کد خبر : 152625
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 دسامبر 2021 - 15:53
-

شورا و شهرداری از نخبگان علمی نیز تجلیل کند

شورا و شهرداری از نخبگان علمی نیز تجلیل کند

رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: در کنار قهرمانان و پهلوانان ورزشی شایسته است شورا و شهرداری از نخبگان علمی و برترین‌های کنکور نیز تجلیل کند تا ساحه علم و ادب پاس داشته شود. به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در این اوضاع مالی شهرداری منطقی

شورا و شهرداری از نخبگان علمی نیز تجلیل کند
رئیس شورای اسلامی استان اردبیل گفت: در کنار قهرمانان و پهلوانان ورزشی شایسته است شورا و شهرداری از نخبگان علمی و برترین‌های کنکور نیز تجلیل کند تا ساحه علم و ادب پاس داشته شود.

به گزارش ایسنا، منطقه اردبیل، یعقوب هاشمی در جلسه رسمی شورای شهر اردبیل اظهار کرد: در این اوضاع مالی شهرداری منطقی نیست که ما به ورزشکارانی که پیش از این قطعه زمینی را که به صورت تفکیکی در شهرک آتاماشین اعطا کردیم دوباره واحد تجاری واگذار کرده و یا بخواهیم حق و حقوق سایرین را نادیده بگیرند.
وی خاطرنشان کرد: با حمایت شورا و شهرداری برای سه نفر از قهرمانان ورزشی این استان در المپیک قطعه زمینی به ارزش 500 تا 600 میلیون تومان واگذار شده و لزومی ندارد ما باردیگر به ارزش 600 میلیون تومان سه قطعه واحد تجاری را در شوراسنتر واگذار کنیم.
عضو شورای شهر اردبیل بیان کرد: شایسته است در کنار حمایت و هرماهی ورزشکاران و قهرمانان شورا و شهرداری همه ساله در حمایت از نخبگان علمی و برترین‌های کنکور نیز آستین بالا زده و چنین حرکت مناسبی را برای حمایت و همراهی این نخبگان انجام دهد تا عرصه فرهنگ، علم و ادب نیز مورد توجه و اقبالی مضاعف قرار گیرد.
هاشمی ادامه داد: ما اگر می‌خواهیم پروژه‌های عمرانی، خدماتی و سرمایه‌گذاری را واگذار کنیم چه بهتر است که در قالب انتشار آگهی به صورت عمومی باشد تا همشهریان نیز در جریان اجرای پروژه‌های مشارکتی قرار گیرند.
وی تصریح کرد: این واگذاری‌ها به صورت عمومی و با انتشار آگهی مطالبه‌گری مردم را ارتقا داده و زمینه‌ای را به وجود می‌آورد تا شهروندان در جریان اجرای این پروژه‌ها به صورت دقیق قرار گیرند و به صورت مکرر و مستمر در این حوزه مطالبه‌گر باشند.
رئیس شورای اسلامی استان اردبیل اضافه کرد: شایسته است شهرداری اردبیل تمام پروژه‌های اجرایی خود را که با مشارکت بخش خصوصی انجام می‌شود به صورت شفاف و روشن به افراد توانمند واگذار کند تا زمینه اجرای پروژه‌ها به شایستگی فراهم آید.

واگذاری قطعات به قهرمانان در قالب تغییر کاربری انجام شود

نائب رئیس شورای شهر اردبیل نیز گفت: پیشنهاد می‌کنیم واگذاری قطعات زمین به قهرمانان و ورزشکاران در قالب تغییر کاربری و سهم مشارکت‌کننده انجام شود تا شهرداری از این طریق حمایت و پشتیبانی را از قهرمانان ورزشی انجام دهد.
حبیب فتحی اظهار کرد: در دوره قبلی شورای شهر و با استفاده از روش تغییر کاربری واگذاری قطعات به نام آوران و ورزشکاران مدال‌آور در عرصه‌های المپیک و جهانی انجام می‌شد تا هزینه‌ای از محل ماده 17 به شهرداری تحمیل نشود.
وی افزود: ما در قالب تغییر کاربری و صدور مجوز در این زمینه به راحتی می‌توانیم از توان متقاضیان استفاده کرده و از محل این تغییر کاربری‌ها به قهرمانان و ورزشکاران قطعه زمینی واگذار شود.
نائب رئیس شورای شهر اردبیل در مورد پروژه‌های مشارکتی در شورابیل تصریح کرد: ما مخالف اجرای پروژه‌های تکراری در شورابیل نظیر قطار شادی و صدور مجوز برای راه‌اندازی قطار دیزلی هستیم و امیدواریم از موازی‌کاری در صدور مجوزها برای پروژه‌های مشارکتی در شورابیل کاسته شود.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح