کد خبر : 84821
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 1:48
-

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان در جهت حضور پرقدرت در ورزش حرفه ای کشور با حمایت بنگاه های اقتصادی استان تاسیس شد. فریدون همتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، افزود: ورزش در زمره زمینه هایی است که

شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان تاسیس شد

ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان گفت: شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان در جهت حضور پرقدرت در ورزش حرفه ای کشور با حمایت بنگاه های اقتصادی استان تاسیس شد.

فریدون همتی در گفت و گو با ایسنا، در خصوص تشکیل نخستین جلسه هیات مدیره شرکت فرهنگی ورزشی صنایع پشتیبان هرمزگان، افزود: ورزش در زمره زمینه هایی است که علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی سبب بالندگی و رشد استان هرمزگان خواهد شد.

وی با بیان اینکه با توجه به عدم حضور هرمزگان در رده نخست استان های سرآمد ورزش به ویژه در حرفه ای در سطح کشور به دنبال تأسیس یک شرکت جهت بهبود این امر شدیم، اظهار کرد: در این شرکت فرهنگی ورزشی در گام نخست با استفاده از شش مجموعه اقتصادی پالایشگاه نفت بندرعباس، فولاد هرمزگان، فولاد صبا هرمزگان، ایزوایکو، شیرین سازی آب دریا و بناگستر کرانه این شرکت به نام صنایع پشتیبان استان هرمزگان به ثبت رسید.

همتی با اشاره به اینکه در مرحله بعد دو دستور کار را برای خود برنامه ریزی کردیم، عنوان کرد: یکی خرید امتیاز لیگ یکی فوتبال و پشتیبانی از سایر تیم های حرفه ای فوتبال و دیگری حمایت از تیم های موجود برای ارتقا به لیگ های بالاتر بود.

وی ادامه داد: تنها فعالیت این شرکت محدود به فوتبال نشده و در سایر رشته ها چون بسکتبال، والیبال، هندبال، رزمی، رشته های آبی و ساحلی و همگانی نیز این شرکت ورود جدی خواهد داشت.

استاندار هرمزگان با اشاره به اینکه در تلاشیم مجموعه ورزشی خلیج فارس را به این شرکت اختصاص دهیم تا شاهد شکوفایی این مجموعه همچون اصفهان و خوزستان به عنوان یک مجموعه ورزشی تراز اول باشیم، اضافه کرد: به طور حتم در این بین از نظرات کارشناسان، خاک خوردگان، اساتید و مسئولان ذی ربط بهره گرفته ایم و انتقادات سازنده را هم به جان خواهیم خرید و در جهت بهبود روند باشگاه بهره می بریم.

وی با بیان اینکه برای سال نخست بودجه ای در حدود ۱۰۰ میلیارد تومان پیش بینی شده تا بنگاه های اقتصادی در راستای ایفای مسئولیت های اجتماعی گام بردارند، عنوان کرد: عین همین کار در خصوص ساماندهی فاضلاب بندرعباس انجام شده و با تزریق پول لازم بزودی کلنگ آن به زمین زده خواهد شد.

همتی با اشاره به اینکه اگر نیاز باشد با فشار و دعوا هم شده حق استان هرمزگان و مطالبه به حق مردم را از بنگاه های اقتصادی در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی همچون فاضلاب بندرعباس، ورزش، توسعه زیر ساخت های درمانی خواهیم گرفت، بیان کرد: بنگاه های اقتصادی خود زمینه ساز آلودگی هستند و از ظرفیت های استان سود سرشار اقتصادی بهره می برند پس باید در زمینه ایفای مسئولیت های اجتماعی خود کوشا باشند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مناسب و توانمند در استان وجود دارد که قابلیت حضور در هیات مدیره بنگاه های اقتصادی را دارا هستند و در حال رایزنی برای حضور آن ها در این مجموعه ها هستیم، افزود: باید تلاش کنیم هرمزگان همچون اصفهان، خوزستان، تبریز و بوشهر در بحث حمایت بنگاه های اقتصادی در امر ورزش یکه تاز باشد.

استاندار هرمزگان در پایان گفت: در جلسه آتی تصمیم نهایی در خصوص خرید امتیاز تیم لیگ یکی برای رشته فوتبال و حمایت از سایر تیم های موجود یا حمایت با توان کامل از تیم های موجود تا صعود به رده های بالا با حضور مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس، اعضای هیات مدیره و پیشکسوتان گرفته خواهد شد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح