کد خبر : 137861
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 2 دسامبر 2021 - 21:33
-

صدور احکام قاطع و بازدارنده در خصوص برهم زنندگان امنیت در شهر چرام

صدور احکام قاطع و بازدارنده در خصوص برهم زنندگان امنیت در شهر چرام

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین زودی موعد واخواهی از پرونده نزاع دسته جمعی گذشته در شهرستان چرام، تمام شده و مردم مطمئن باشند احکام قاطع و مستدلی صادر و با بر هم زنندگان امنیت، با اشد مجازات، برخورد خواهد شد. “سید عیسی حسنی”

صدور احکام قاطع و بازدارنده در خصوص برهم زنندگان امنیت در شهر چرام

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به همین زودی موعد واخواهی از پرونده نزاع دسته جمعی گذشته در شهرستان چرام، تمام شده و مردم مطمئن باشند احکام قاطع و مستدلی صادر و با بر هم زنندگان امنیت، با اشد مجازات، برخورد خواهد شد.

“سید عیسی حسنی” در دیدار با امام جمعه شهرستان چرام افزود: اقناع مردم از طریق رسانه های و فضای مجازی، مبنی بر رسیدگی قاطع و به موقع و برخورد با شرکت کنندگان در نزاع دسته جمعی و برهم زنندگان امنیت شهرستان لازم و ضروری است.
وی در نشست شورای پیشگیری از وقوع جرم شهرستان چرام با اشاره به لزوم امنیت پایدار در شهرستان تصریح کرد: باید گشت های نیروهای انتظامی و بسیج به صورتی باشد که مجرمین نتوانند بی محابا در شهر جولان دهند.
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد ترسیم پروتکل امنیتی برای شهرستان را ضروری عنوان کرد و ادامه داد: با توجه به انتخابات پیش رو باید تدابیر لازم برای برخورد با برهم زنندگان امنیت و آرامش اندیشیده شود.
حسنی با اشاره به ضمانت برخی ریش سفیدان از متهمین و مجرمین در گذشته و اقدام دوباره این مجرمین علیه امنیت و آرامش شهروندان خاطرنشان کرد: مصلحین و ریش سفیدان تا زمانی معتمد و مورد احترام هستند که در راستای ایجاد آرامش و امنیت شهر و اجرای قانون تلاش کنند نه اینکه خود عامل تشنج در شهرستان باشند.
وی در پاسخ به درخواست برخی حاضرین در جلسه مبنی بر رسیدگی سریع به پرونده ها، گفت: رسیدگی قضایی تابع آیین دادرسی خاص است که عدم رعایت این قانون، باعث نقض احکام صادره در مرجع بالاتر است.
معاون قضایی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد با اظهار این که یکی از عوامل اطاله دادرسی را عدم دستگیری متهمین می باشد، افزود: در یکی از پرونده های نزاع دسته جمعی در این شهرستان، که متهمین زیادی هم داشته، واخواهی متهمین از رأی صادره غیابی باعث اطاله دادرسی شده است، که به همین زودی موعد واخواهی تمام شده و مردم مطمئن باشند احکام قاطع و مستدلی صادر خواهد شد.
حسنی تشکیل قرار گاه مبارزه با هنجارشکنان و اراذل و اوباش در شهرستان را ضروری عنوان و تصریح کرد: نیروهای امنیتی و انتظامی باید امنیت و آرامش لازم را در شهر تامین کنند.
وی اظهار کرد: نصب دوربین مدار بسته و ایجاد کانکس نیروی انتظامی در مرکز شهر را، در کمیته امنیتی استان پیگیری خواهم کرد.
امام جمعه شهرستان چرام نیز اظهار کرد: برخورد قاطع و قضایی و صدور احکام سنگین و تأثیر گذار یکی مهمترین عوامل بازدارنده در ایجاد امنیت در شهرستان چرام است.
“یوسف احمدی پور” رئیس دادگستری شهرستان چرام نیز در این نشست عنوان کرد: لزوم پیشگیری از وقوع جرم، ارائه راهکارهای پیشگیرانه وضعی، فرهنگی و اجتماعی است.
وی افزود: پیگیری وضعی یعنی حضور به موقع و محسوس و نامحسوس نیروی انتظامی در شهر است و باید فرصت های وقوع جرم از مجرمین گرفته شود.
رئیس دادگستری شهرستان چرام در پایان بیان کرد: علاوه بر پیشگیری های قضایی و صدور احکام بازدارنده، باید پیشگیری های امنیتی و انتظامی افزایش یابد.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی و ارتباطات دادگستری کل استان کهگیلویه و بویراحمد و خبرنگار خبرگزاری میزان در استان، حسب دستور رئیس کل دادگستری استان، معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری جهت پیگیری مشکلات و مسائل پیش آماده در شهرستان چرام با مسئولان امنیتی و انتظامی این شهرستان دیدار و سپس جلسه فوق العاده پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان به ریاست وی برگزار شد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح