کد خبر : 116098
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 23 نوامبر 2021 - 14:54
-

سرپرست فرمانداری ابهر معرفی شد

سرپرست فرمانداری ابهر معرفی شد

ایسنا/زنجان امروز طی مراسمی وجیه‌الله نوروزی فرماندار ابهر تودیع و امیر رفیعی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد. خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز (یکم آذرماه) در جلسه تودیع و معارفه فرماندار ابهر با بیان اینکه در جهان‌بینی توحیدی وقتی تامل کنیم، خواهیم دید انسان شانیت و جایگاه ویژه‌ای دارد که وجه‌متمایز آن از سایر مخلوقات

سرپرست فرمانداری ابهر معرفی شد

ایسنا/زنجان امروز طی مراسمی وجیه‌الله نوروزی فرماندار ابهر تودیع و امیر رفیعی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

خدابخش مرادی‌نافچی ظهر امروز (یکم آذرماه) در جلسه تودیع و معارفه فرماندار ابهر با بیان اینکه در جهان‌بینی توحیدی وقتی تامل کنیم، خواهیم دید انسان شانیت و جایگاه ویژه‌ای دارد که وجه‌متمایز آن از سایر مخلوقات برخورداری انسان از عقل، تامل تفکر و تدبر است، اظهار کرد: با توجه به همین موضوع دو وظیفه بر انسان فرض شده که این دو شامل توجه به خود یا توجه به نفس درونی و خدمت به هم‌نوع در هر عرصه و مسئولیتی است.

وی با یادآوری اینکه خدمت‌رسانی دارای سه اصل مهم خداباوری و خداناظری، معادباوری و علم و آگاهی به حوزه مسئولیت است، تصریح کرد: خداباوری و خداناظری سبب می‌شود گام‌های درستی در مسیر خدمت به مردم برداشته شود، زیرا اتسان با باور به این موضوع خدا را همواره ناظر بر اعمال خود دانسته و دچار انحراف نخواهد شد.

مرادی‌نافچی با اشاره به اینکه کسی که در کسوت مدیریت قرار می‌گیرد باید به سه حوزه مسئولیت، ماموریت و حوزه سازمانی خود آگاهی لازم داشته باشد، متذکر شد: کسی که آگاهی لازم از حوزه مسئولیت خود ندارد نباید مسئولیتی بپذیرد.

این مسئول با بیان اینکه دشمنان هر روز به بهانه‌های مختلف در تلاش برای به حاشیه بردن خدمات نظام هستند، اظهار کرد: بهترین راهکار مبارزه با این حاشیه‌سازی‌ها خدمت بیشتر به مردم است.

مرادی‌نافچی با اشاره به هفته بسیج، ادامه داد: با نفس قدسی امام راحل مسئولیت بسیج در کشور ما شکل گرفته و رشد کرده، بسیجی که در همه عرصه‌های کشور حتی در حوزه سلامت خدمات ماندگاری داشته است؛ به‌طوری‌که بسیج حیات‌بخش بسیاری از حوزه‌ها است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار زنجان با تاکید بر اینکه همه ما در حوزه مسئولیت خود باید تلاش کنیم خدماتی ارائه دهیم که نتیجه آن رضایت مردم باشد، متذکر شد: ثمره این خدمات نیز ایجاد فضای آرامش، اعتماد و امید در جامعه است.

امام جمعه ابهر نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه وقتی فرصت کوتاه برای مسئولیت داریم و نمی‌دانیم این فرصت چه زمانی به اتمام می‌رسد باید کار و تلاش و بیشتری برای خدمت و حل مشکلات مردم داشت، گفت: کسی که ما را در این عرصه قضاوت خواهد کرد پس از خداوند متعال، خودمان هستیم.

حجت‌الاسلام سعید مرادپور با تاکید بر اینکه همه باید تلاش کند فضای خدمت به مردم و کار و تلاش در کشور فراهم شود، اظهار کرد: مردم به این دولت امید بسته‌اند اما نباید امید واهی به مردم داد بلکه باید مردم را با منابع و مشکلات پیش روی کشور آشنا کنند.

وی با بیان اینکه شایسته‌سالاری اصلی است که در انتخاب مدیران و به ویژه فرمانداران باید مورد توجه جدی قرار گیرد، خاطرنشان کرد: وجود افراد شایسته در راس امور  از ایجاد فساد جلوگیری کرده و گامی رو به جلو در حل مشکلات است.

در پایان این مراسم وجیه‌الله نوروزی فرماندار ابهر تودیع و امیر رفیعی به عنوان سرپرست فرمانداری این شهرستان معرفی شد.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح