کد خبر : 114585
تاریخ انتشار : دوشنبه 22 نوامبر 2021 - 22:31
-

سردار شهید سلیمانی سرآمد فرهنگ بسیجی بود

سردار شهید سلیمانی سرآمد فرهنگ بسیجی بود

عکس ارشیوی است ایسنا/کرمان یک یادگار دوران دفاع مقدس، سردار سپهبد شهید سلیمانی را سرآمد فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: همه بسیجیان باید به این سردار سرافراز اقتدا کنند. “سید ابراهیم یزدی” به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ ماندگار میدانی است که توسط امام خمینی (ره)

سردار شهید سلیمانی سرآمد فرهنگ بسیجی بود
عکس ارشیوی است

ایسنا/کرمان یک یادگار دوران دفاع مقدس، سردار سپهبد شهید سلیمانی را سرآمد فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: همه بسیجیان باید به این سردار سرافراز اقتدا کنند.

“سید ابراهیم یزدی” به مناسبت هفته بسیج در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: بسیج یک فرهنگ ماندگار میدانی است که توسط امام خمینی (ره) پایه گذاری شد و با هدف حضور همگانی اقشار مختلف جامعه اسلامی در ارکان مختلف اجرایی، معنوی، فرهنگی و…  شکل گرفت.

این یادگار دوران دفاع مقدس ادامه داد: اولین امتحان بسیج، در پاسداری از میهن و در مقابل توطئه های دشمنان بود که در دفاع مقدس رشد کرد و به واسطه اینکه معنویت بالایی داشت توانست خدماتی را در ایجاد امنیت و کارهای مهم و سخت در جامعه انجام دهد.

این همرزم شهید سلیمانی اظهار کرد: همانطور که می بینیم این حرکت مقتدرانه امام خمینی(ره) در دفاع مقدس خود را نشان داد و 36 هزار دانش آموز شهید در دفاع مقدس تحت عنوان بسیجی وارد میدان شدند و حماسه آفرینی کردند.

وی با بیان اینکه 114 هزار بسیجی در استان کرمان، زمان جنگ تحمیلی در جبهه حضور پیدا کردند، گفت:  در حوزه رسانه 11 شهید و در حوزه فرهنگی و هنری 138 شهید در استان کرمان با هویت بسیج آمدند که فرهنگ ساز شدند و با افتخار به شهادت رسیدند.

یزدی با بیان این مطلب که درصد قابل توجهی از جبهه را نیروی های بسیجی تشکیل می دادند، افزود: در لشکر 41  ثارالله نیز شرایط همین طور بود، حاج قاسم برای نیروهای بسیجی ارزش زیادی قایل بودند و شخصا به استقبال آنها می رفتند و اهمیت موضوع را برای آنها توضیح می دادند.

این یادگار دوران دفاع مقدس اظهار کرد: سردار سلیمانی همیشه خطاب به فرماندهان تاکید داشتند که  بچه های مردم (بسیجیان) در دست ما امانت هستند و شما باید از این امانت حفاظت کنید.

یزدی با اشاره به اقشار مختلف بسیجی یادآور شد: فرهنگ بسیجی هم اکنون نیز ساری و جاری است و همانطور که می بینیم امروز مدافعین سلامت با همین تفکر، جانفشانی و نقش آفرینی می کنند. امروز بسیج به حوزه های مختلف تقسیم بندی شده و همه آحاد جامعه را پوشش داده است. بسیج محلات، پزشکان، هنرمندان، رسانه، حقوقدانان، بانوان و… که در همه میدانها به صورت موثر وارد می شوند.

یزدی افزود: سالهاست که رهبر معظم انقلاب به کرات، مسئولین کشوری و لشکری را به بهره گیری از فرهنگ بسیجی برای خدمت به مردم توصیه نموده واز بسیجیان به گوهرهای تابناک و درخشان در همه عرصه های خدمت نام می برند.

این یادگار دوران دفاع مقدس خاطر نشان کرد: یکی از نمونه های بارز فرهنگ و مکتب بسیجی، شهید شهسواری بود که دین خود را بطور کامل به فرهنگ و مکتب بسیجی ادا کرد و آنجا که در اسارت با شهامت شعار «مرگ بر صدام ضد اسلام» و «درود بر امام خمینی (ره)» را سر داد، مثال زدنی بود.
انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح