کد خبر : 119762
تاریخ انتشار : چهارشنبه 24 نوامبر 2021 - 21:53
-

شبکه استانی دنا با ۱۹ ویژه برنامه همراه نوروزی مخاطبانش می شود

شبکه استانی دنا با ۱۹ ویژه برنامه همراه نوروزی مخاطبانش می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی این رسانه گفت: قاب سیمای استانی دنا با ۱۹ ویژه برنامه در دو هزار و ۴۲۷ دقیقه مهمان نوروزی مخاطبان می شود. “امیر رئوف” استفاده از ساختارهای متنوع و جذاب برنامه سازی با رویکرد شادی‌آفرینی را از ویژگی های ویژه

شبکه استانی دنا با ۱۹ ویژه برنامه همراه نوروزی مخاطبانش می شود

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد در تشریح ویژه برنامه های نوروزی این رسانه گفت: قاب سیمای استانی دنا با ۱۹ ویژه برنامه در دو هزار و ۴۲۷ دقیقه مهمان نوروزی مخاطبان می شود.

“امیر رئوف” استفاده از ساختارهای متنوع و جذاب برنامه سازی با رویکرد شادی‌آفرینی را از ویژگی های ویژه برنامه های نوروز ۱۴۰۰ شبکه استانی دنا عنوان کرد و افزود: یکی از این برنامه ها مستند مسابقه چرنگ است که در ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای با خلق لحظه های پرهیجان و با نشاط برای مخاطبان، آداب و رسوم مردم استان کهگیلویه و بویراحمد را تبیین می کند.
وی از پخش زنده برنامه جنگ شبانه “باوینه” در ۱۴ قسمت ۷۰ دقیقه ای خبر داد و تصریح کرد: در این جنگ شبانه، برنامه های نمایشی طنز، آوازخوانی و قطعه های موسیقی محلی با هنرمندی هنرمندان استان اجرا می شود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: انیمیشن “طاها و اعجاز نامه” از تولیدات این مرکز هم در ۲۶ قسمت ۷ دقیقه ای و ویژه برنامه “شادی خانه” در ۶ قسمت ۴۵ دقیقه ای هم تدارک نوروزی نوروزی شبکه استانی دنا برای مخاطبان کودک و نوجوان پیش بینی شده است.
رئوف ادامه داد: پخش ۱۲۰۰ دقیقه سریال طنز ایرانی و خارجی و ۷۶۰ دقیقه فیلم کمدی در نوروز ۱۴۰۰ از آنتن سیمای استانی دنا پخش می شود.
وی تاکید کرد: با توجه به ضرورت اطلاع رسانی علاوه بر یک بخش خبر سیما، برنامه صبحگاهی “بهارانه” هم با حضور کارشناسان و مدیران نهادهای خدمات رسان نوروزی پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر لزوم اجتناب از سفرهای غیر ضروری در شرایط شیوع ویروس کرونا از هم استانی ها خواست از فعالیت های الگویی خود همچون کتابخوانی، ورزش و سرگرمی های خانگی فیلم کوتاهی تهیه و برای شبکه استانی دنا ارسال کنند تا این فیلم های کوتاه هم از سیمای استانی پخش شود.
وی همچنین به ویژه برنامه های نوروزی رادیو دنا اشاره و بیان کرد: رادیو استانی هم در این ایام ۴ هزار و ۵۹۵ دقیقه برنامه شاد و مفرح تدارک دیده است.
رئوف تصریح کرد: علاوه بر ویژه برنامه لحظه تحویل سال، ۵ نمایش طنز رادیو با عنوان “خانه دوست داشتنی” از آنتن این رسانه پخش می شود.
مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: پخش روزانه موسیقی و آواهای محلی، ویژه برنامه ” نوبهار” و مسابقه ایرانشناسی از دیگر برنامه های نوروزی رادیو دنا است.
وی تاکید کرد: رادیو دنا در این ایام چند مسابقه و پویش از جمله کمک های مومنانه، خاطره گویی مهربانی، سالم بمانیم و ایران پاکیزه را هم راه اندازی کرده است که با همکاری مخاطبان تولید و پخش می شود.
رئوف خاطرنشان کرد: معاونت فضای مجازی مرکز هم ۱۰ موشن گرافی طنز، ۸ موشن گرافی و ده ها پوستر مناسبتی را در این ایام منتشر می کند.
به گزارش ایسنا، مدیرکل صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد برپایی جشن نیمه شعبان، تبیین شعار سال، گرامیداشت روز دوازدهم فروردین، پیگیری مطالبات زلزله زدگان سی سخت، تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و پرهیز از دورهمی ها از دیگر راهبردهای رسانه ای ایام نوروز ۱۴۰۰ عنوان کرد.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح