کد خبر : 11671
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 سپتامبر 2021 - 21:05
-

شهر قم در نیمه شعبان پذیرای مسافران نخواهد بود

شهر قم در نیمه شعبان پذیرای مسافران نخواهد بود

 مدیرکل مدیریت بحران قم با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و هموطنان گفت: شهر قم در ایام نیمه شعبان پذیرای مسافران نخواهد بود و برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین نصب چادر در اطراف حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و بوستان‌ها نیز ممنوع است. محسن اروجی در جلسه ستاد مقابله با کرونا مرکز بهداشت استان که با

شهر قم در نیمه شعبان پذیرای مسافران نخواهد بود

 مدیرکل مدیریت بحران قم با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و هموطنان گفت: شهر قم در ایام نیمه شعبان پذیرای مسافران نخواهد بود و برپایی ایستگاه صلواتی و همچنین نصب چادر در اطراف حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و بوستان‌ها نیز ممنوع است.

محسن اروجی در جلسه ستاد مقابله با کرونا مرکز بهداشت استان که با موضوع نیمه شعبان برگزار شد با ذکر این مطلب که در سال‌های گذشته بیش از ۱۲ گروه بهداشتی از یک ماه قبل برای ایام نیمه شعبان تشکیل‌ می شدند، گفت:  ولی امسال متاسفانه شرایط به‌گونه‌ای است که باید با اطلاع رسانی از مردم بخواهیم که هم‌وطنان به شهر قم سفر نکرده و باید اطلاع‌رسانی شود که هیچ امکانات رفاهی در اختیار مسافران قرار نخواهد گرفت.

وی با تاکید دوباره بر حفظ سلامت هم‌وطنان و شهروندان افزود: مسجد جمکران امسال اعلام کرده آماده پذیرایی از هم‌وطنان نبوده و همه برنامه‌های مسجد مقدس به‌صورت آنلاین از شبکه‌های سراسری و مجازی پخش می‌شود.

مدیرکل مدیریت بحران قم اظهارکرد: برنامه تحویل سال امسال حرم حضرت معصومه نسبت به سال ۹۷ و ۹۸ قابل ‌مقایسه نبوده و تعداد کمی از شهروندان در حرم حضور داشتند.

وی با تاکید بر امکان نداشتن پذیرش مسافران در شهر قم تصریح کرد: تمام نهادها اطلاع‌رسانی جامعی در سطح ملی انجام داده و اعلام کنند شهر قم امسال آمادگی پذیرایی از مسافران را نداشته و حفظ سلامت مردم در اولویت قرار دارد.

اروجی افزود: برپایی ایستگاه صلواتی نیز ممنوع بوده و امکان نصب چادر در اطراف حرم کریمه اهل بیت، مسجد جمکران و بوستان‌ها وجود نخواهد داشت.

وی اجرای طرح مساوات را راه‌کار مناسبی برای توزیع نذورات مردم به افراد نیازمند دانست و گفت: می‌توانیم با تجمیع نذرهای مردم چندین هزار بسته حمایتی تهیه‌کرده و در اختیار نیازمندان قرار دهیم.

مدیرکل مدیریت بحران قم همکاری هیاتهای مذهبی را برای اجرای طرح مساوات خواستار شد گفت: باید با همکاری کمیته امداد، بهزیستی و هیات‌های مذهبی نیازمندان شناخته و کمک‌ها را به سمت آن‌ها هدایت کنیم.

اروجی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: امسال روز ۱۳ فروردین نیز مانند سال گذشته در شهر قم برگزار نشده و باید تمام ارگان‌های مرتبط باهم در این خصوص هماهنگ بوده و خارج از این مصوبه صحبتی مبنی بر دعوت هم‌وطنان به شهر قم انجام نشود.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح