تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 آذر 1400 - 16:26
65 بازدید
کد خبر : 118610

سرمربی بعثت نیامده رفت

سرمربی بعثت نیامده رفت

ایسنا/کرمانشاه مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال دسته دومی بعثت کرمانشاه که به تازگی روی نیمکت سرمربیگری این تیم نشسته بود، از این تیم جدا شد و به خیبر خرم آباد پیوست. افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، بااشاره به جدایی سرمربی تیمش، اظهار کرد: تیم ما سال گذشته در رقابت های لیگ دسته سوم نتوانست به

سرمربی بعثت نیامده رفت

ایسنا/کرمانشاه مهرداد خادمی سرمربی تیم فوتبال دسته دومی بعثت کرمانشاه که به تازگی روی نیمکت سرمربیگری این تیم نشسته بود، از این تیم جدا شد و به خیبر خرم آباد پیوست.

افشین حسنی مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه، بااشاره به جدایی سرمربی تیمش، اظهار کرد: تیم ما سال گذشته در رقابت های لیگ دسته سوم نتوانست به لیگ دسته دوم بازگردد، بنابراین برای فصل جاری امتیاز تیم دسته دومی علم و ادب تبریز را خریداری کردیم.

وی افزود: باتوجه به عملکرد موفقی که تیم علم و ادب تبریز در فصل گذشته رقابت های لیگ دسته دوم داشت، تلاش کردیم تا کادر فنی و تعدادی از بازیکنان این تیم را بکارگیری کنیم و در این راستا مذاکراتی را انجام دادیم.

مدیرعامل باشگاه بعثت ادامه داد: مهرداد خادمی سرمربی فصل گذشته تیم علم و ادب در ابتدای این فصل به تیم قشقایی شیراز پیوسته بود که با مذاکرات انجام شده به تیم بعثت انتقال پیدا کرد و در دو بازی روی نیمکت سرمربیگری تیم ما نشست.

وی با اشاره به تمایل باشگاه خیبر خرم آباد برای بکار گیری مهرداد خادمی، اظهار کرد: باتوجه به تمایل این باشگاه دسته اولی و رایزنی های انجام شده، موافقت خود را با جدایی آقای خادمی اعلام کردیم و به تیم خیبر خرم آباد پیوست.

سومین انتقال مهرداد خادمی به یک باشگاه دیگر درحالی است که طبق ابلاغ این فصل سازمان لیگ، هر مربی در هر فصل تنها قادر است که با دو تیم قرار داد ببندد که افشین حسنی در پاسخ به سوالی دراین رابطه هم گفت: انتقال آقای خادمی به باشگاه خیبرخرم آباد صورت گرفته و رفع این مشکل هم توسط خود باشگاه خیبر صورت می گیرد.

وی در رابطه با تکلیف نیمکت سرمربیگری تیمش بعد از جدایی مهردادخادمی هم گفت: شنبه آینده با تیم نفت و گاز گچساران دیدار خواهیم داشت، بنابراین برای ادامه تمرینات تیم تا زمان توافق با سرمربی جدید داوود نظر محمدی مسئول فنی تیم کار هدایت تیم را برعهده خواهد داشت.

مدیرعامل باشگاه بعثت کرمانشاه با بیان اینکه سه گزینه برای سرمربیگری تیمش روی میز دارد، گفت: هر سه این گزینه ها غیربومی هستند و مذاکرات خود را با آنها آغاز کرده ایم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

تبلیغات متنی

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر 5میلیون⭐️

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

 

New punjabi songs

 

سامانه خودنویس

 

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

 

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

 

تشک دو نفره

 

 

دکتر علی پرند

 

 

 

 

 

 

https://nipoto.com/ethereum

 

 

 

 

شرکت کیمیا همرنگ

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید تابلو برق

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اسرارالشفاء

 

 

 

 

 

 

 

 

 

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت  شیائومی  سامسونگ  گوشی  مارک  اینتل  گواهینامه  قرمز  گورمن  تبلت  آیفون  طراحی  لایکا  تایوان  یوتیوب  دوربین  اندروید  تاشو  چین  گلکسی  پیکسل  ساعت  ای‌بی  هوشمند  سطح  جدید  شرکت  معرفی  تجاری  طرح