کد خبر : 126431
تاریخ انتشار : شنبه 27 نوامبر 2021 - 15:13
-

سوء مدیریت بیشترین نقش را در مشکلات اقتصادی کشور دارد

سوء مدیریت بیشترین نقش را در مشکلات اقتصادی کشور دارد

امام جمعه آران و بیدگل گفت: جامعه امروز با مشکلات اقتصادی روبرو است که سوء مدیریت مدیران بیشترین نقش را در آن دارد. به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، حجت الاسلام علی ناصریان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: کشور ما با داشتن منابع غنی نفت،

امام جمعه آران و بیدگل گفت: جامعه امروز با مشکلات اقتصادی روبرو است که سوء مدیریت مدیران بیشترین نقش را در آن دارد.
به گزارش خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان در آران و بیدگل، حجت الاسلام علی ناصریان در خطبه های عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه اظهار کرد: کشور ما با داشتن منابع غنی نفت، گاز و پتروشیمی و منابع طبیعی و محیط زیست بکر که در دنیا نمونه است شایسته نیست مردمش در صف گوشت و مواد اولیه زندگی باشند و حتی عده ای توان گذران زندگی ساده را نیز نداشته باشند.
وی افزود: همیشه مشکلات را به دیگران نسبت می دهیم ولی همه شرایط فعلی اقتصاد تقصیر آمریکا نیست، این بی کفایتی، سوء مدیریت و ناکارآمدی مسئولان است، اینها باید قدری به خودشان بیایند، باید از خون شهدا بترسند، باید بیشتر مدیریت کنند و به فکر مردم باشند، مردمی که به آنها رأی دادند تا مشکلاتشان را حل کنند.
وی ادامه داد: امروز هر جا می رویم مردم ناراضی اند، هر چه شعار نظارت بیشتر داده می شود کمتر عمل می شود و باز هم تورم را شاهد هستیم، مردم اینقدر توان مشکلات معیشتی را ندارند، اگر به دستورات مقام معظم رهبری در این چند سال توجه می کردید الان شرایط اقتصادی و معیشتی مردم اینگونه نبود.
حجت الاسلام ناصریان تصریح کرد: چند سال است شعار و دستور العمل سال، تولید و توجه به رونق و پویایی تولید ملی است، ولی کمتر شاهد عملیاتی شدن این شعارها هستیم، اگر رونق و پویایی تولید داخلی را داشته باشیم نه آمریکا، نه تحریم و نه هیچ قدرتی توان ضربه زدن به کشور ما را ندارد، این یه اصل برای مدیران ماست که مدیریت و نظارت خود را در همه حوزه ها درست و اصولی انجام دهند .
وی ادامه داد: مسئولان به هوش باشید مردم خیلی تحمل کرده اند، آنها با گرانی و مشکلات اقتصادی ساخته اند اما تحمل دزدی و اختلاس ندارند، چرا باید کسی که در دستگاه کار می کند به خود جرأت بدهد به بیت المال دست درازی کند و سریع هم از کشور فرار کند، این ناشی از سوء مدیریت و عدم نظارت درست است باید در عمل نظارت اصولی و دقیق باشد تا هیچ کس توان و جرأت تخلف نداشته باشد.
امام جمعه آران و بیدگل گفت: در سیل اخیر هم دیدیم که چگونه مردم در سایه عدم مدیریت درست مدیران قبلی و فعلی دچار مشکلات شدند، از شما مردم خواهش می کنیم در حد توان قسمتی از دارایی خود را برای کسانی که شاید تمام زندگی خود را از دست داده اند بدهند تا قدری از درد و رنج سیل زدگان رفع شود و خداوند به شما جزای خیر بدهد.
وی تصریح کرد: هر چند باید مدیران چنان کاری می کردند که چنین اتفاقاتی نمی افتاد و مردم اینگونه دچار مشکلات نمی شدند، همیشه در انقلاب مردم از مسئولان جلوتر بوده اند و از دستگاه قضا تقاضا داریم هر کس در این حوادث قصوری کرده به سزای عملش برساند تا قدری از درد مردم کم شود. مردم در همه صحنه های انقلاب بوده اند و شایسته نیست اینگونه چوب بی تدبیری برخی مسئولان را بخورند.
منبع: ايسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح