کد خبر : 148002
تاریخ انتشار : دوشنبه 6 دسامبر 2021 - 17:07
-

سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد

سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد معرفی شد. “احمد جمالی” در نشست تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بویراحمد افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت های مهم نظام بوده تا چند

سرپرست فرمانداری بویراحمد معرفی شد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد طی مراسمی با حضور مسئولان استانی و محلی سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بویراحمد معرفی شد.

“احمد جمالی” در نشست تکریم و معارفه فرمانداران پیشین و جدید شهرستان بویراحمد افزود: در نظام مقدس جمهوری اسلامی چرخش مسئولیت ها و نخبگان یک سنت حسنه است که از جمله فرصت های مهم نظام بوده تا چند صباحی به مردم خدمت کنیم و حلال مشکلات آن ها باشیم.
وی با بیان اینکه حرص و ولع زدن برای پست و مقام ناشایست است تصریح کرد: مسئولیت ها امانتی است که روزی به ما سپرده می شوند و روزی هم از دست خواهد رفت.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: باید تلاش کنیم باشرف کار کنیم و با شرف برویم زیرا این عاقبت بخیری است.
جمالی تاکید کرد: آمده ایم تا مکمل همدیگر باشیم زیرا هیچ شخصی بدون ایراد نیست و با تعامل، انسجام و همفکری مشکلات حل خواهند شد.
وی با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کرد: چندین رویداد مهم از جمله انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات شورای شهر و روستا و انتخابات میان دوره ای مجلس در حوزه گچساران و باشت را پیش رو داریم، باید ببینیم در دوره های قبل چه ایراداتی داشتیم و از وقوع آن ها در این دوره پیشگیری کنیم و آسیب شناسی جدی صورت گیرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مانیز به عنوان مجریان و دست اندرکاران انتخابات باید از حق الناس به عنوان امانتدار و مجری حراست و نگهداری کنیم.
جمالی در بخش پایانی سخنان خود اظهار کرد: بزرگترین سرمایه در یک مجموعه اعتماد به همکاران است و اگر ناکامی در یک سیستم پیش بیاد همه مجموعه را درگیر خواهد داشت.

“مجید احمدی” سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد در این مراسم تاکید کرد: از حسن اعتماد استاندار که قبل از اینکه استاندار مردمی استان باشند، یک معلم اخلاقند، تشکر می کنم، همچنین از شهید زنده مهندس جمالی و نماینده مردم مرکز استان در مجلس شورای اسلامی که به بنده اعتماد کردند کمال تقدیر و تشکر را دارم.
وی بیان کرد: فرصت ها زودگذر است و هر آمدنی رفتنی دارد، بس بگردید و بگردد روزگار، دل به دنیا درنبندد هوشیار.
سرپرست جدید فرمانداری بویراحمد تصریح کرد: خدمتگزاری در نظام پربرکت انقلاب اسلامی یک موهبت است تا باقیات و صالحاتی برای خود درست کنیم.
احمدی اظهار کرد: همانگونه که خداوند ناظر بر عملکرد ماست، هر عملی از ما سر بزند به سوی ما بازمی گردد و نادان آن کسیست که در محضر خدا معصیت کند.
وی بااشاره به انتخابات پیش رو نیز تاکید کرد: اگر قرار است انتخاباتی برگزار شود یا کاری برای مردم کنیم، باید به نیت خدمت باشد زیرا هنر مردمداری بهترین هنر است و نگاهمان باید این باشد که برای مردم و رضای خدا کار می کنیم.

“شاهرخ کناری” فرماندار پیشین شهرستان بویراحمد نیز در این نشست بیان کرد: در دوران فعالیت به عنوان فرماندار چندین بحران را پشت سر گذاشتیم و تلاش کردیم این حوادث را با کمترین آسیب به پایان برسانیم.
به گزارش ایسنا، وی خاطرنشان کرد: از سال ۹۶ تاکنون بیش از ۲۵۰۰ میلیارد اعتبار بدون از اعتبارات ملی، در پروژه های افتتاحی و کلنگ زنی داشتیم.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح