کد خبر : 153083
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 16:37
-

سند جامع جوانان تدوین شده است

سند جامع جوانان تدوین شده است

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل و برای سالجاری سند جامع برنامه‌‌های جوانان در بخش‌های مختلف تدوین و روز شنبه از آن رونمایی خواهد شد. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه ساماندهی امور جوانان با تبریک هفته جوان اظهار کرد: 380 برنامه در هفته جوان در

سند جامع جوانان تدوین شده است
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با تاکید استاندار اردبیل و برای سالجاری سند جامع برنامه‌‌های جوانان در بخش‌های مختلف تدوین و روز شنبه از آن رونمایی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، بهرام آقاخانی در جلسه ساماندهی امور جوانان با تبریک هفته جوان اظهار کرد: 380 برنامه در هفته جوان در سطح استان اردبیل در حال برگزاری است که 60 عنوان برنامه در مرکز استان و 320 عنوان برنامه نیز در شهرستان‌های مختلف در حال برگزاری است.
وی به مشارکت 16 هزار نفر از جوانان استان اردبیل در برگزاری این برنامه‌ها اشاره و خاطرنشان کرد: این برنامه‌ها با مشارکت سازمان‌های مردم‌نهاد این جوانان با سازمان‌های مردم‌نهاد ارتباط تنگاتنگی دارند و به طور میانگین 5 درصد جمعیت جوان استان به صورت خودجوش و در قالب این برنامه‌ها حضوری فعال خواهند داشت.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: در گرامیداشت هفته جوان برنامه‌های متنوعی در سطح استان در حال برگزاری است که افتتاح خانه جوان را در نمین در روزهای گذشته شاهد بودیم و در هفته آینده نیز خانه جوان خلخال به عنوان سومین خانه جوان استان اردبیل افتتاح خواهد شد.
آقاخانی در ادامه بیان کرد: در گرامیداشت این هفته رونمایی از سند جامع جوانان انجام شده و در این هفته طرح هر جوان یک نهال به یاد شهدای گرانقدر اجرایی و عملیاتی خواهد شد.
وی ادامه داد: تجلیل از مفاخر در خانه صادقیه و همچنین آئین تجلیل از جوانان ورزشکار و نخبه استان در مجتمع فدک برگزار شده و در گرامیداشت هفته جوان از جوانان فعال در عرصه‌های مختلف تقدیری شایسته خواهد شد.
مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل در مورد سند جامع جوانان نیز گفت: این سند در 11 محور آماده شده که روز شنبه با حضور مسئولان استان از آن رونمایی خواهد شد که شامل توسعه برنامه‌های جوانان در حوزه‌های اشتغال، ازدواج، تامین مسکن، ارتقای سلامت و آگاهی جوانان، افزایش مشارک جوانان در عرصه‌های مختلف، اوقات فراغت و همچنین بحث سرمایه‌های اجتماعی است که تلاش می‌کنیم در این برنامه‌ها از ظرفیت جوانان در سالجاری بهتر و بیشتر استفاده کنیم.
در این جلسه تعدادی از جوانان و مسئولان سمن‌های فعال در حوزه جوان دیدگاه‌های خود را در مورد فعالیت مجمع مشورتی جوانان مطرح کردند که در این بین رئیس سمن‌های استان اردبیل اظهار کرد: ما انتظار داریم در کنار ایجاد اشتغال برای جوانان به عنوان یک امر مهم و زیربنایی به تامین مسکن و سرپناه برای جوان نیز اقدامی عاجل انجام شود.
تقی‌زاده بیان کرد: با وام 60 میلیون تومان زوج‌های جوان نمی‌توانند مسکنی را تهیه کنند چرا که هزینه تامین جهیزیه و خرید مسکن بسیار بالا رفته و به راحتی جوانان نمی‌توانند حتی به اجاره و رهن مسکن اقدام کنند.
وی در ادامه از پیشنهاد تشکیل پارلمان جوانان با حضور 84 نفر از جوانان شهرستان‌های مختلف خبر داد و گفت: به جای مجمع مشوری جوانان بهتر است پارلمان جوانان تشکیل شود تا از هر شهرستان به تعداد مشخص شده جوانان به جلسات دعوت شوند تا به صورت ماهانه با برگزاری جلسات بخشی از مشکلا و نارسائی‌ها در حوزه جوانان مطرح شده و نسبت به آن اقداماتی انجام شود.
در ادامه توحید مهدوی، راشد و صادقی از مسئولان سمن‌های فعال در حوزه جوانان دیدگاه‌های خود را در مورد تشکیل مجمع مشورتی جوانان یا پارلمان جوانان مطرح کردند که در سخنان آنها بدون ذکر نام به تشکیل هر چه سریعتر این مجموعه‌ها در راستای مشورت دادن به مدیران و مسئولان در راستای حل مشکلات جوانان تاکید شده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح