کد خبر : 106093
تاریخ انتشار : شنبه 20 نوامبر 2021 - 12:35
-

عاشقان والیبال در انتظار شور و شوق دوباره

عاشقان والیبال در انتظار شور و شوق دوباره

۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۱پس از برگزاری پرشور چهارمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی دانش آموزان آسیا به میزبانی ارومیه در سال 90  فدراسیون جهانی والیبال به ارومیه لقب شهر عاشقان والیبال را اعطا کرد؛ شهری که در هر کوی و برزن آن عشق به والیبال موج می‌زند و والیبالیست‌های فراوانی در  تیم ملی همچون یدالله

پس از برگزاری پرشور چهارمین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی دانش آموزان آسیا به میزبانی ارومیه در سال 90  فدراسیون جهانی والیبال به ارومیه لقب شهر عاشقان والیبال را اعطا کرد؛ شهری که در هر کوی و برزن آن عشق به والیبال موج می‌زند و والیبالیست‌های فراوانی در  تیم ملی همچون یدالله کارگرپیشه تا سعید معروف داشته و دارد. سال ۹۸ سالی پر از شور و شوق برای شهر عاشقان والیبال بالاخص سالن ۶۰۰۰  نفری غدیر “دورنالاریوواسی” بود که خردادماه میزبان لیگ ملت‌های والیبال و پاییز و زمستان میزبان لیگ برتر والیبالی بود که به علت شیوع بیماری کروناویروس “کووید۱۹” ناتمام ماند.
بعد شیوع این بیماری، تمامی ارگانها از جمله قرارگاه شمالغرب نیروی زمینی ارتش  اقدام به برگزاری رزمایش‌های متعدد به منظور پیشگیری و پایش شیوع کووید۱۹ کرد که در این راستا اقدام به ایجاد استراحتگاه ۲۵۰ تخته خوابی شهید سپهبد علی صیاد شیرازی در این سالن نمود تا همچون قبل با شعار ارتش فدای ملت  برای بهبودی شرایط سلامتی مردم کنار ملت باشد.
حال در این وضعیت که همه در راستای از بین بردن هر چه سریع‌تر بیماری کروناویروس تلاش می‌کنند، انتظار از مردم شهر عاشقان والیبال  این است که تا با رعایت بهداشت فردی و کاهش ترددهای غیر ضرور و ماندن در خانه در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم باشند تا باز همچون قبل شهروندان و هواداران عاشق در کنار یکدیگر میزبان رویدادهای مختلف رشته والیبال در سالن ۶۰۰۰ هزار نفری غدیر ارومیه باشیم.

  • ۲۴ خرداد ۹۸ بانوان در اولین بازی ایران در لیگ ملت‌های والیبال ۲۰۱۹ مقابل کانادا موفق به حضور در سالن شده بودند که همراه با دیگر تماشاگران جانانه ملی پوشان تیم ملی را تشویق کردند اما پس از شیوع ویروس کرونا این سالن خالی از حضور هر تماشاگری شده است.
  • در همان سالنی که ملی پوشان والیبال کشور در خرداد ۹۸ موفق به شکست ۳ بر صفر تیم ملی والیبال روسیه شدند به همت نیروی زمینی ارتش استراحتگاهی برای شکست کرونا در ارومیه دایر شده است.
  • در هر سه بازی تیم ملی والیبال سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر "دورنالاریوواسی" بیش از ظرفیت خود مملو از عاشقان والیبال شده بود تا با حمایت آنها همه حریفان را یکی پس از دیگری شکست دهد حال برای تکرار دوباره چنین شور و شوق والیبالی بهترین انتخاب ماندن در خانه است تا دوباره همچون قبل شاهد روزهای خوب پر از شور و شوق والیبالی باشیم.
  • تیم ملی والیبال کشور که پس از یک رقابت سخت با تیم والیبال لهستان در ست پنجم موفق به شکست آن شد مورد حمایت عاشقان والیبال ارومیه قرار گرفت حال با اتحاد دوباره این بار برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا همه عاشقان والیبال با در خانه ماندن دوباره چشم انتظار روزهای خوب والیبال هستند.
  • بانوان یکی از پر انرژی ترین مشوقین تیم ملی در هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بدند که حال پرانرژی‌تر از قبل در خانه و در کنار خانواده در انتظار شور و شوق دوباره در شهر عاشقان والیبال خواهند بود
  • خرداد ماه ۹۸ این سالن محل برگزاری هفته سوم مسابقات لیگ ملت‌ها ۲۰۱۹ بود و امروز برای بهبود هر چه سریع‌تر بیماران کرونایی به استراحتگاه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی تبدیل شده است تا دوباره در انتظار شور و شوق قبل خود باشد.
  • ورزشگاه ۶۰۰۰ هزار نفری غدیر ارومیه که میزبان بیش از ۸۰۰۰ عاشق والیبال در هر رقابت از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بود امروز خالی از تماشاگر است تا عاشقان والیبال با رعایت بهداشت فردی و کاهش ترددهای غیر ضرور و ماندن در خانه در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم باشند.
  • با رعایت بهداشت فردی و کاهش ترددهای غیر ضرور و ماندن در خانه با شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا دوباره همچون قبل شور و شوق عاشقان والیبال به سالن غدیر ارومیه "دورنالارویوواسی" باز خواهد گشت.
  • سالن ۶۰۰۰ هزار نفری غدیر ارومیه که میزبان رقابت‌های جهانی بسیاری بوده است امروزه برای بهبود هر چه سریع‌تر بیماران کرونایی به استراحتگاه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی تبدیل شده است تا شهر عاشقان والیبال دوباره شاهد شور و شوق قبل خود باشد.
  • در همان محلی که عکاسان خبری حاضر در سالن "دورنالاریوواسی" در حال ثبت لحظات ماندگار پس از برد ۳ بر صفر روسیه بودند امروز تخت‌هایی برای بهبود هر چه سریع‌تر بیماران کرونایی جایگزین شده است.
  • سالن"دورنالاریوواسی"  که زمانی محل رقابت‌های مهم والیبالی همچون لیگ جهانی والیبال و لیگ والیبال کشور بوده حال به علت شیوع کروناویروس محل استراحتگاه افرادی است که بدون توجه به نکات بهداشتی بجای ماندن در خانه برای کارهای غیر ضروری به بیرون از خانه مراجعه می‌کنند.
  • بهترین روش برای شکست زنجیره انتقال ویروس کرونا بر عکس جضور پرشور برای شکست ۳ بر صفر تیم والیبال روسیه در جام ملت‌های ۲۰۱۹، ماندن در خانه و رعایت بهداشت فردی است
  • دوباره همچون قبل پس از شکست کرونا عاشقان والیبال در کنار یکدیگر میزبان رویداد‌های مهم والیبالی خواهند بود.
  • ورزشگاه ۶۰۰۰ هزار نفری غدیر ارومیه که میزبان بیش از ۸۰۰۰ عاشق والیبال در هر رقابت از هفته سوم لیگ ملت‌های ۲۰۱۹ بود امروز خالی از تماشاگر است تا عاشقان والیبال با رعایت بهداشت فردی و کاهش ترددهای غیر ضرور و ماندن در خانه در شکستن زنجیره انتقال ویروس کرونا سهیم باشند.
  • سالن ۶۰۰۰ هزار نفری غدیر ارومیه که میزبان رقابت‌های جهانی بسیاری بوده است امروزه برای بهبود هر چه سریع‌تر بیماران کرونایی به استراحتگاه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی تبدیل شده است تا شهر عاشقان والیبال دوباره شاهد شور و شوق قبل خود باشد.
  • سالن"دورنالاریوواسی"  که زمانی محل رقابت‌های مهم والیبالی همچون لیگ جهانی والیبال و لیگ جهانی والیبال کشور بوده حال به علت شیوع کروناویروس محل استراحتگاه افرادی است که بدون توجه به نکات بهداشتی بجای ماندن در خانه برای کارهای غیر ضروری به بیرون از خانه مراجعه می‌کنند.
  • نمایی از سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر "دورنالاریوواسی" که میزبان عاشقان والیبال بوده امروز برای بهبود هر چه سریع‌تر بیماران کرونایی به استراحتگاه شهید سپهبد علی صیاد شیرازی تبدیل شده است تا شهر عاشقان والیبال دوباره شاهد شور و شوق قبل خود باشد.
  • عاشقان والیبال همچون قبل دوشادوش هم دوباره سرود ملی کشور را در رقابت‌های مهمی همچون لیگ ملت‌های والیبال تا لیگ برتر والیبال پس از شکست ویروس کرونا در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر "دورنالاریوواسی" یک صدا خواهند خواند سالنی که امروز به محل استراحت بیماران کرونایی تبدیل شده است.
  • منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح