کد خبر : 81169
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 نوامبر 2021 - 22:39
-

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یقه مازندران را هم گرفت!

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یقه مازندران را هم گرفت!

ایسنا/مازندران در شهرهای قرمز استان مازندران میزان رعایت پروتکل بهداشتی زیر ۴۵ درصد است و همین عامل سبب شده تا آمار بیماران کرونایی هرروز افزایش یابد. “رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به شدت پایین است”، این جمله را سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کرده و معتقد است با رعایت نکردن

عدم رعایت پروتکل های بهداشتی یقه مازندران را هم گرفت!

ایسنا/مازندران در شهرهای قرمز استان مازندران میزان رعایت پروتکل بهداشتی زیر ۴۵ درصد است و همین عامل سبب شده تا آمار بیماران کرونایی هرروز افزایش یابد.

“رعایت پروتکل های بهداشتی در استان به شدت پایین است”، این جمله را سیمین بابایی مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران مطرح کرده و معتقد است با رعایت نکردن دستورالعمل‌های بهداشتی، قطعا میزان ابتلا به ویروس کرونا، در این ساتان با سرعت افزایش خواهد یافت.
موضوعی که به استناد آمار سیدعباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران، نیز به راحتی قابل اثبات است.
سید عباس موسوی رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این زمینه، اظهار کرده که ظرف ۲۴ ساعت گذشته تعداد ۱۸۲ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی مازندران در سطح استان بستری شدند و ظرف همین مدت تعداد ۹۰ نفر از افراد مشکوک بستری شده، از بیمارستان ها مرخص شدند و  تکمیل روند درمانی خود را در منزل ادامه خواهند داد.
وی تصریح کرد: هم اکنون ۵۹۴ بیمار مشکوک به کرونا بر اساس تشخیص بالینی در این مراکز بستری هستند که از این تعداد ۱۰۸ نفر نیز با علائم حاد تنفسی در بخش های مراقبت ویژه بستری هستند.
از سوی دیگر، روند افزایشی بیماران کرونایی در بابل با بستری ۳۳ بیمار جدید ادامه دارد.

این موضوع را روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل گفته و بر این اساس در حال حاضر ۱۳۳ بیمار مشکوک به کرونا در بیمارستان‌های بابل بستری هستند.
بنابر گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی بابل در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳ بیمار جدید بستری و ۲۹ بیمار هم ترخیص شدند. ۲۸ بیمار در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران نیز در این زمینه، اظهار کرده که، رعایت پروتکل های بهداشتی در بعضی شهرستان های استان بشدت پایین است، به‌طوری‌که در اکثر شهرهای استان به زیر ۵۰ درصد رسیده است.
سیمین بابایی با بیان اینکه در شهرهای قرمز استان مازندران میزان رعایت پروتکل بهداشتی زیر ۴۵ درصد است، افزود: یکی از فاکتورهای مهم و موثر در ایجاد شرایط قرمز کرونایی در شهرستان آمل همچنان برگزاری دورهمی و نشست‌های خانوادگی بوده است.
مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اضافه کرد: همچنین تالارها و رستوران‌ها نیز مکان بسیار خطرناکی برای انتقال ویروس هستند.
بابایی با هشدار اینکه جهش‌های جدید کرونا سرایت پذیری بیشتری دارد، گفت: میزان ابتلا به بیماری کرونا در استان با سرعت رو به افزایش است.
وی با اعلام اینکه باتوجه به این شرایط  بیمارستان‌های استان در آماده باش کامل قرار دارند، تصریح کرد: مردم باید مراقب راه‌های ورود ویروس کرونا به بدن (دهان و بینی) باشند و توجه داشته باشند که با ماسک زدن صحیح بالای ۸۵ درصد از ورود ویروس به بدن جلوگیری کرد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی مازندران یادآور شد: همچنین مردم باید  استفاده از ماسک را جدی بگیرند و در جمع‌ها حتماً از ماسک استفاده کنند.
بابایی با بیان اینکه مردم عزیز و نوع‌دوست استان به فکر سلامتی خود و عزیزان شان باشند، خواستار پرهیز از حضور در تجمعات، اماکن و مراکز پرتردد شد و افزود: در این شرایط سخت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از برگزاری دورهمی و نشست ها همکاران ما را در بخش  بهداشت و درمان یاری کنند.
انتهای پیام

منبع:ایسنا

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

اخبار سلامت

دیزل ژنراتور

صیغه نامه برای هتل

قیمت فنس

پریفرم

سایت مدیر اکسپرت

خرید انواع هدایای تبلیغاتی خلاقانه

خرید دتکتور گاز از نماینده رسمی ایران

مبانی حقوق مهندسی

خرید صندل عمده

نحوه محاسبه اقساط

قیمت خرید تلویزیون زیر 5میلیون

قیمت فنس

صندلی آرایشگاه

زير نويس ساز

لمینت متحرک دندان

جعبه سازی

اهمیت استفاده از رپورتاژ

بهترین صرافی های ارزدیجیتال

New punjabi songs

سامانه خودنویس

آزمایشات طب کار بدو استخدام

گن بعد از جراحی ژینکوماستی

آموزش خرید بیت کوین

مرجع خرید و فروش هماتیت

سازمان امور مالیاتی

بهترین فیلم های 2023

تقویت انتن موبایل

مانیتور دنا

شیشه ماشین

عرضه کننده سیم خاردار،فنس،ورق های شیروانی با قیمت عمده

خرید اکانت کلش

تشک دو نفره

دکتر علی پرند

https://nipoto.com/ethereum

شرکت کیمیا همرنگ

خرید تابلو برق

اسرارالشفاء

خرید رپورتاژ آگهی

مایکروسافت

  شیائومی 

 سامسونگ 

 گوشی 

 مارک  

اینتل 

 گواهینامه

  قرمز  گورمن

  تبلت  آیفون 

 طراحی

  لایکا  تایوان 

 یوتیوب  

دوربین

  اندروید  

تاشو  

چین

  گلکسی

  پیکسل 

 ساعت 

 ای‌بی 

 هوشمند 

 سطح  

جدید  

شرکت 

 معرفی  

تجاری

  طرح