کد خبر : 163445
تاریخ انتشار : یکشنبه 12 دسامبر 2021 - 19:27
-

شهردار همدان مطرح کرد: نقش شهروندان در رسیدن به شهر ایده‌آل

شهردار همدان مطرح کرد: نقش شهروندان در رسیدن به شهر ایده‌آل

ایسنا/همدان شهردار همدان گفت: برای رسیدن به شهر ایده‌آل، شهروندان نقش مؤثری دارند. عباس صوفی امشب ۶ اسفندماه در آیین اختتامیه سومین جشنواره شهروند برگزیده همدان، با بیان اینکه جشنواره شهروند برگزیده مبنای علمی دارد و براساس زمان‌بندی خاص، برگزار می‌شود،تصریح کرد: در این دوره از جشنواره ۸۰۰ شهروند به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند که ۱۲۰

شهردار همدان مطرح کرد: نقش شهروندان در رسیدن به شهر ایده‌آل

ایسنا/همدان شهردار همدان گفت: برای رسیدن به شهر ایده‌آل، شهروندان نقش مؤثری دارند.

عباس صوفی امشب ۶ اسفندماه در آیین اختتامیه سومین جشنواره شهروند برگزیده همدان، با بیان اینکه جشنواره شهروند برگزیده مبنای علمی دارد و براساس زمان‌بندی خاص، برگزار می‌شود،تصریح کرد: در این دوره از جشنواره ۸۰۰ شهروند به دبیرخانه جشنواره معرفی شدند که ۱۲۰ نفر به مرحله داوری راه یافتند و امشب  ۲۸ نفر از شهروندان برگزیده همدان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه این جشنواره برای معرفی افرادی است که یک ویژگی خاص دارند، ادامه داد: اعتقاد داریم شهروندان برای رسیدن به شهری که توسعه پایدار دارد، باید در مدیریت شهری مشارکت داشته باشند و در رسیدن به شهر ایده‌آل، شهروندان نقش مؤثری دارند.

شهردار همدان خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های این جشنواره معرفی افرادی است که همدانی نیستند اما در توسعه همدان مشارکت داشتند؛ به عنوان مثال در سال گذشته از خانواده مرحوم فرشچیان که در توسعه حوزه سلامت همدان مشارکت داشتند، تقدیر کردیم.

معاون استاندار همدان نیز با بیان اینکه با نظر شهروندان در تدوین برنامه‌های شهری، برتری کار را مشاهده می‌کنیم،اظهار کرد: در بعد الگوسازی وقتی طبق شاخص‌های مشخصی، شهروند برگزیدان انتخاب شدند، باید بتوانیم شاخص‌های برجسته را ترویج و اطلاع رسانی کنیم تا مورد توجه همه شهروندان، جوانان و نخبگان قرار بگیرد.

ظاهرپورمجاهد با اشاره به اینکه در استان همدان، مسئولان با یک همدلی و  ارتباط بسیار خوب و همراهی با مردم، برنامه توسعه خود را دنبال می‌کنند، خاطرنشان کرد: برای هر مسئله‌ای که مسئولان برنامه داشته باشند، اگر تدوین برنامه با نظر شهروندان باشد قطعا برتری کار را می‌بینیم.

سرپرست فرمانداری همدان نیز با اشاره به اینکه شهر یک موجود پویا است پس بحث مشارکت حرف اول و آخر را در آن می زند، اظهار کرد: در ارتباط با جشنواره شهروند برگزیده هرچه تحقیق می کنیم با دو واژه مشارکت و مسئولیت پذیری مواجه می‌شویم.

محمدعلی محمدی تصریح کرد: وقتی تاریخ سراسر افتخار استان همدان را بررسی می کنیم، شاهد فراز و نشیب های بسیار زیادی در تاریخ همدان هستیم و این دو واژه از همه ی صفات پررنگ تاریخ همدان هستند بنابراین باید برای این دو واژه فضای ویژه‌ای باز کرده تا بتوانیم معانی آن‌ها را به صورت صحیح ادا کنیم.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان نیز با بیان اینکه باید همه همشهریان در توسعه شهر مشارکت داشته باشند، مطرح کرد: هیئت داوران این جشنواره، اساتید دانشگاه، معتمدین شهر و افرادی بودند که شناخت کاملی نسبت به اوضاع شهر دارند.

سیدمسعود عسگریان تصریح کرد: اعتقاد داریم اگر لازم است توفیقی در حوزه شهری باشد باید همه همشهریان در توسعه شهر مشارکت داشته باشند.شهرداری و شورای شهر تلاش کردند همه ساله این افراد را شناسایی و معرفی کنند تا برگزیدگان حوزه شهروندی و اخلاق مداری را به جامعه شهری همدان معرفی کنیم.

به گزارش ایسنا، در بخش ویژه این مراسم از شهدای مدافع سلامت همدان، شهیده گلنار قیامتی و شهیده سیده زهرا موسوی ارفع تقدیر شد و اکرم محسنی، فاطمه مشفقی، دکتر الهام عبدلی و دکتر رضا طهماسبی به عنوان شهروندان برگزیده مدافع سلامت شهر همدان انتخاب شدند همچنین از علیرضا رجبی و عرفان مختارزاده به عنوان شهروندان برگزیده جهادگر سلامت شهر همدان تقدیر شد.

فرج‌الله کریمی ارمغانی، هاشم فرامرزی، عزت‌الله صدر و طاهره روشنیان به عنوان شهروندان برگزیده‌ عامل به وظایف شهروندی معرفی شدند.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح