کد خبر : 164825
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 دسامبر 2021 - 16:59
-

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین

عکس خبر آرشیوی است ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین بر ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین تاکید کرد و گفت: جهت بهره مندی مردم ورامین، قرچک و ری راه دسترسی به این آزادراه مشخص شود. حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص بزرگراه آبیک _ ورامین بیان کرد: یکی از

ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین
عکس خبر آرشیوی است

ایسنا/تهران امام جمعه موقت ورامین بر ضرورت توجه به نامگذاری بزرگراه آبیک_ورامین تاکید کرد و گفت: جهت بهره مندی مردم ورامین، قرچک و ری راه دسترسی به این آزادراه مشخص شود.

حجت الاسلام سیدمحسن محمودی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا در خصوص بزرگراه آبیک _ ورامین بیان کرد: یکی از اقدامات ارزشمند طی سال های اخیر انجام شده، احداث بزرگراه ها است که در تحول و توسعه مناطق مختلف کشور تاثیرگذار بسیار بالایی داشته است.

وی ادامه داد: در سطح استان تهران احداث بزرگراه های ارزشمند توانسته است در جهت تسهیل دسترسی مردم و رونق اقتصادی و ایجاد شکوفایی در مناطق مختلف تاثیرگذار باشد که یکی از آن بزرگراه آبیک به ورامین است که بزودی افتتاح رسمی خواهد شد و در این خصوص باید از تمام عزیزانی که زحمت کشیدند و تلاش کردند تشکر کنم و قطعا احداث این بزرگراه هم در جهت پدافند غیر عامل و رشد و توسعه اقتصادی منطقه و از بن بست بیرون آوردن بسیاری از مناطق و دسترسی مردم کشورمان خصوصا استان تهران به مناطق مختلف بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

امام جمعه موقت ورامین گفت: نکاتی در خصوص این بزرگراه است که لازم دانستم به عزیزانمان در قرارگاه خاتم الانبیا (ع) و تصمیم گیران دولتی اعلام کنم. از جمله این که تابلوهای مسیر از سمت آبیک قزوین به سمت چرمشهر ورامین چگونه نصب شده است؟ آن چیزی که گاها در رسانه ها مطرح می شود بزرگراه آبیک قزوین به چرمشهر است.

وی افزود: عنوان چرمشهر تنها فقط یک نام شهرک صنعتی است و هویت شهرستانی ندارد و جزو شهرستان ورامین محسوب می شود و ورامین شهری به عنوان حماسه سازان و مدافعان ولایت و قیام کنندگان ۱۵ خرداد سال ۴۲ شناخته می شود و نام ورامین در تاریخ ایران اسلامی یک نام نیک و مقدس است، لذا در خواست می شود مسئولان محترم زمانی که با رسانه ها مصاحبه می کنند تحت عنوان بزرگراه آبیک _ ورامین این مساله را مطرح کنند و هم در تابلوهایی که در سطح این اتوبان نصب شده امیدواریم کلمه آبیک _ ورامین درج شده باشد.

حجت الاسلام محمودی افزود: دسترسی های مردم مناطق در این مسیر به این بزرگراه تعیین بشود، تا آنجایی که اطلاع دارم راه های دسترسی از ورامین و قرچک به این بزرگراه طراحی نشده است، لذا از عزیزانمان در قرارگاه خاتم الانبیا(ع) این درخواست را دارم که حالا که در این حوزه موفق شدید و توانسته اند این پروژه بزرگ و تاثیرگذار را در رونق اقتصادی و استفاده از این منابع ارزشمند طبیعی اجرا کنید، حتما در ادامه این کار در مورد دسترسی ها این شهرها در مسیر خصوصا ورامین، قرچک، ری و… تعریف و بازگشایی صورت دهید که این خدمت انجام شده برای تمام مردم عزیز قابل استفاده باشد.

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح