کد خبر : 82771
تاریخ انتشار : چهارشنبه 10 نوامبر 2021 - 2:29
-

شرایط کرونا در خوانسار تابع شرایط کرونایی گلپایگان است

شرایط کرونا در خوانسار تابع شرایط کرونایی گلپایگان است

ایسنا/اصفهان فرماندار خوانسار گفت: یکی از مواردی که شرایط کرونا را در خوانسار تحت تأثیر قرار می‌دهد چسبیده بودن این شهر به گلپایگان است، به طوری که وقتی گلپایگان نارنجی می‌شود معمولاً دو روز بعد خوانسار هم نارنجی شده است. محمود مسلم زاده در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط شهرستان خوانسار از نظر شیوع ویروس

شرایط کرونا در خوانسار تابع شرایط کرونایی گلپایگان است

ایسنا/اصفهان فرماندار خوانسار گفت: یکی از مواردی که شرایط کرونا را در خوانسار تحت تأثیر قرار می‌دهد چسبیده بودن این شهر به گلپایگان است، به طوری که وقتی گلپایگان نارنجی می‌شود معمولاً دو روز بعد خوانسار هم نارنجی شده است.

محمود مسلم زاده در گفت و گو با ایسنا درباره شرایط شهرستان خوانسار از نظر شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: برنامه‌های خاصی را برای بهبود شرایط خوانسار در قالب ستاد کرونا در دستور کار داریم. یکی از این برنامه‌ها تشکیل گروه‌های آمران به معروف است که هر هفته در این باره برنامه داریم و این گروه‌ها لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشت را در سطح شهر به مردم گوشزد می‌کنند.

وی افزود: در پارک‌های خوانسار محدودیت‌های شدید کرونایی را اعمال کرده‌ایم و قبل از شرایط کنونی که با کمبود برق در کشور مواجه شده‌ایم نور پارک‌های شهر را تا حد زیادی کاهش دادیم. هفته گذشته که اصفهان بودم تردد در سطح پارک‌ها بسیار زیاد بود و جمعیت به شکل متراکم در پارک‌ها حضور داشت. وقتی شرایط به این شکل است نباید توقع فروکش کردن کرونا را داشته باشیم.

فرماندار خوانسار گفت: در شهرستان خوانسار حتی در روز مأموران ویژه‌ای را برای کنترل تردد در پارک‌ها در نظر گرفته‌ایم تا ترددها در این اماکن و دیگر اماکن گردشگری به حداقل برسد. خوانسار به دلیل خوش و آب و هوا بودن مورد توجه گردشگران زیادی است که در ایام تعطیل به این شهر سفر می‌کنند، اما با وجودی که شرایط کنونی خوانسار زرد است و باید در قالب مصوبات ستاد استانی کرونا و طبق محدودیت‌های زرد کرونایی عمل کنیم، اما تلاش می‌کنیم که محدودیت‌های گردشگری را بیشتر کنیم و سخت‌گیری‌ها را نسبت به اماکن اقامتی افزایش دهیم.

شرایط دورکاری کارمندان گلپایگان را در خوانسار فراهم می‌کنیم

مسلم زاده تصریح کرد: یکی از مواردی که شرایط کرونا را در خوانسار تحت تأثیر قرار می‌دهد چسبیده بودن این شهر به گلپایگان است. محیط‌های کسب و کار، بازارهای داد و ستد و خرید و فروش هر دو شهرستان از یکدیگر تبعیت می‌کند، چرا که برخی از فروشندگان خوانسار در گلپایگان کاسب هستند و شهروندان این شهر نیز رفت و آمد زیادی در بازارهای گلپایگان دارند. همچنین کارمندان گلپایگانی زیادی در ادارات خوانسار مشغول به کار هستند و زمانی که شرایط گلپایگان نارنجی می‌شود شرایط کاری این کارمندان را به سمت دورکاری می‌بریم تا این تبعیت اداری دو شهرستان از یکدیگر مشکل ساز نشود.

وی افزود: اما چالش‌های محیط کسب و کار و ناوگان حمل و نقل بین دو شهر همچنان وجود دارد و مدیریت کردن این موضوع بسیار مشکل است. هر زمانی که گلپایگان نارنجی شده است معمولاً دو روز بعد خوانسار هم نارنجی می‌شود. از مردم تقاضا داریم از سفرهای غیر ضروری در این شرایط پرهیز کنند و از ناوگان حمل و نقل میان این دو شهرستان استفاده نکنند. هم‌اکنون که در شرایط زرد هستیم باید این تدابیر را اتخاذ کنیم تا مانند گلپایگان نارنجی نشویم.

فرماندار خوانسار با بیان اینکه نکته اصلی در پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم است، گفت: اما به هر حال شرایط کرونا در خوانسار تابع شرایط کرونا در گلپایگان است، اما به هر حال مردم باید شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا از شرایط زرد بالاتر نرویم. هم‌اکنون چهار نفر در مراکز درمانی شهرستان خوانسار به دلیل ابتلا به کرونا بستری هستند و تمام تلاش خود را می‌کنیم که شرایط خوانسار نارنجی نشود.

مسلم زاده خاطرنشان کرد: برای جلوگیری از نارنجی شدن خوانسار درخواست پویش اجتماعی از سوی مردم را داریم تا از سفرها پرهیز کنند و بیشتر از گذشته پروتکل‌ها را رعایت کنند و شهروندان گلپایگانی نیز به خوانسار سفر نکنند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح