کد خبر : 83019
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 19:15
-

سهم‌خواهی پس از انتخابات با تدبیر رئیس جمهور منتخب مدیریت شد

سهم‌خواهی پس از انتخابات با تدبیر رئیس جمهور منتخب مدیریت شد

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: در بیانات رئیس جمهور منتخب شنیده‌ایم که ستادها کارشان تمام شد، یعنی برای معرفی کسی جلسه نگیرید تا دولت با آرامش مسئولان را انتخاب کند و شایسته‌ترین افراد بر سر کار بیایند و امیدواریم این ایده رئیس جمهور منتخب برای جلوگیری از زیاده خواهی و سهم‌خواهی نتیجه بخش باشد. آیت‌الله عبدالکریم

سهم‌خواهی پس از انتخابات با تدبیر رئیس جمهور منتخب مدیریت شد

ایسنا/قزوین امام جمعه قزوین گفت: در بیانات رئیس جمهور منتخب شنیده‌ایم که ستادها کارشان تمام شد، یعنی برای معرفی کسی جلسه نگیرید تا دولت با آرامش مسئولان را انتخاب کند و شایسته‌ترین افراد بر سر کار بیایند و امیدواریم این ایده رئیس جمهور منتخب برای جلوگیری از زیاده خواهی و سهم‌خواهی نتیجه بخش باشد.

آیت‌الله عبدالکریم عابدینی در خطبه‌های نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی (ص) برگزار شد، با اشاره به کاهش بارندگی‌ها اظهار کرد: امسال نزولات آسمانی درصد بالایی کاهش داشته است و در ۵۰ سال گذشته پدیده عجیبی است که خطرات و مشکلات بسیاری به همراه دارد.

امام جمعه قزوین ضمن تأکید بر صرفه‌جویی در مصرف، خاطرنشان کرد: خداوند فرموده کسانی که اسراف می‌کنند، برادران شیطان هستند بنابراین باید در مراسمی که برگزار می‌کنیم مراقب بریز و بپاش باشیم و تلاش کنیم تا صرفه‌جویی را در اولویت قرار دهیم و در این مسیر به یکدیگر تذکر دهیم.

وی بیان کرد: باید در شیوه آبیاری در بخش کشاورزی هر چه زودتر به شیوه‌های نوین مجهز شویم و در سیستم‌های غرقابی مراقب اسراف در مصرف آب باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: متأسفانه با چاه‌های مجاز و غیرمجاز برداشت‌های بی رویه بسیاری انجام داده‌ایم و باید تلاش کنیم تا استفاده بیش از حد از سفره‌های زیرزمینی را مدیریت کنیم تا شاهد چالش‌های بعد از آن نباشیم و دچار بی‌آبی نشویم.

وی با اشاره به سالروز ازدواج امیرالمؤمنین (ع) و حضرت زهرا (س)، خاطرنشان کرد: این مناسبت روز ازدواج نامیده شده و یادآور می‌شود که در امر ازدواج سهل گرفته شود و سخت‌گیری نکنیم.

آیت‌الله عابدینی افزود: مسئولان زمینه ازدواج و تسهیلات مربوط به آن را فراهم کنند تا اقدام به ازدواج برای جوانان آسان شود و امیدواریم مسئولان با جدیت بیشتری برای اهدای تسهیلات به جوانان اقدام کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: تقوا زمینه عفاف است که برای خانم‌ها و آقایان ضروری است. خیلی از بدحجاب‌های جامعه ما ممکن است انسان‌های عفیف و مؤمنه‌ای باشند منتها شرایط خانوادگی‌شان به‌گونه‌ای بوده که نتوانسته‌اند متوجه وظیفه اجتماعی پوششان شوند بنابراین امیدواریم از رفتار کریمانه و حسن خلق مؤمنان، مخصوصاً بانوهای محجبه بهره‌مند شوند و از گوهر ارزشمند زن بودن که از نگاه دین بسیار گران‌قدر است، پاسداری کنند.

وی تصریح کرد: حمله وحشیانه به مسجد گوهرشاد که برای مبارزه با دین، اهل‌بیت (ع)، قرآن و حجاب اتفاق افتاد را محکوم می‌کنیم. امروز فرزندان ایجاد کننده آن جنایت داد از عدالت می‌زنند در حالی که خون‌هایی که آن‌ها به زمین ریخته‌اند خاطرات تلخی در یاد مردم ثبت کرده است.
امام جمعه قزوین در ادامه بیان کرد: نشست بین الافغانی برای صلح در کشور افغانستان در تهران شکل گرفت تا شیعه و سنی و مردم مظلوم این کشور در صلح و آرامش زندگی کنند

امام جمعه قزوین ضمن اشاره به اینکه انگلیس و آمریکا مجبور شدند بساطشان را جمع کنند و بروند، تصریح کرد: کسانی که اعتقاد به حضور آمریکا برای تحقق صلح در این کشور دارند نمی‌گویند این جنگ افروزی‌ها را آمریکایی‌ها ایجاد کردند اما امیدوار هستیم همان‌طور که آمریکایی‌ها از عراق رفتند، از ایران رفتند این رفتن از افغانستان بدون بازگشت باشد و هرگز آن‌ها نتوانند به این کشور اسلامی بازگردند.

وی افزود: باید برادران افغانستانی ما نسبت به شرایط جهانی و مقاومت اسلامی به درک صحیحی برسند و قدر استقلال و آزادی را بدانند و نسبت به شیطنت‌های آمریکایی و صهیونیستی و انگلیسی آگاهی بیشتری داشته باشند.

خطیب نماز جمعه قزوین خاطرنشان کرد: اطمینان داریم آمریکایی‌ها مثل گذشته در هیچ کشوری از کشورهای اسلامی استقرار پیدا نمی‌کنند و نخواهند توانست این حضور شیطانی را بر مردم منطقه تحمیل کنند.

وی ضمن اشاره به اینکه همه مسئولان و مردم برای انتخابات زحمات بسیاری کشیدند، تأکید کرد: امروز باید مراقب سهم خواهی‌ها باشیم که به این عظمت حضور و تلاش همه اقشار و مسئولان، آسیب وارد نکند. یعنی هر گروه، تشکل، جریان و حزبی دور هم بنشینند و بگویند فلان کار را ما کردیم و ما باید فلان مسئول را انتخاب کنیم و این قرار نبوده است و قرار این است که شایسته‌ترین افراد وارد میدان بشوند تا گرفتاری‌ها برطرف شود.

آیت‌الله عابدینی گفت: در بیانات رئیس جمهور منتخب شنیده‌ایم که ستادها کارشان تمام شد، یعنی برای معرفی کسی جلسه نگیرید تا دولت با آرامش مسئولان را انتخاب کند و شایسته‌ترین افراد بر سر کار بیایند و امیدواریم این ایده رئیس جمهور منتخب برای جلوگیری از زیاده خواهی و سهم خواهی نتیجه بخش باشد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح