کد خبر : 186470
تاریخ انتشار : جمعه 7 ژانویه 2022 - 10:05
-

شعله جهاد و شهادت در ایران خاموش نشدنی است

شعله جهاد و شهادت در ایران خاموش نشدنی است

ایسنا/مرکزی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شعله جهاد و شهادت از صدر اسلام روشن شد و در واقعه کربلا و دفاع مقدس ادامه یافت و به برکت جان‌فشانی شهدای انتظامی و امنیت خاموش شدنی نیست. حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه یکشنبه ۱۲ دیماه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان مرکزی

شعله جهاد و شهادت در ایران خاموش نشدنی است

ایسنا/مرکزی رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شعله جهاد و شهادت از صدر اسلام روشن شد و در واقعه کربلا و دفاع مقدس ادامه یافت و به برکت جان‌فشانی شهدای انتظامی و امنیت خاموش شدنی نیست.

حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی شامگاه یکشنبه ۱۲ دیماه در یادواره شهدای فرماندهی انتظامی استان مرکزی که در سالن اجتماعات حوزه علمیه حضرت فاطمه زهرا (س) ساوه برگزار شد، اظهار کرد: شهدا تاریکی ها را با نورانیت و نثار خون زدودند و بعد از مجاهدان صدر اسلام و مجاهدان واقعه کربلا، مجاهدانی ارزشمندتر از ایران اسلامی در دفاع مقدس و عرصه امنیت وجود ندارد. جانبازان و ایثارگران نیز با همه وجود برای دفاع از اسلام و حاکمیت دین، نعمت وجود را خالصانه تقدیم دوست کردند.

وی با تاکید بر اینکه هر شهیدی یک مجاهد بزرگ است، تصریح کرد: همه ما سرباز انقلاب و رهبری هستیم  و امروز برای امنیت کشور و آسایش شهروندان، شهید تقدیم انقلاب می کنیم و سربازی برای نظام اسلامی هستیم.

حجت الاسلام ادیانی با تاکید بر اینکه شهدا زنده اند و نزد خدا روزی می خورند،  افزود: نیروی انتظامی در برقراری امنیت تا پای جان آماده است و در این مسیر جان شیرین خویش را در طبق اخلاص گذاشته و تقدیم انقلاب می‌کند.

وی از شهدا به عنوان بزرگمردان تاریخ یاد کرد و افزود: در دوران دفاع مقدس رزمندگان عاشقانه جنگیدند و همواره آرزوی شهادت داشتند.

این مقام مسئول در ناجا گفت: شهادت هنر مردان خداست و این هنرمندی را از صدر اسلام تاکنون بارها دیده ایم. شهدا سروران عالمند و امام حسین علیه السلام سید و سالار شهیدان عالم است.

وی بیان کرد: روحیه شهادت طلبی توانست پرچم اسلام را در برابر تمامی کینه ورزان و کینه توزان عالم و نیز عوامل نفوذ به اهتزاز درآورد.

وی گفت: ۹ دی در تاریخ ماند چون خون شهدا موجب اقتدار نظام اسلامی شده و درخت انقلاب را آبیاری کرده است و این درخت تنومندتر از گذشته شده و هیچ بادی آن را تکان نخواهد داد. فتنه ۸۸ دشمنان را جسور کرد اما به برکت خون شهدا و رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری این فتنه در نطفه خفه شد.

وی تاکید کرد: هنوز شعله جهاد و شهادت در این کشور خاموش نشده است چرا که این ملت شهادت را سعادت می داند و این روحیه ملت را شکست نخواهد داد و چون اهداف شهدا والاست، رنج دوری خانواده های شاهد از شهدا آسان است.

وی بیان کرد: هدف شهدا حاکمیت دین و اسلام است و شهیدان برای دفاع از اسلام جنگیدند و یادواره شهیدان یعنی یاد ارزش ها کردن و دفاع از ارزشها و این هدف عالی را باید از یادواره شهدا آموخت.

حجت الاسلام ادیانی افزود: ملتی که برای آرمانهای نظام اسلامی جوانان خود را تقدیم می کند شکست ناپذیر است و این روحیه رهاورد شهدای والامقام است. امنیت امروز کشور مرهون جان‌فشانی شهداست و نباید تجلیل از خانواده شهیدان فراموش شود.

وی با بیان اینکه خانواده شهدا به وظیفه دینی و اسلامی خود عمل کردند، گفت:  خداوند خریدار جان و مال مومن مجاهد است.

امام جمعه ساوه نیز گفت: در آموزه های دینی غیرت یکی از معانی کرامت است و شهدای ما غیور بودند و هر کجا نام شهادت برده می شود  غیرت وجود دارد.

حجت‌الاسلام جعفر رحیمی افزود: در فضای سیاسی یک سیاستمدار غیور و غیرتمند کسی است که اجازه ندهد به آب و خاک و ناموس او تجاوز کنند. در دوران دفاع مقدس نیروهای نظامی و انتظامی غیور اجازه ندادند یک وجب از خاک ملت به دست متجاوزین بیفتد.

وی اظهار کرد: شهدای ناجا نیز غیرتمندانه از ناموس کشور دفاع کردند و اجازه ندادند کسی به حریم کشور تجاوز کند و در این مسیر به بهترین نوع مرگ که همانا شهادت است نائل آمدند.

انتهای پیام

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح