کد خبر : 127977
تاریخ انتشار : یکشنبه 28 نوامبر 2021 - 19:17
-

سهم 60 درصدی واژگونی‌ها از تصادفات امسال سمنان/ کاهش 29درصدی فوتی‌ها

سهم 60 درصدی واژگونی‌ها از تصادفات امسال سمنان/ کاهش 29درصدی فوتی‌ها

ایسنا/سمنان  رئیس پلیس راه استان سمنان از سهم 60 درصدی واژگونی‌ها از تصادفات یک ساله این استان خبر داد و گفت: کویری بودن و یکنواختی جاده‌ها از مهمترین عوامل موثر در واژگونی‌ها و ازدیاد آن در محورهای کویری استان سمنان است. سرهنگ تقی کبیری 24 اسفندماه با اشاره به فراوانی بالای واژگونی‌ها در استان اظهار کرد:

سهم 60 درصدی واژگونی‌ها از تصادفات امسال سمنان/ کاهش 29درصدی فوتی‌ها

ایسنا/سمنان  رئیس پلیس راه استان سمنان از سهم 60 درصدی واژگونی‌ها از تصادفات یک ساله این استان خبر داد و گفت: کویری بودن و یکنواختی جاده‌ها از مهمترین عوامل موثر در واژگونی‌ها و ازدیاد آن در محورهای کویری استان سمنان است.

سرهنگ تقی کبیری 24 اسفندماه با اشاره به فراوانی بالای واژگونی‌ها در استان اظهار کرد: بیشترین فراوانی از لحاظ علت تصادفات در راه‌های استان طی یک‌سال گذشته، واژگونی و خروج از جاده به میزان ۶۰ درصد بوده است.

وی با اشاره به اجرای طرح زمستانه پلیس در محورهای مواصلاتی این استان افزود: طرح زمستانه به مدت ۹۰ روز، با ۱۲۰ نفر پرسنل در چهار پاسگاه دارای گردنه استان به انجام رسید.

رئیس پلیس راه استان ادامه داد: در ۲۰ روز پر بارش در طرح زمستانه، ۱۲۸ ساعت انسداد راه‌های استان را داشتیم که به خودروهای گرفتار در برف و کولاک امدادرسانی شده و با تلاش همکاران و دستگاه‌های ذی‌ربط بازگشایی راه‌ها صورت گرفت.

سرهنگ کبیری با اشاره به برخی ممنوعیت‌ها در طرح مقابله با کروناویروس تصریح کرد: در بحث اجرای قانون ممنوعیت تردد به واسطه شیوع کرونا، بالغ بر ۱۸ هزار خودرو تذکر لسانی دریافت و یک هزار و ۷۵۵ خودرو به مبدا بازگردانده شدند.

وی با اشاره به بارش‌های اخیر در استان گفت: طی شب‌های گذشته به دلیل بارش برف و باران شدید، با بوران، کولاک و یخ زدگی مواجه بودیم که از تلاش‌ها و اقدامات معاون امور عمرانی استاندار، فرمانداران، پرسنل پلیس راه، نیرو های انتظامی، حمل و نقل جاده‌ای، دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی و سایر نیروها تقدیر و تشکر دارم.

رئیس پلیس راه استان به اقدامات پلیس راه برای کاهش تصادفات پرداخت و افزود: با توجه به اقدامات مطلوب صورت گرفته، طی ۱۲ ماه گذشته، شاهد کاهش ۲۹ درصدی فوتی‌های تصادفات در راه‌های استان بودیم.

سرهنگ کبیری اضافه کرد: میزان فوت شدگان در راه های استان طی یکساله اخیر به تعداد ۷۷ نفر به میزان ۲۹ درصد کاهش یافته است.همچنین در بحث تصادفات منجر به جرح در راه‌های استان در یک‌سال گذشته، با کاهش ۲۴ درصدی مواجه بودیم.

وی تصریح کرد: تصادف خسارتی نیز در راه‌های استان طی یک‌ساله اخیر، به میزان یک هزار و ۳۲۵ مورد، بالغ بر ۲۶ درصد کاهش داشته است.

وی به بیشترین عامل تصادفات در استان اشاره و اظهار کرد: عدم توجه به جلو با ۵۵ درصد، بیشترین فراوانی را از نظر علت تصادفات در راه‌های استان به خود اختصاص داده است.

این فرمانده انتظامی از سواری‌ها به عنوان پرتصادف‌ترین وسیله نقلیه امسال نام برد و گفت: ۶۳ درصد از تصادفات اتفاق افتاده در راه‌های استان طی ۱۲ ماه اخیر، متعلق به سواری‌ها بوده است.

وی از نظارت پهبادی در برخی محورهای استان اشاره و خاطرنشان کرد: سه ماموریت پهبادی در راه‌های استان به مدت ۶ ساعت انجام و ۱۳۰ خودرو کنترل و ۷۷ خودرو اعمال قانون شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح