نشان کرد: مشتریان تلفن همراه می توانند جهت ارائه گزارشات مربوط به مشکلات شبکه همراه اعم از پوشش شبکه و آنتن دهی، نحوه فعالسازی بسته های هوشمند اینترنت، پیامک، مکالمه و رومینگ بین الملل با کشورهای طرف قرارداد و تعرفه های تجاری  با این سامانه شبانه روزی تماس حاصل نمایند.

وی ضمن تاکید براهمیت ارائه خدمات مطلوب به مشتریان یادآور شد: مشتریان علاوه بر اعلام مشکلات و پیشنهادات خود از طریق سامانه مذکور می توانند خدماتی از جمله ارائه اطلاعات مربوط به سرویس‌ها، خدمات مالی، خدمات غیر حضوری، ارتباط با کارشناسان و … را  در کوتاهترین زمان ممکن دریافت نمایند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان در ادامه به تشریح وضعیت تلفن همراه در استان و درصد تحقق شاخص های تعیین شده آن پرداخت و گفت‌: با برنامه ریزی و تلاش همکاران منطقه در این حوزه به منظور تحقق 100 درصدی اهداف این شاخص که جلب رضایتمندی مشتریان و ارائه خدمات مطلوب است گام برمی داریم و هیچ تلاشی را دریغ نخواهیم کرد.

حکمت اعلام داشت: در حال حاضر بیش از دو میلیون و 300 هزار مشترک تلفن همراه اول در قالب شماره های دایمی و اعتباری با ضریب نفوذ 137 درصد از خدمات و سرویس های تلفن همراه بهره مند هستند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح