کد خبر : 80063
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 19:13
-

طرح تعطیلی و تعمیرات صنایع بزرگ استان جایگزین قطعی‌های برق مکرر کنونی

طرح تعطیلی و تعمیرات صنایع بزرگ استان جایگزین قطعی‌های برق مکرر کنونی

ایسنا/یزد یکی از فعالان سیاسی و اساتید دانشگاه در استان یزد تعطیلی ۱۱ روزه صنایع بزرگ استان و همراهی این بخش را به جای تعطیلی چند ساعته برق خانوارها و اماکن عمومی مانند بیمارستان‌ها، پیشنهاد کرد. «مهران فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا راجع به قطعی‌های برق یزد اظهار کرد: قطعی‌های مکرر برق در کشور و

طرح تعطیلی و تعمیرات صنایع بزرگ استان جایگزین قطعی‌های برق مکرر کنونی

ایسنا/یزد یکی از فعالان سیاسی و اساتید دانشگاه در استان یزد تعطیلی ۱۱ روزه صنایع بزرگ استان و همراهی این بخش را به جای تعطیلی چند ساعته برق خانوارها و اماکن عمومی مانند بیمارستان‌ها، پیشنهاد کرد.

«مهران فاطمی» در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا راجع به قطعی‌های برق یزد اظهار کرد: قطعی‌های مکرر برق در کشور و به تبع آن استان یزد موجب گلایه‌مندی بخش قابل توجهی از مردم و ایجاد مشکلات عدیده برای آنان  شده است اما شاید بتوان این معضل را با راهکاری کم‌هزینه و در پیک مصرف برق به صورت موقت، مدیریت کرده و استان را از این بحران گذراند.

وی در مورد پیشنهاد خود تصریح کرد: روزانه کمبود برق، منجر به قطع دو ساعته برق خانوارها و قطع سه ساعته برق صنعت می‌شود، اما در بخش صنعت، این قطعی برق باعث  بیکار شدن و معطل ماندن  کارگران در این بازه زمانی می‌شود.

فاطمی افزود: با احتساب سه ساعت قطعی برق ماهانه، کارگران ۹۰ ساعت بیکار می‌شوند که این میزان در مجموع معادل ۱۱ روز کاری را در برمی‌گیرد، ضمن این که قطع و وصل شدن مکرر برق استهلاک خط تولید را به شدت افزایش می‌دهد.

وی پیشنهاد داد: در این موعد، صنایع بزرگ پر مصرف، طبق یک برنامه زمانبندی در طول یکی دو ماه آتی  به نوبت به مدت یک هفته تعطیل شوند و کارگران به مرخصی بروند و مازاد برق باقیمانده به خانوارها اختصاص یابد تا هیچگونه قطعی برق را در سطح خانه‌ها و اماکن خدمات عمومی مانند بیمارستان‌ها نداشته باشیم.

این فعال سیاسی با بیان این که تعطیلی مورد نظر باید برای صنایع پرمصرفی همچون کارخانه‌های بزرگ فولادی استان اعمال شود، گفت: در این بازه زمانی علاوه بر اینکه استهلاک ناشی از قطعی برق واحدهای تولیدی حذف می‌شود، فرصتی برای صنعتگران و کارخانه داران به وجود می‌آید تا تعمیرات اساسی واحد خود را که نیاز به تعطیلی کامل مجموعه دارد، دنبال کنند.

وی ادامه داد: ضمن اینکه صنایع کم مصرف، تعطیل نخواهند شد چرا که در حال حاضر، قطعی برق برای صنایع خرد و کلان بالسویه اعمال می‌شود.

فاطمی به همراهی و خدمات شایسته و مثال زدنی ارباب صنایع استان در بحران‌های مختلف کشور و در مسائل مهمی چون کرونا اشاره کرد و گفت: این مدیریت و همراهی می‌تواند مشکل استان را حل و فصل کرده و از مشکل خانوارها خصوصا افراد کرونایی و در بستر و همچنین بیمارستان‌ها بکاهد، از طرفی هزینه و فایده نهایی هم در مقایسه با وضعیت فعلی قطعی برق برای صنعت قابل قبول‌تر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

آراد برندینگ

نظر سنجی انتخابات 1403

زنگوله

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

مانیتور دنا

شیشه ماشین

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

خرید تابلو برق

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح