کد خبر : 142466
تاریخ انتشار : شنبه 4 دسامبر 2021 - 16:43
-

سپاه در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است

سپاه در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده و امروز بیش از همیشه در پیشگاه ملت ایران عزیز است. به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و

سپاه در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده است

ایسنا/خراسان رضوی استاندار خراسان رضوی گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمام عرصه‌ها خوش درخشیده و امروز بیش از همیشه در پیشگاه ملت ایران عزیز است.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علیرضا رزم‌حسینی در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه امام رضا(ع) به مناسبت اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، اظهار کرد: وظیفه خود می‌دانم به عنوان یک سرباز کوچک از خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی و مجاهدگونه فرماندهان سپاه امام رضا(ع) تشکر کنم.

وی با بیان اینکه شناسنامه سپاه با انقلاب رقم خورده است، عنوان کرد: جوانان امروز با برخی از واقعیت‌ها در خصوص خدمات سپاه در دوران انقلاب و دفاع مقدس آشنایی ندارند، بنابراین ضرورت دارد که اقدامات سپاه در 40 سال گذشته در تمام ابعاد مستندسازی شود و برای نسل‌های آینده به یادگار بماند.

رزم‌‎حسینی گفت: خوشبختانه از روز تاسیس سپاه تا به امروز، عملکرد این نهاد چند بعدی بوده و اگر خدمات سپاه نوشته و ثبت نشود، قطعا به فراموشی سپرده خواهد شد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی بر مبنای ظرفیت‌های مردمی تشکیل شد و سپاه نیز یک نهاد کاملا مردمی و مبتنی بر ارزش‌های اسلامی به شمار می‌رود، تصریح کرد: سپاه در تثبیت انقلاب اسلامی نقش اساسی ایفا کرد و ضرورت دارد که نقش سپاه در دوران دفاع مقدس به درستی و بدون هیچ کم و کاستی به نسل امروز منعکس شود.

وی بیان کرد: اولین عملیات منظم و موفق دوران دفاع مقدس که مطلع پیروزی‌های جنگ بود، در اسفند سال 59 توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی انجام گرفت و باید اذعان کنیم که سپاه در بخش‌های مختلف خدمات ارزشمندی ارائه کرده است.

رزم‌حسینی با اشاره به قرار گرفتن نام سپاه در لیست تروریستی آمریکا، خاطرنشان کرد: کشورهای غربی به ویژه آمریکا از قدرت امروز سپاه در داخل و خارج از کشور عصبانی هستند و آخرین ترکش خود را نیز با قرار دادن سپاه در لیست تروریستی زدند که قطعا بی‌نتیجه خواهد بود.

در ادامه سردار یعقوب‌‎علی نظری، فرمانده سپاه امام رضا(ع) نیز خطاب به استاندار خراسان رضوی، اظهار کرد: از اینکه بزرگواری کردید و در مجموعه قرارگاه شهید برونسی حضور یافتید، بسیار سپاسگزاریم.

وی افزود: سپاه پاسداران و بسیج مبتنی بر رویکرد اعتقادی و مبنایی آمادگی دارد تا به دستگاه های اجرایی در هر بخشی کمک کند و احساس می‌کنیم که امروز این نیاز وجود دارد.

رزم‌حسینی ادامه داد: سپاه از ظرفیت عظیم مردمی برخوردار است و امیدواریم با نگاه‌های مبنایی آقای رزم‌حسینی به عنوان مقام عالی اجرایی استان، همکاری سپاه با دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش محقق شود.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح