کد خبر : 101976
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 18 نوامبر 2021 - 21:11
-

سامانه تلفنی ۴۰۳۰ راهی به سوی ارتقای سواد سلامت و مقابله با کرونا

سامانه تلفنی ۴۰۳۰ راهی به سوی ارتقای سواد سلامت و مقابله با کرونا

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برقراری تماس و پاسخگویی به سامانه تلفنی ۴۰۳۰ را راهی به سوی ارتقای سواد سلامت و مقابله با کرونا ویروس بیان کرد. آرزو فلاحی امروز(۶فروردین) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه «۴۰۳۰» یک سامانه تلفنی رایگان جهت مشاوره با کارشناسان و مراقبین سلامت است، اظهار کرد: هدف

سامانه تلفنی ۴۰۳۰ راهی به سوی ارتقای سواد سلامت و مقابله با کرونا

ایسنا/کردستان مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان برقراری تماس و پاسخگویی به سامانه تلفنی ۴۰۳۰ را راهی به سوی ارتقای سواد سلامت و مقابله با کرونا ویروس بیان کرد.

آرزو فلاحی امروز(۶فروردین) در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه «۴۰۳۰» یک سامانه تلفنی رایگان جهت مشاوره با کارشناسان و مراقبین سلامت است، اظهار کرد: هدف از راه اندازی این سامانه، شناسایی زودرس بیماران مشکوک و کنترل روند اپیدمی کرونا ویروس است.

وی افزود: مراقبین سلامت و بهورزان در تماسی با شماره ۴۰۳۰ و با پرسیدن سؤالاتی، وضعیت سلامت افراد را از لحاظ بیماری کرونا ویروس ارزیابی کرده و افراد دارای علائم مشکوک را به مراکز ۱۶ ساعته و ۲۴ ساعته و در صورت نیاز به بیمارستان های معین برای کرونا ویروس ارجاع می دهند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان با اشاره به آمارهای مربوط به این سامانه در استان، بیان کرد: تاکنون ۷۷۵ هزار نفر(نزدیک به ۵۵ درصد جمعیت استان) با استفاده از این سامانه غربالگری شده اند.

فلاحی با بیان اینکه مراقبین سلامت به صورت روزانه پیگیر افراد ارجاع شده و بیماران مبتلا به کرونا ویروس ترخیص شده از بیمارستان ها بوده و توصیه های بهداشتی و آموزش های لازم را به آنان ارائه می دهند، افزود: مراقبین سلامت از طریق شماره های ثبت شده در سامانه سیب پایگاه های سلامت با مردم تماس خواهند گرفت.

وی گفت: سامانه salamat.gov.ir برای ارزیابی وضعیت ابتلا به کروناویروس طراحی شده که همگان می توانند با مراجعه و تکمیل سوالات آن از وضعیت سلامتی خود در ارتباط با کرونا ویروس مطلع شوند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی کردستان خاطرنشان کرد: شماره ۴۰۳۰ تنها شماره تلفن مربوط به وزارت بهداشت است و مردم فقط با تماس های گرفته شده از طریق این سامانه همکاری کنند.

فلاحی در پایان مردم را به همکاری و پاسخگویی به تماس های گرفته شده از طریق سامانه مذکور توصیه کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح