کد خبر : 85191
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 11 نوامبر 2021 - 21:03
-

شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود

شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر شناساندن ماهیت واقعی استعمارگران به نسل آینده، گفت: باید شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود. حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی، امروز ۲۰ تیرماه در نشست با استادیاران صالحین، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان‌ها و فرماندهان نواحی بسیج سپاه انصارالرضا(ع)

شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود

ایسنا/خراسان جنوبی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با تأکید بر شناساندن ماهیت واقعی استعمارگران به نسل آینده، گفت: باید شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود.

حجت‌الاسلام سید علیرضا عبادی، امروز ۲۰ تیرماه در نشست با استادیاران صالحین، مسئولین دفاتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهرستان‌ها و فرماندهان نواحی بسیج سپاه انصارالرضا(ع) استان ضمن تسلیت شهادت امام جواد(ع)، اظهار کرد: ما خدا را به چه زبانی شکر گذاریم که با این همه توطئه های جهانی و ناکارآمدی‌های داخلی و انواع کارشکنی باز هم با رحمت الهی، تجدید حیاتی برای ارزش های انقلاب پیش آمد.

به گزارش ایسنا، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه شکر تنها یک ذکر زبانی نیست بلکه اظهار نعمت است و تلاش کنیم استعدادها ظهور پیدا کند، افزود: یکی از مصادیق بصیرت توجه به همین شکرگذاری از نعمات خداوند است لیکن در برخی از موارد جای تاسف است که آنچه را که با وجود همه موانع و تهاجم و مشکلات مردم و ضعف مدیریت‌ها اتفاق افتاد را مقام معظم رهبری با تأکید یک حضور حماسی دانستند، بازتابی گسترده داده نشد تا به جامعه امید می داد.

عبادی با اشاره به اینکه باید باور کنیم که دشمن در تهاجم تبلیغاتی بر ما غلبه دارد و ما از جهت تبلیغاتی بسیار کم داریم و متاسفانه در این زمینه تحت تاثیر  دیگران هستیم، گفت: دشمن هیچ چیزی ندارد اما ابتکار تبلیغات در دست آنهاست لذا باید شناخت تاریخ و معرفی شناسنامه دشمن به صورت تشکیلاتی انجام شود.

وی ادامه داد: در شرایط امروز این کار سختی نیست فقط به صورت تشکیلاتی باید عده ای شایسته جمع شوند و کارها را تقسیم کنند و واقعیت هایی که در فرهنگ و سیاست حاکم بر اروپا است را در طول تاریخ بیان کنند، چه زمانی که علی رغم فساد ادعای تدین می کردند چه بعد از آنکه با سوء استفاده از وراثت دانشمندان اسلامی مدعی تمدن شدند.

امام جمعه بیرجند به جنگ‌ها و جنایت‌های استعمارگران در طول تاریخ اشاره کرد و افزود: باید ماهیت دشمن را مستند به نسل آینده نشان دهیم چون حداقل مصونیت ایجاد می کند تا دشمن خود را به درستی بشناسند.

عبادی با بیان اینکه استعمارگران برای قتل و غارت به شرق آمدند و ذخایر کشورها را می‌برند اما کسی قدم موثری برای شناساندن استکبار برنداشته است، تصریح کرد: وقتی هنوز در رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها نشخوارهای غربی اشاعه می‌یابد، وضعیت همین می‌شود.

به گفته وی در جریان تبلیغات روزمره هم اصولی نداریم که روی آن تبلیغات کنیم و کشورهای مختلف رسانه‌هایشان یک حرف می‌زنند اما اینجا در الفبای تبلیغات مانده‌ایم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی تأکید کرد: باید در تبلیغات برنامه محور باشیم؛ هنر چقدر در تبلیغات نقش دارد، متاسفانه هنری در کار نیست و آنچه حوزه هنری هم انجام می‌دهد مثل لالایی برای خواب است.

وی بیان کرد: وقتی دشمن بر ما مسلط می شود باید گروه های متخصصی با زبان حماسه و هنر فعالیت کرد و در فضاهای مجازی که دشمن آن را پر کرده و در آن تبلیغ می‌کند باید آنقدر جاذبه ایجاد کنیم که هیچ کسی دنبال دشمن نرود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح